Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Na wstępie chciałbym powiedzieć że powoli zniechęcam się do robienia zakupów na Allegro, a robiłem ich dużo. Mój problem polega na tym, że jak zwykle naciąłem się na chińczyka i podróbkę z Chin i mam tego dość, ponieważ wcześniej miałem już takie sytuacje, ale nie chciało mi się z tym walczyć, teraz mowie dość! Ogólnie uważam i patrzę skąd przesyłka idzie, ale nie idzie tak cały czas pilnować tego. Kupiłem dwa tygodnie głośnik JBL go3 za 120zl (tyle też kosztuje w Media Expert) dla Mamy, ponieważ bardzo go chciala i okazało się, że przesyłka idzie z Chin! Napisałem do sprzedającego o chińskiej nazwie i pytam się czy to na pewno oryginał, a on że oryginał. Mówię ok ale nie wierzyłem mu za bardzo. Głośnik doszedł, no i Mama używała go tylko przez parę godzin, a dlaczego przez parę godzin? Bo nie można już go naładować! Wpisałem numer seryjny na stronie JBL no i wszystko jasne w 100% Głośnik jest nieoryginalny. Teraz tak, co ja mogę zrobić, aby przez zaniedbania Allegro nie być stratny? Odesłać głośnik do Chin na własny koszt? Przecież więcej będzie kosztować wysyłka, a na kasę będę czekał 3 miesiące. Normalnie ręce opadają. Dlaczego Allegro na to pozwala? Dyskusja otwarta, ale Chińczyk twierdzi że oryginał lub wymiana na nowy, Allegro nic od dwóch dni nie odpisuje i zostaje z problemem sam.
Allegro na to pozwala, bo już wzięło za to kasę w postaci prowizji.
Jakby KAŻDY zgłaszał KAŻDY problem z Chińczykami to by się biegiem z tego wycofali, ale sam piszesz, że kilka razy odpuściłeś.
Inna sprawa, trzeba czytać co i skąd się kupuje...
Dziękuję za odpowiedź. Tak jak wspomniałem staram się uważać na ten haczyk, ale nieraz człowiek chce coś kupić szybko i nie zwraca na to uwagi, jak widać to duży błąd.
@YamahaJogRR Dziadostwo teraz tu jest i tyle.
@YamahaJogRR Nie odsyłasz, zakładasz dyskusję, reklamujesz i jak sprzedający chce go do rozpatrzenia reklamacji niech sobie odbierze, to zgodne z prawem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuję. Już otworzyłem dyskusję dwa dni temu. Teraz jedynie jest przepychanka między mną a tym Chińczykiem, wysłałem nawet zdjęcie kody kreskowego, który był na opakowaniu z numerem seryjnym i powiedziałem mu, że ten kod nie wchodzi na oficjalnej stronie JBL. Czekam co będzie miał mi do powiedzenia.
msniezek Panie no i co Pan na to? Bo nam się już się troszkę zbrzydło zgłaszać ciągle te same problemy. Jak widać nie tylko tym marudnym sprzedawcom zmiany dokuczają... Ile jeszcze osób musi zrezygnować z zakupów zanim przywrócicie portalowi jakąkolwiek stabilność zakupową? Nie chcemy promocji na tańszego smarta, nie chcemy promocji na niższą kwotę darmowej wysyłki, nie chcemy loterii. Chcemy, żeby portal działał i chronił interesy swoich użytkowników jak dawniej.
W tej chwili to tu nawet kawy czy herbaty nie da się znaleźć. Kto normalny spróbuje porównać 3 różne produkty po 10+ katalogów każdy, bo zestawy 1szt., 2 szt., 3 szt., 4 szt, 8szt., 16szt., to każde trzeba porównywać oddzielnie. Nawet nie mówię o błędnych podpięciach tylko sama ilość katalogów prawidłowo podpiętych jednego produktu w różnych ilościach powala. Zakupy, które kiedyś robiłam regularnie łatwo i przyjemnie teraz muszę szukać gdzie indziej. Zakupów trudniejszych do znalezienia to już nawet nie próbuje szukać, nie ma sensu. Ogólnie kiedyś było kilka-kilkanaście paczek co miesiąc. Obecnie jest to jedno wielkie zero przez półtora miesiąca. Jedyne co dostajemy to spamy z promocjami. Na co promocja jak nie da się nic znaleźć???
@YamahaJogRR Proszę, wskaż numer zamówienia, którego to dotyczy.
Proszę Numer oferty 16729191278 ale nie wiem gdzie mogę znaleść numer zamowienia
Jak rozwiniesz szczegóły zakupu masz nr zamówienia po lewej.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Przepraszam, znalazłem dzięki Koledze LEW
cb2b81a0-9344-11ef-bc7d-e3370de25db4
No i co, serial numer który był na opakowaniu serwis JBL poteierdzil, że nie pochodzi ten głośnik z oficjalnej dystrybucji. Mam odpowiedź e-mail od producenta. Chińczyk nadal twierdzi, że są oryginalni, prosiłem aby się do tego odniósł, to powiedział „jesteśmy oryginalni” , „nasze produkty są oryginalne” i tak wygląda rozmowa. Dramat!!!
@YamahaJogRR No bo są oryginalne, czyli chińskie. Słowo "oryginał" ma rozmaite znaczenia.
@YamahaJogRR Widzę, że sprzedawca ma czas na wydanie decyzji reklamacyjnej do 26.11. Proszę Cię zatem, abyś zaczekał do tego terminu.
Ok.
@YamahaJogRR Niestety popełniłeś podstawowy błąd - zakup z Chin. Jak poszukasz na forum, to takich skarg jest dużo. Jeśli My Friend odrzuci reklamację to Allegro umyje ręce. A tobie pozostanie droga sądowa.....
Zdaję sobie sprawę z tego, ale liczę na pomoc Allegro.
Niestety trzeba uważać na zakupy na allegro! Sama jakiś czas temu szukałam pompki do fontanny dla kota, wiedziałam, że na chińskiej stronie będzie taniej, ale byłam gotowa dopłacić za szybką dostawę. 75% aukcji wysyłka z chin! Mało tego przebitka z 25 złotych na 130 za dokładnie ten sam produkt! Trzeba się nakopać i naszukać zanim znajdzie się coś sensownego.
Moja porada na przyszłość, weryfikować oferty z ofertami z Alie. Zdjęcia bardzo często są te same, nie mam nic przeciwko dopłacenia użytkownikowi, który ma produkt i wyśle mi go z Polski, ale za dropshipping i zamawianie z Chin na moje dane nie dopłacam!
@Alganaaa a nie zastaniawiało Cię czemu taka różnica, Polski sprzedawca jak kupi to za 25 zł i legalnie wprowadzi na rynek zapłaci cło - Vat - opłaty importowe - opłaty recyklingowe - badania CE - certyfikat bezpieczeństwa - potem doliczy do tego Vat i marżę netto - wkalkuluje reklamację której raczej nie wywalczyszch od Chińczyka jak Ci padnie pompka po roku 😄
A Chińczyk wyśle za 25 zł - ma dopłaty rządowe - nie zapłaci w PL Vatu i cła - opłat recyklingowych - nie obchodzą go normy bezpieczeństwa itp. na koniec my zapłacimy za utylizację tony śmieci przywiezionych z Azji 😞