anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić

Client:103707323
#1 Nowicjusz#
  • Ktoś na moim koncie wystawił pewna rzecz na sprzedaż i teraz dostaję wiadomości że kupujący nie otrzymał towaru a ja nie sprzedawałem nic nigdy na Allegro 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103707323 a co masz w zakładce sprzedaż? Jakie były sposoby płatności? Czy konto allegro jest na Twoje prawdziwe dane?

Należy jak najszybciej zgłosić włamanie na konto.

oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Zacznij od zmiany hasła i włączenia logowania dwuetapowego.

I napisz do Allegro tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt jak najszybciej!

Na pewno zablokują Ci konto, ale masz szanse, że zdejmą blokadę jak wyjaśnisz sprawę. Ciekawe co się stało z pieniędzmi za tę sprzedaż. Są nadal na koncie Allegro?

oznacz moderatorów

Client:103707323
#1 Nowicjusz#

Pieniądze chyba nie są na koncie allegro bo klikam w płatności i wyskakuję mi kwota do zapłaty -100 coś złotych 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:103707323  Jeśli widzisz kwotę do zapłaty "minus"  to jest kwota którą ty musisz wpłacić do Allegro  tytułem prowizji,  promocji... itp.  Do tego dojdzie niedługo kwota zwrotu pieniędzy za zakupiony a niewysłany przedmiot, prawdopodobnie od Allegro Protect.

Musisz rozmawiać z Allegro,  niestety konto jest twoje i ty odpowiadasz za to co się na koncie dzieje.  Obawiam się że  już trochę za późno ale bronić się trzeba.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

I jeszcze jedno,  skoro oszuści potrafili zabrać pieniądze za zakupiony przedmiot to dla bezpieczeństwa zmień również hasła dostępu i sposób logowania do konta bankowego.  Wszystko jest możliwe.

oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Zastanawiam się w jaki sposób oszuści dostali pieniądze od Allegro, w jaki sposób zweryfikowali konto w PayU/Przelewy24.
Szanowni  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ rzućcie okiem.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35386082 dla pozytywnej weryfikacji konieczne jest, aby dane rachunku były zgodne z danymi konta allegro. O szczegółach konta nie możemy informować na forum. Zapewniam jednak, że zweryfikujemy tę sprawę.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103707323 skontaktuj się z nami przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i poinformuj o włamaniu. Pomożemy 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów