anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy po anulowaniu transakcji będę w stanie wystawić komentarz?

MAMY ROZWIĄZANIE!
attylla
#3 Debiutant#

Zakupiłem towar. Zapłata z góry Smart.

Sprzedający napisał do mnie, że nie ma sprzedawanego towaru i proponuje anulowanie transakcji i zwrot pieniędzy.

Czy po anulowaniu transakcji będę w stanie wystawić komentarz? Jeśli nie to jak mogę wybrnąć z tej sytuacji tak aby odzyskać pieniądze i zachować możliwość ostrzeżenia innych przed nierzetelnym sprzedającym?

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@attylla Nie, po anulowaniu transakcji nie wystawisz komentarza. Ty nie musisz niczego anulować, to sprzedawca nie może się wywiązać z umowy, więc powinien Ci niezwłocznie oddać pieniądze. On nie może wymagać od Ciebie żadnego anulowania.

Jeżeli będzie Ci opóźniał zwrot wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odda.

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

Do anulowanej transakcji nie wystawisz oceny.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
attylla
#3 Debiutant#

Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Poprosiłem poprzez dyskusję o zwrot środków jednocześnie nie wyrażając zgody na anulowanie transakcji. Spodziewam się, że po złości pieniądze odda ostatniego dnia ale jestem na to przygotowany. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie wystawisz komentarza, lepiej wówczas zrobić zwrot(jeżeli chcesz), działa podobnie, wówczas i otwierasz dyskusję i wystawiasz komentarz.😁

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@attylla Myślę że w takich sytuacjach wystarczy trochę zrozumienia .Sprzedawcy często wystawiają ten sam towar w internecie co mają w swoich sklepach i czasem może się zdarzyć że czegoś brakło .Jeśli sprzedawca poczuwa się do winy i chce naprawić swój błąd zwracając pieniądze warto się zastanowić czy od razu trzeba mu rujnować wizerunek czy dać drugą szansę. 

oznacz moderatorów
soleto
#1 Nowicjusz#

Na jakiej podstawie określasz sprzedawcę jako nierzetelnego? Uczciwie napisał, że nie ma już sprzedawanego towaru i uczciwie chce anulować transakcję i zwrócić Ci pieniądze. Czasem po prostu stan magazynowy mógł być nieaktualny i wystąpił brak towaru, różne sytuacje mogą się zdarzyć. Osobiście jako sprzedający również miałam taką sytuację. Poinformowałam o tym klienta, anulowałam transakcję i zwróciłam pieniądze (trwało to maksymalnie 1 dzień roboczy). To tak, jakby posądzić klienta, który odstępuje od umowy bez podania przyczyny, o nierzetelność. Trochę wyrozumiałości, a świat będzie lepszy dla każdego z nas 🙂

oznacz moderatorów