Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry., kilka dni temu dostałam informację,. że moja płatność się nie powiodła i mam ponownie opłacić przedmiot., Problem w tym., że przedmiot otrzymałam i nie mam na koncie informacji o zwrocie pieniędzy., Czy to jakaś nowa forma oszustwa? podaję nr nieudanej płatności
e15111ee-7167-11ed-9d6d-69db957f9cce
Pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna
@roxi271 To nie oszustwo. 1 grudnia zakupiłaś dwa razy przedmiot z oferty nr 10033186375. Jedna płatność zakończyła się poprawnie, a druga jest nieudana, a transakcja anulowana. Powiadomienie dotyczy właśnie tej nieudanej płatności.
aaaa już rozumiem., faktycznie., jedna z płatności nie doszła do skutku i dlatego ta wiadomość., Przepraszam za zamieszanie., Już wszystko jasne., Dziękuję 🙂