Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar. Zapłata z góry Smart.
Sprzedający napisał do mnie, że nie ma sprzedawanego towaru i proponuje anulowanie transakcji i zwrot pieniędzy.
Czy po anulowaniu transakcji będę w stanie wystawić komentarz? Jeśli nie to jak mogę wybrnąć z tej sytuacji tak aby odzyskać pieniądze i zachować możliwość ostrzeżenia innych przed nierzetelnym sprzedającym?
Z góry dziękuję za pomoc
@attylla Nie, po anulowaniu transakcji nie wystawisz komentarza. Ty nie musisz niczego anulować, to sprzedawca nie może się wywiązać z umowy, więc powinien Ci niezwłocznie oddać pieniądze. On nie może wymagać od Ciebie żadnego anulowania.
Jeżeli będzie Ci opóźniał zwrot wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odda.
Do anulowanej transakcji nie wystawisz oceny.
Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Poprosiłem poprzez dyskusję o zwrot środków jednocześnie nie wyrażając zgody na anulowanie transakcji. Spodziewam się, że po złości pieniądze odda ostatniego dnia ale jestem na to przygotowany.
Nie wystawisz komentarza, lepiej wówczas zrobić zwrot(jeżeli chcesz), działa podobnie, wówczas i otwierasz dyskusję i wystawiasz komentarz.😁
@attylla Myślę że w takich sytuacjach wystarczy trochę zrozumienia .Sprzedawcy często wystawiają ten sam towar w internecie co mają w swoich sklepach i czasem może się zdarzyć że czegoś brakło .Jeśli sprzedawca poczuwa się do winy i chce naprawić swój błąd zwracając pieniądze warto się zastanowić czy od razu trzeba mu rujnować wizerunek czy dać drugą szansę.
Na jakiej podstawie określasz sprzedawcę jako nierzetelnego? Uczciwie napisał, że nie ma już sprzedawanego towaru i uczciwie chce anulować transakcję i zwrócić Ci pieniądze. Czasem po prostu stan magazynowy mógł być nieaktualny i wystąpił brak towaru, różne sytuacje mogą się zdarzyć. Osobiście jako sprzedający również miałam taką sytuację. Poinformowałam o tym klienta, anulowałam transakcję i zwróciłam pieniądze (trwało to maksymalnie 1 dzień roboczy). To tak, jakby posądzić klienta, który odstępuje od umowy bez podania przyczyny, o nierzetelność. Trochę wyrozumiałości, a świat będzie lepszy dla każdego z nas 🙂