Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Na wstępie chciałbym powiedzieć że powoli zniechęcam się do robienia zakupów na Allegro, a robiłem ich dużo. Mój problem polega na tym, że jak zwykle naciąłem się na chińczyka i podróbkę z Chin i mam tego dość, ponieważ wcześniej miałem już takie sytuacje, ale nie chciało mi się z tym walczyć, teraz mowie dość! Ogólnie uważam i patrzę skąd przesyłka idzie, ale nie idzie tak cały czas pilnować tego. Kupiłem dwa tygodnie głośnik JBL go3 za 120zl (tyle też kosztuje w Media Expert) dla Mamy, ponieważ bardzo go chciala i okazało się, że przesyłka idzie z Chin! Napisałem do sprzedającego o chińskiej nazwie i pytam się czy to na pewno oryginał, a on że oryginał. Mówię ok ale nie wierzyłem mu za bardzo. Głośnik doszedł, no i Mama używała go tylko przez parę godzin, a dlaczego przez parę godzin? Bo nie można już go naładować! Wpisałem numer seryjny na stronie JBL no i wszystko jasne w 100% Głośnik jest nieoryginalny. Teraz tak, co ja mogę zrobić, aby przez zaniedbania Allegro nie być stratny? Odesłać głośnik do Chin na własny koszt? Przecież więcej będzie kosztować wysyłka, a na kasę będę czekał 3 miesiące. Normalnie ręce opadają. Dlaczego Allegro na to pozwala? Dyskusja otwarta, ale Chińczyk twierdzi że oryginał lub wymiana na nowy, Allegro nic od dwóch dni nie odpisuje i zostaje z problemem sam.
Allegro na to pozwala, bo już wzięło za to kasę w postaci prowizji.
Jakby KAŻDY zgłaszał KAŻDY problem z Chińczykami to by się biegiem z tego wycofali, ale sam piszesz, że kilka razy odpuściłeś.
Inna sprawa, trzeba czytać co i skąd się kupuje...
Dziękuję za odpowiedź. Tak jak wspomniałem staram się uważać na ten haczyk, ale nieraz człowiek chce coś kupić szybko i nie zwraca na to uwagi, jak widać to duży błąd.
@YamahaJogRR Dziadostwo teraz tu jest i tyle.
@YamahaJogRR Nie odsyłasz, zakładasz dyskusję, reklamujesz i jak sprzedający chce go do rozpatrzenia reklamacji niech sobie odbierze, to zgodne z prawem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuję. Już otworzyłem dyskusję dwa dni temu. Teraz jedynie jest przepychanka między mną a tym Chińczykiem, wysłałem nawet zdjęcie kody kreskowego, który był na opakowaniu z numerem seryjnym i powiedziałem mu, że ten kod nie wchodzi na oficjalnej stronie JBL. Czekam co będzie miał mi do powiedzenia.
msniezek Panie no i co Pan na to? Bo nam się już się troszkę zbrzydło zgłaszać ciągle te same problemy. Jak widać nie tylko tym marudnym sprzedawcom zmiany dokuczają... Ile jeszcze osób musi zrezygnować z zakupów zanim przywrócicie portalowi jakąkolwiek stabilność zakupową? Nie chcemy promocji na tańszego smarta, nie chcemy promocji na niższą kwotę darmowej wysyłki, nie chcemy loterii. Chcemy, żeby portal działał i chronił interesy swoich użytkowników jak dawniej.
W tej chwili to tu nawet kawy czy herbaty nie da się znaleźć. Kto normalny spróbuje porównać 3 różne produkty po 10+ katalogów każdy, bo zestawy 1szt., 2 szt., 3 szt., 4 szt, 8szt., 16szt., to każde trzeba porównywać oddzielnie. Nawet nie mówię o błędnych podpięciach tylko sama ilość katalogów prawidłowo podpiętych jednego produktu w różnych ilościach powala. Zakupy, które kiedyś robiłam regularnie łatwo i przyjemnie teraz muszę szukać gdzie indziej. Zakupów trudniejszych do znalezienia to już nawet nie próbuje szukać, nie ma sensu. Ogólnie kiedyś było kilka-kilkanaście paczek co miesiąc. Obecnie jest to jedno wielkie zero przez półtora miesiąca. Jedyne co dostajemy to spamy z promocjami. Na co promocja jak nie da się nic znaleźć???
@YamahaJogRR Proszę, wskaż numer zamówienia, którego to dotyczy.
Proszę Numer oferty 16729191278 ale nie wiem gdzie mogę znaleść numer zamowienia
Jak rozwiniesz szczegóły zakupu masz nr zamówienia po lewej.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Przepraszam, znalazłem dzięki Koledze LEW
cb2b81a0-9344-11ef-bc7d-e3370de25db4
No i co, serial numer który był na opakowaniu serwis JBL poteierdzil, że nie pochodzi ten głośnik z oficjalnej dystrybucji. Mam odpowiedź e-mail od producenta. Chińczyk nadal twierdzi, że są oryginalni, prosiłem aby się do tego odniósł, to powiedział „jesteśmy oryginalni” , „nasze produkty są oryginalne” i tak wygląda rozmowa. Dramat!!!
@YamahaJogRR No bo są oryginalne, czyli chińskie. Słowo "oryginał" ma rozmaite znaczenia.
@YamahaJogRR Widzę, że sprzedawca ma czas na wydanie decyzji reklamacyjnej do 26.11. Proszę Cię zatem, abyś zaczekał do tego terminu.
Ok.
@YamahaJogRR Niestety popełniłeś podstawowy błąd - zakup z Chin. Jak poszukasz na forum, to takich skarg jest dużo. Jeśli My Friend odrzuci reklamację to Allegro umyje ręce. A tobie pozostanie droga sądowa.....
Zdaję sobie sprawę z tego, ale liczę na pomoc Allegro.