Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Możesz poprosić sprzedającego aby wysłał przez formularz allegro "prośbę o zmianę oceny" i jak ci podeśle to akceptujesz i zmieniasz.
Chciałbym zmienić na negatywną, więc raczej nie będzie chciał współpracować.
Dodatkowo jest problem z komunikacją z tym sprzedającym.
@siwysiwens Czy minęło 90 dni od zakupu? Jeśli nie, to możesz ją edytować, zmienić lub usunąć.
Jeśli minęło 90 dni od zakupu, to mogę ją dla Ciebie tylko usunąć, ale nie wystawisz już nowej oceny.
@siwysiwens Skoro oceniłeś sprzedawcę pozytywnie to raczej z obsługi byłeś zadowolony a raczej problem wyszedł z jakością towaru . Ocena produktu jest oddzielnie zaznaczana.
A dlaczego nie masz, przecież powinna być opcja edycji, moderacja Ci pomoże: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
.