anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co powinnam zrobić z taką wiadomością

MAMY ROZWIĄZANIE!
roxi271
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry., kilka dni temu dostałam informację,. że moja płatność się nie powiodła i mam ponownie opłacić przedmiot., Problem w tym., że przedmiot otrzymałam i nie mam na koncie informacji o zwrocie pieniędzy., Czy to jakaś nowa forma oszustwa? podaję nr nieudanej płatności

Nr nieudanej płatności

e15111ee-7167-11ed-9d6d-69db957f9cce

 

Pozdrawiam serdecznie.

Katarzyna

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@roxi271 pewnie tak , zaczekaj na osoby kompetentne  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@roxi271 To nie oszustwo. 1 grudnia zakupiłaś dwa razy przedmiot z oferty nr 10033186375. Jedna płatność zakończyła się poprawnie, a druga jest nieudana, a transakcja anulowana. Powiadomienie dotyczy właśnie tej nieudanej płatności. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
roxi271
#7 Wielbiciel#

aaaa już rozumiem., faktycznie., jedna z płatności nie doszła do skutku i dlatego ta wiadomość., Przepraszam za zamieszanie., Już wszystko jasne., Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów