Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,jak wyegzekwować zwrot pieniędzy po kolejnej reklamacji po zamknięciu dyskusji, sprzedający odsyla towar a problem za każdym razem pojawia się ten sam, koszty wysyłki już czwartej ponoszę ja.co zrobić?
@Client:47629186 Czy sprzedający uznawał reklamację za każdym razem?
Tak uznawał,po oddaniu do serwisu,po naprawie odsyłał,za drugim razem odesłał nowy sprzęt,za trzecim razem ten sam po serwisie i problem pojawił się ponownie.Odylam sprzęt po raz trzeci na własny koszt
@Client:47629186 Przy uznanej reklamacji sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci koszty wysyłki - masz prawo się tego od niego domagać.
Zapytajmy moderatorów - zerkną czy można ponownie otworzyć dyskusję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A jakie wysunąłeś żądania w tej reklamacji, poczytaj o zasadach składania reklamacji i czego możesz żądać: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
sprzedajacy musi Ci zwrócić koszty wysyłek, szkoda że tak późno tu piszesz. Zawsze po dyskusji możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nie wiedziałam że jesteście,szukałam zrozumienia u sprzedającego, bardzo proszę o pomoc.
@Client:47629186 nie martw się, pomożemy 🙂
Poczekajmy proszę na odpowiedź z działu reklamacji co w tej sytuacji najlepiej zrobić, na pewno nie zostaniesz sama z tym problem!
W poniedziałek odsyłam tablet po raz trzeci ,plus jeszcze raz był odesłany przez zwrot towaru darmowo przez paczkomat
Witam,czy w mojej sprawie da się coś zrobić?
@Client:47629186 tak @komis-bell ma rację - sprzedający już przy drugiej reklamacji powinien zwrócić wpłatę. Poproszę o potwierdzenie czy chodzi o zamówienie nr f396d5d1-d47a-11ec-8150-3f37d3009be0?
Tak, chodzi o tablet od DOMATEK,W poniedziałek odeślę go po raz trzeci na własny koszt.
@Client:47629186 dziękuję za informację! Napisałam w tej sprawie do odpowiedniego działu, dam znać co dalej, gdy tylko dostanę odpowiedź 🙂
Witam to rozmowy ze sprzęgającym, uparcie twierdzi że ten ostatnia reklamacja nie była uzasadniona że było wszystko ok,po otrzymaniu tableta ten ostatni raz nawet nie zdążyliśmy zainalowac podstawowych ustawień i już sie wyłączył,a ja już mam dość bawienia się w ,,kotka i myszkę,,prosiłam już nie raz o nieodsylanie i zwrot pieniędzy no ale jak widać bez skutecznie
@Client:47629186 wracam z odpowiedzią - w tej sytuacji poinformuj proszę sprzedającego (np. przez wysłanie wiadomości w Centrum wiadomości), że w przypadku tej reklamacji oczekujesz zwrotu wpłaty i kosztów związanych z jej wysyłką. Sprzedający nie może już zaproponować wymiany lub naprawy, gdybyś miała problemy z porozumieniem się z nim, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i dołącz zrzuty ekranu z wiadomościami od sprzedającego. Pomożemy! 🙂
@Client:47629186 dziękuję, czy możesz przesłać te zrzuty wiadomości za pomocą tego formularza? Wówczas trafią bezpośrednio do odpowiedniego działu i przyspieszy to rozwiązanie problemu.
Na tym formularzu można wysłać aktualnie zdjęcia,nie można wejść w galerię, przynajmniej ja nie potrafię 😭
Na tym formularzu nie można wejść w galerię, tylko wyślac aktualne zdjęcie, przynajmniej ja nie poy😥
Teraz już nie wiem czy to doszło czy nie😭😭😭
@Client:47629186 Nie, spróbuj proszę jeszcze raz, bo na razie Twoje zgłoszenie nie dotarło do nas.
Może w jakiś inny sposób bo na tym formularzu klikając załącz pliki, pokazuje się to