- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłem towar. Zapłata z góry Smart.
Sprzedający napisał do mnie, że nie ma sprzedawanego towaru i proponuje anulowanie transakcji i zwrot pieniędzy.
Czy po anulowaniu transakcji będę w stanie wystawić komentarz? Jeśli nie to jak mogę wybrnąć z tej sytuacji tak aby odzyskać pieniądze i zachować możliwość ostrzeżenia innych przed nierzetelnym sprzedającym?
Z góry dziękuję za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@attylla Nie, po anulowaniu transakcji nie wystawisz komentarza. Ty nie musisz niczego anulować, to sprzedawca nie może się wywiązać z umowy, więc powinien Ci niezwłocznie oddać pieniądze. On nie może wymagać od Ciebie żadnego anulowania.
Jeżeli będzie Ci opóźniał zwrot wpłaty, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do anulowanej transakcji nie wystawisz oceny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Poprosiłem poprzez dyskusję o zwrot środków jednocześnie nie wyrażając zgody na anulowanie transakcji. Spodziewam się, że po złości pieniądze odda ostatniego dnia ale jestem na to przygotowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wystawisz komentarza, lepiej wówczas zrobić zwrot(jeżeli chcesz), działa podobnie, wówczas i otwierasz dyskusję i wystawiasz komentarz.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@attylla Myślę że w takich sytuacjach wystarczy trochę zrozumienia .Sprzedawcy często wystawiają ten sam towar w internecie co mają w swoich sklepach i czasem może się zdarzyć że czegoś brakło .Jeśli sprzedawca poczuwa się do winy i chce naprawić swój błąd zwracając pieniądze warto się zastanowić czy od razu trzeba mu rujnować wizerunek czy dać drugą szansę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na jakiej podstawie określasz sprzedawcę jako nierzetelnego? Uczciwie napisał, że nie ma już sprzedawanego towaru i uczciwie chce anulować transakcję i zwrócić Ci pieniądze. Czasem po prostu stan magazynowy mógł być nieaktualny i wystąpił brak towaru, różne sytuacje mogą się zdarzyć. Osobiście jako sprzedający również miałam taką sytuację. Poinformowałam o tym klienta, anulowałam transakcję i zwróciłam pieniądze (trwało to maksymalnie 1 dzień roboczy). To tak, jakby posądzić klienta, który odstępuje od umowy bez podania przyczyny, o nierzetelność. Trochę wyrozumiałości, a świat będzie lepszy dla każdego z nas 🙂