Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot. Nie pasował. Skorzystałem z 14 dniowej możliwości zwrotu i odesłałem przedmiot do sprzedawcy. Sprzedawca otrzymał zwrot, zaakceptował i zwrócił środki za pośrednictwem Blika. Pieniądze otrzymałem ale po jakimś czasie pieniądze zostały znowu pobrane z opisem anulowanie transakcji Blik. Zamówienie f2390a70-51cf-11f0-9cd6-61652066a739.
Proszę o pomoc w tej sprawie gdyż obecnie nie mam przedmiotu ani zwrotu pieniędy.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Starwars_pl gdy płacisz BLIKiem odpowiednia kwota jest zablokowana na poczet tej transakcji, następnie gdy sprzedający zwróci wpłatę, otrzymujesz ją na to samo konto, z którego opłaciłeś zamówienie.
Sprawdziłam to zamówienie, i sprzedający zlecił zwrot, ale nie zaksięgował się on poprawnie, w efekcie nie otrzymałeś tego zwrotu. Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym, powinien jeszcze raz zlecić zwrot dla tego zamówienia.