
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,jak wyegzekwować zwrot pieniędzy po kolejnej reklamacji po zamknięciu dyskusji, sprzedający odsyla towar a problem za każdym razem pojawia się ten sam, koszty wysyłki już czwartej ponoszę ja.co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 Czy sprzedający uznawał reklamację za każdym razem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak uznawał,po oddaniu do serwisu,po naprawie odsyłał,za drugim razem odesłał nowy sprzęt,za trzecim razem ten sam po serwisie i problem pojawił się ponownie.Odylam sprzęt po raz trzeci na własny koszt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 Przy uznanej reklamacji sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci koszty wysyłki - masz prawo się tego od niego domagać.
Zapytajmy moderatorów - zerkną czy można ponownie otworzyć dyskusję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jakie wysunąłeś żądania w tej reklamacji, poczytaj o zasadach składania reklamacji i czego możesz żądać: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
sprzedajacy musi Ci zwrócić koszty wysyłek, szkoda że tak późno tu piszesz. Zawsze po dyskusji możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiedziałam że jesteście,szukałam zrozumienia u sprzedającego, bardzo proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 nie martw się, pomożemy 🙂
Poczekajmy proszę na odpowiedź z działu reklamacji co w tej sytuacji najlepiej zrobić, na pewno nie zostaniesz sama z tym problem!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W poniedziałek odsyłam tablet po raz trzeci ,plus jeszcze raz był odesłany przez zwrot towaru darmowo przez paczkomat

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,czy w mojej sprawie da się coś zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 tak @komis-bell ma rację - sprzedający już przy drugiej reklamacji powinien zwrócić wpłatę. Poproszę o potwierdzenie czy chodzi o zamówienie nr f396d5d1-d47a-11ec-8150-3f37d3009be0?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, chodzi o tablet od DOMATEK,W poniedziałek odeślę go po raz trzeci na własny koszt.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 dziękuję za informację! Napisałam w tej sprawie do odpowiedniego działu, dam znać co dalej, gdy tylko dostanę odpowiedź 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam to rozmowy ze sprzęgającym, uparcie twierdzi że ten ostatnia reklamacja nie była uzasadniona że było wszystko ok,po otrzymaniu tableta ten ostatni raz nawet nie zdążyliśmy zainalowac podstawowych ustawień i już sie wyłączył,a ja już mam dość bawienia się w ,,kotka i myszkę,,prosiłam już nie raz o nieodsylanie i zwrot pieniędzy no ale jak widać bez skutecznie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 wracam z odpowiedzią - w tej sytuacji poinformuj proszę sprzedającego (np. przez wysłanie wiadomości w Centrum wiadomości), że w przypadku tej reklamacji oczekujesz zwrotu wpłaty i kosztów związanych z jej wysyłką. Sprzedający nie może już zaproponować wymiany lub naprawy, gdybyś miała problemy z porozumieniem się z nim, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i dołącz zrzuty ekranu z wiadomościami od sprzedającego. Pomożemy! 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 dziękuję, czy możesz przesłać te zrzuty wiadomości za pomocą tego formularza? Wówczas trafią bezpośrednio do odpowiedniego działu i przyspieszy to rozwiązanie problemu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na tym formularzu można wysłać aktualnie zdjęcia,nie można wejść w galerię, przynajmniej ja nie potrafię 😭

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na tym formularzu nie można wejść w galerię, tylko wyślac aktualne zdjęcie, przynajmniej ja nie poy😥

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz już nie wiem czy to doszło czy nie😭😭😭

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:47629186 Nie, spróbuj proszę jeszcze raz, bo na razie Twoje zgłoszenie nie dotarło do nas.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może w jakiś inny sposób bo na tym formularzu klikając załącz pliki, pokazuje się to
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »