anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, gdy sprzedający po raz kolejny odsyła przedmiot z wadą na reklamację?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Witam,jak wyegzekwować zwrot pieniędzy po kolejnej reklamacji po zamknięciu dyskusji, sprzedający odsyla towar a problem za każdym razem pojawia się ten sam, koszty wysyłki już czwartej ponoszę ja.co zrobić?

oznacz moderatorów
44 ODPOWIEDZI 44
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:47629186 Czy sprzedający uznawał reklamację za każdym razem?

oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Tak uznawał,po oddaniu do serwisu,po naprawie odsyłał,za drugim razem odesłał nowy sprzęt,za trzecim razem ten sam po serwisie i problem pojawił się ponownie.Odylam sprzęt po raz trzeci na własny koszt 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:47629186 Przy uznanej reklamacji sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci koszty wysyłki - masz prawo się tego od niego domagać.

Zapytajmy moderatorów - zerkną czy można ponownie otworzyć dyskusję.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jakie wysunąłeś żądania w tej reklamacji, poczytaj o zasadach składania reklamacji i czego możesz żądać: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

sprzedajacy musi Ci zwrócić koszty wysyłek, szkoda że tak późno tu piszesz. Zawsze po dyskusji możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Nie wiedziałam że jesteście,szukałam zrozumienia u sprzedającego, bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 nie martw się, pomożemy 🙂 
Poczekajmy proszę na odpowiedź z działu reklamacji co w tej sytuacji najlepiej zrobić, na pewno nie zostaniesz sama z tym problem! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

W poniedziałek odsyłam tablet po raz trzeci ,plus jeszcze raz był odesłany przez zwrot towaru darmowo przez paczkomat 

oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Witam,czy w mojej sprawie da się coś zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 tak @komis-bell ma rację - sprzedający już przy drugiej reklamacji powinien zwrócić wpłatę. Poproszę o potwierdzenie czy chodzi o zamówienie nr f396d5d1-d47a-11ec-8150-3f37d3009be0? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Tak, chodzi o tablet od DOMATEK,W poniedziałek odeślę go po raz trzeci na własny koszt.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 dziękuję za informację! Napisałam w tej sprawie do odpowiedniego działu, dam znać co dalej, gdy tylko dostanę odpowiedź 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2022-10-10-15-44-56-470_pl.allegro.jpg

Screenshot_2022-10-10-15-45-19-688_pl.allegro.jpg

Screenshot_2022-10-10-15-45-40-490_pl.allegro.jpg

Screenshot_2022-10-10-15-46-18-108_pl.allegro.jpg

 Witam to rozmowy ze sprzęgającym, uparcie twierdzi że ten ostatnia reklamacja nie była uzasadniona że było wszystko ok,po otrzymaniu tableta ten ostatni raz nawet nie zdążyliśmy zainalowac podstawowych ustawień i już sie wyłączył,a ja już mam dość bawienia się w ,,kotka i myszkę,,prosiłam już nie raz o nieodsylanie i zwrot pieniędzy no ale jak widać bez skutecznie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 wracam z odpowiedzią - w tej sytuacji poinformuj proszę sprzedającego (np. przez wysłanie wiadomości w Centrum wiadomości), że w przypadku tej reklamacji oczekujesz zwrotu wpłaty i kosztów związanych z jej wysyłką. Sprzedający nie może już zaproponować wymiany lub naprawy, gdybyś miała problemy z porozumieniem się z nim, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i dołącz zrzuty ekranu z wiadomościami od sprzedającego. Pomożemy! 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 dziękuję, czy możesz przesłać te zrzuty wiadomości za pomocą tego formularza? Wówczas trafią bezpośrednio do odpowiedniego działu i przyspieszy to rozwiązanie problemu. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Na tym formularzu można wysłać aktualnie zdjęcia,nie można wejść w galerię, przynajmniej ja nie potrafię 😭

oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Na tym formularzu nie można wejść w galerię, tylko wyślac aktualne zdjęcie, przynajmniej ja nie poy😥

oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Teraz już nie wiem czy to doszło czy nie😭😭😭

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47629186 Nie, spróbuj proszę jeszcze raz, bo na razie Twoje zgłoszenie nie dotarło do nas. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:47629186
#8 Zapaleniec#

Może w jakiś inny sposób bo na tym formularzu klikając załącz pliki, pokazuje się to

Screenshot_2022-10-10-18-00-06-898_com.android.camera.jpg

oznacz moderatorów