anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co można zrobić w tej sytuacji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Na wstępie chciałbym powiedzieć że powoli zniechęcam się do robienia zakupów na Allegro, a robiłem ich dużo. Mój problem polega na tym, że jak zwykle naciąłem się na chińczyka i podróbkę z Chin i mam tego dość, ponieważ wcześniej miałem już takie sytuacje, ale nie chciało mi się z tym walczyć, teraz mowie dość! Ogólnie uważam i patrzę skąd przesyłka idzie, ale nie idzie tak cały czas pilnować tego. Kupiłem dwa tygodnie głośnik JBL go3 za 120zl (tyle też kosztuje w Media Expert) dla Mamy, ponieważ bardzo go chciala i okazało się, że przesyłka idzie z Chin! Napisałem do sprzedającego o chińskiej nazwie i pytam się czy to na pewno oryginał, a on że oryginał. Mówię ok ale nie wierzyłem mu za bardzo. Głośnik doszedł, no i Mama używała go tylko przez parę godzin, a dlaczego przez parę godzin? Bo nie można już go naładować! Wpisałem numer seryjny na stronie JBL no i wszystko jasne w 100% Głośnik jest nieoryginalny. Teraz tak, co ja mogę zrobić, aby przez zaniedbania Allegro nie być stratny? Odesłać głośnik do Chin na własny koszt? Przecież więcej będzie kosztować wysyłka, a na kasę będę czekał 3 miesiące. Normalnie ręce opadają. Dlaczego Allegro na to pozwala? Dyskusja otwarta, ale Chińczyk twierdzi że oryginał lub wymiana na nowy, Allegro nic od dwóch dni nie odpisuje i zostaje z problemem sam.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Allegro na to pozwala, bo już wzięło za to kasę w postaci prowizji.

Jakby KAŻDY zgłaszał KAŻDY problem z Chińczykami to by się biegiem z tego wycofali, ale sam piszesz, że kilka razy odpuściłeś.

Inna sprawa, trzeba czytać co i skąd się kupuje...

oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź. Tak jak wspomniałem staram się uważać na ten haczyk, ale nieraz człowiek chce coś kupić szybko i nie zwraca na to uwagi, jak widać to duży błąd.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@YamahaJogRR Dziadostwo teraz tu jest i tyle.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@YamahaJogRR Nie odsyłasz, zakładasz dyskusję, reklamujesz i  jak sprzedający chce go do rozpatrzenia reklamacji niech sobie odbierze, to zgodne z prawem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Już otworzyłem dyskusję dwa dni temu. Teraz jedynie jest przepychanka między mną a tym Chińczykiem, wysłałem nawet zdjęcie kody kreskowego, który był na opakowaniu z numerem seryjnym i powiedziałem mu, że ten kod nie wchodzi na oficjalnej stronie JBL. Czekam co będzie miał mi do powiedzenia.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

   Panie no i co Pan na to? Bo nam się już się troszkę zbrzydło zgłaszać ciągle te same problemy. Jak widać nie tylko tym marudnym sprzedawcom zmiany dokuczają... Ile jeszcze osób musi zrezygnować z zakupów zanim przywrócicie portalowi jakąkolwiek stabilność zakupową? Nie chcemy promocji na tańszego smarta, nie chcemy promocji na niższą kwotę darmowej wysyłki, nie chcemy loterii. Chcemy, żeby portal działał i chronił interesy swoich użytkowników jak dawniej. 

W tej chwili to tu nawet kawy czy herbaty nie da się znaleźć. Kto normalny spróbuje porównać 3 różne produkty po 10+ katalogów każdy, bo zestawy 1szt., 2 szt., 3 szt., 4 szt, 8szt., 16szt., to każde trzeba porównywać oddzielnie. Nawet nie mówię o błędnych podpięciach tylko sama ilość katalogów prawidłowo podpiętych jednego produktu w różnych ilościach powala. Zakupy, które kiedyś robiłam regularnie łatwo i przyjemnie teraz muszę szukać gdzie indziej. Zakupów trudniejszych do znalezienia to już nawet nie próbuje szukać, nie ma sensu. Ogólnie kiedyś było kilka-kilkanaście paczek co miesiąc. Obecnie jest to jedno wielkie zero przez półtora miesiąca. Jedyne co dostajemy to spamy z promocjami. Na co promocja jak nie da się nic znaleźć??? 

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@YamahaJogRR Proszę, wskaż numer zamówienia, którego to dotyczy.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Proszę Numer oferty 16729191278 ale nie wiem gdzie mogę znaleść numer zamowienia

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak rozwiniesz szczegóły zakupu masz nr zamówienia po lewej.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Przepraszam, znalazłem dzięki Koledze LEW

cb2b81a0-9344-11ef-bc7d-e3370de25db4

oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

No i co, serial numer który był na opakowaniu serwis JBL poteierdzil, że nie pochodzi ten głośnik z oficjalnej dystrybucji. Mam odpowiedź e-mail od producenta. Chińczyk nadal twierdzi, że są oryginalni, prosiłem aby się do tego odniósł, to powiedział „jesteśmy oryginalni” , „nasze produkty są oryginalne” i tak wygląda rozmowa. Dramat!!!

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@YamahaJogRR  No bo są oryginalne, czyli  chińskie. Słowo "oryginał" ma rozmaite znaczenia.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@YamahaJogRR to, że sprzęt nie pochodzi z polskiej dystrybucji nie znaczy, że jest oryginalny

ale zobacz co napisał @kostas11 

pokazywanie takich ofert w serwisie na równi z polskimi i eu jest naganne
i jest niezgodne z prawem - bo np: cena nie jest brutto i nie są spełnione inne obowiązki

jako konsument możesz czuć się oszukany przez allegro

 

@YamahaJogRR w myśl przepisów jeżeli kupiłeś (sprowadziłeś z chin na teren ue) nieoryginalne produkty, podróbki to ty odpowiadasz za to prawnie, nie chiński sprzedawca

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@YamahaJogRR Widzę, że sprzedawca ma czas na wydanie decyzji reklamacyjnej do 26.11. Proszę Cię zatem, abyś zaczekał do tego terminu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Ok.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@YamahaJogRR Niestety popełniłeś podstawowy błąd - zakup z Chin. Jak poszukasz na forum, to takich skarg jest dużo. Jeśli My Friend odrzuci reklamację to Allegro umyje ręce. A tobie pozostanie droga sądowa.....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Zdaję sobie sprawę z tego, ale liczę na pomoc Allegro.

oznacz moderatorów
YamahaJogRR
#9 Pomysłodawca#

Allegro potraktowali sprawę bardzo poważnie i rozwiązali problem. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
Alganaaa
#3 Debiutant#

Niestety trzeba uważać na zakupy na allegro! Sama jakiś czas temu szukałam pompki do fontanny dla kota, wiedziałam,  że na chińskiej stronie będzie taniej, ale byłam gotowa dopłacić za szybką dostawę. 75% aukcji wysyłka z chin! Mało tego przebitka z 25 złotych na 130 za dokładnie ten sam produkt! Trzeba się nakopać i naszukać zanim znajdzie się coś sensownego.

Moja porada na przyszłość, weryfikować oferty z ofertami z Alie. Zdjęcia bardzo często są te same, nie mam nic przeciwko dopłacenia użytkownikowi, który ma produkt i wyśle mi go z Polski, ale za dropshipping i zamawianie z Chin na moje dane nie dopłacam! 

oznacz moderatorów