Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego jeśli kupowałem rzeczy z jednego kupony, a aktualnie kwoty z tych zakupów (21 i 12, 69)są w 2 osobnych kodach - mam teraz 3? Nie ma to sensu, bo teraz nie mogę zrobić zakupu z jednego kodu tylko teraz 3 mam kody - pozostałość z całej karty i te 2 karty ze zwrotów? Czyli nie mogę zrobić 1 zakupu i za niego zapłacić tylko jestem teraz zmuszony do 3 oddzielnych zakupów i dopiero wtedy mogę zapłacić tymi kodami.
Proszę mi wyjaśnić, dlaczego wynikła taka sytuacja? Dlaczego zwrot nie wrócił na poczet jednego kuponu? Proszę o złączenie wszystkiego do jednego kuponu.
@Kszychu212 ale kupony można łączyć 🙂
W sekcji kupony są widoczne jako 3 oddzielne. Dlatego sądziłem że się nie da. Bo ostatnio nie mogłem połączyć kuponów stąd to domniemanie. Racja można łączyć, mea culpea sorry i dzięki za wyjaśnienie .
@Kszychu212 możesz łączyć kupony podczas płatności za zakupy.
W ramach tej transakcji otrzymałeś zwroty od dwóch różnych sprzedających, dlatego otrzymałeś dwa osobne kupony.