Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
(zakup z avans__pl i dostawa inPost) status przesyłki do paczkomatu to "w doręczeniu" (od 1 sierpnia),
W dniu otwarcia dyskusji, inpost przysłał sms z pytaniem czy odebrałem paczkę (?) a potem drugiego z pytaniem co jest w paczce (i tłumaczeniem że chcą wiedzieć bo będą jej szukać w magazynie)
wczoraj avans zaproponował kupon na kwotę zamówienia (zamiast informacji co się dzieje), dzisiaj dowiedziałem się " iż przesyłka została uznana za zaginioną, wobec tego proszę o podanie numeru konta bankowego celem zwrotu środków."
Płaciłem z karty podanej w Allegro, nie mam pod ręką numeru konta, jestem na urlopie, nie chce mi się szukać itd. więc pytam w dyskusji:
"czy Sprzedający potrzebuje numeru mojego konta aby skutecznie dokonać zwrotu płatności za ten zakup?" (i proszę Allegro o pomoc)
odpisuje [edytowano]: (z ciekawości, to człowiek, któremu losowo działają ogonki czy bot o kreatywnej nazwie?)
"jeśli sprzedający avans__pl na ten moment nie może dokonać zwrotu pieniedzy przez Allegro Finanse to jak najbardziej moze poprosić o numer Pana konta. W związku z tym proszę podać numer sprzedającemu by zwrot pieniedzy był możliwy."
dlaczego na ten moment sprzedający nie może? kiedy będzie mógł? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@wiekszy Jeżeli zwróci przez Allegro Finanse to nie potrzebuje ale jak zwraca CI bezpośrednio na konto to tak, potrzebuje, Odpisz żeby dokonali zwrotu przez Allegro, jak to firma to nie mają z tym żadnego problemu.
Kiciuś ... jak nie masz bladego pojęcia o księgowości w duzych firmach to głosu nie zabieraj bo od kotka do błazna droga krótka .
@wiekszy ,,dlaczego na ten moment sprzedający nie może? ,, przyczyn może być wiele ,ale zapewne taką mają księgowość , a z księgowymi się nie dyskutuje .
@mdrogeria księgowym się mówi ile ma im wyjść na koniec miesiąca 😉 podyskutować sobie mogą między sobą ale nie za głośno (przynajmniej tak to wygląda z mojej perspektywy) - w avansie chyba też bo dzisiaj rano, beż żadnych dalszych dopytywań z mojej strony dostałem:
"Dzień dobry, informuję, że zlecenie zwrotu środków zostało przekazane do realizacji."
po prostu nie rozumiem skąd taka niechęć do używania narzędzi Allegro (chyba że coś nie działało) - swoją drogą pierwszym krokiem sprzedawcy było zaproponowanie kuponu na kolejne zakupy na kwotę tych niedostarczonych + 1 zł... więc chyba faktycznie nie lubią oddawać pieniędzy
@wiekszy nie wiem jak w innych firmach , ale u mnie księgowy upoważniony jest notarialnie do podpisywania dokumentów ,kiedyś coś między nami się zaburzyło odnośnie pewnej sytuacji i odpowiedź otrzymałem krótką ,, odpowiadam za to co robię jeśli chcesz robić inaczej to szukaj innego księgowego ,, od tamtej pory przekazuję dokumenty i jak wdajemy się w jakieś rozmowy to nigdy na temat sposobu prowadzenia księgowości .