anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś miał problem z płatnością? Pieniądze zeszły z konta, Sprzedawca ich nie otrzymał

vert64
#7 Wielbiciel#

28 bm. kupiłam buty u dwóch Sprzedających. Produkty w koszyku podliczone przez Allegro opłaciłam przelewem. Mam potwierdzenie i jestem po rozmowie z bankiem - z ich strony wszystko było w porządku. Żaden ze Sprzedawców nie otrzymał wpłaty (przez PayU), a Allegro milczy odnośnie mojej interwencji na Allegro Pomoc. Przysłowiowy szlag mnie trafia, bo nie znoszę takiego lekceważenia. Myślę, że wina leży po stronie PayU, ale mogę się mylić. W każdym razie milczenie ze strony Allegro uważam za co najmniej niepoważne!

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@vert64 a w zakładce moje zakupy status jaki masz? Jaka metoda płatności?

Możliwe, że płatność się nie powiodła i pieniądze wrócą do 3 dni roboczych.

Podaj numer zamówienia to moderatorzy spojrzą na sprawę?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

vert64
#7 Wielbiciel#

Z podobną sytuacją spotykam się pierwszy raz.

Status: płatność w toku (od 28 bm., a dziś mamy 30), metoda płatności - szybki przelew, mam potwierdzenie przelewu z banku

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@vert64 Nie widzę, abyś kontaktowała się z nami przez formularz. Widzę, że obydwie płatności są w toku. W tej sytuacji skontaktuj się z nami tutaj i opisz całą sytuację. Załącz również potwierdzenie płatności z banku. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

vert64
#7 Wielbiciel#

Wszystko to już zrobiłam!!!

oznacz moderatorów