Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy jest mozliwić zlozenia skargi na sprzedawce który nie poinformwał, że paczka nie dotrze, dopiero jak sam się upomniałem to otrzymłem tak skandaliczna wiadomosc, po kilku dniach oczekiwania, przesylka caly czas z statusem przesylki jakby dalej byla nie nadana przez sprzedawce tymczasem paczka wraca a sprzedawca nic ma to w d..
@Client:102302606 jaka polityka ? tu normalni użytkownicy się wypowiadają 🙂 KURIER NIE MA OBWIĄZKU DO CIEBIE TELEFONOWAĆ PRZED DORĘCZENIEM, chyba że wykupisz opcję dodatkową.. jaką jest awizacja telefoniczna 🙂
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wołam moderatorów żeby cię uświadomili w tym temacie 🙂
@Client:102302606 napisał(a):
To jest polityka allegro moderatorze? nie dostarczanie paczek buhaha czytaj swoje posty przed publikacja no chyba ze dzialasz jako bot
@gdvorek Sam oceń.
@Client:102302606 otrzymałeś już odpowiedź od nas i od innych forumowiczów.
Status przesyłki wskazuje na dwie nieudane próby doręczenia tej paczki, możesz to wyjaśniać z przewoźnikiem, Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed dostarczeniem przesyłki.
Myślę, że tak jak sam już napisałeś, sprawę możemy uznać za zamkniętą.
Dodatkowo, po raz kolejny proszę o zachowanie kultury wypowiedzi i nieobrażanie innych uczestników tego wątku.
powtarzam jeszcze raz bo widac nie wszyczy rozumieja kurier ma zawsze obowiazek dzwonic zawsze tak robil i nie bylo problemu ci sie w takim razie stalo tez apelowl bym o kulture i nie robienie uzytkownikow serwisu **piiip**owl oczywusciesprawe mozna uznac za zamknieta bo to nie pani stracila tydzien czasu na skutek dzialanosci takich ludzi jak pani
Nie ma obowiqzku
Niektórzy tak robią ale to nie jest regula
@Client:102302606 Nie powtarzaj nam głupot wyssanych z palca. Żaden kurier nie ma obowiązku dzwonić przed przyjazdem. Kurier ma taki obowiązek wyłącznie wtedy, gdy została dodatkowo wykupiona taka opcja. Czasem kurierzy dzwonią przed przyjazdem, ale to jest tylko ich dobra wola i robią to zazwyczaj wtedy, gdy zaoszczędzą czas na zbędnych podjazdach.
Bezpodstawnie domagasz się wykonywania usługi, która ci się nie należy i której nie opłaciłeś. I rżniesz publicznie głupa, że jest inaczej. Przy okazji obrażając kogo się tylko da.
chłopie rozumiesz iż to że uważasz ze kurier powinien dzwonić to nie znaczy że ma taki obowiązek? Jestes po prostu roszczeniowy. A styl twoich wszystkich wypowiedzi w tym wątku wygląda jak jakiś bełkot. Serio nie czytasz tego co sam piszesz ?
Chciałbym złożyć skargę na kupującego @Client:102302606. Nie dość, że zmarnował tydzień czasu oczekując na telefon od kuriera, to nie potrafi śledzić przesyłki, w panelu Allegro. Chciał narazić kuriera, na utratę darmowych minut (w celu wymuszenia połączenia 😁), to jeszcze naraził sprzedającego, na utratę kwoty przesyłki pobraniowej oraz przesyłki zwrotnej. Zmarnował czas sprzedającemu, na przygotowanie oraz nadanie przesyłki, wystawił negatywny komentarz oraz grozi skargą. Dodatkowo obraża forumowiczów, którzy uświadamiają go zgodnie, z prawdą oraz obwinia moderację @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_, za dwukrotną nieudaną próbę doręczenia przesyłki 😆