Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka. Wystawiłam 3* sprzedawcy za obsługę klienta. Otrzymałam paczkę z uszkodzoną zawartością. Opakowanie produktu nie było uszkodzone. Prosiłam o jakieś rozwiązanie. Sprzedający zrzucił na mnie wszystko ( że to ja musze dokonać protokołu uszkodzenia paczki) a sam umywa ręce. Nie mogę też być pewna, iż paczka nie wyszła uszkodzona z magazynu gdyż opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone. Za obsługę klienta wystawiłam ocenę 3* po czym sprzedawca grozi mi kancelarią prawną i złożeniem wniosku do sądu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a wiesz o tym, że w pewnych sytuacjach to TY dokonujesz protokołu uszkodzenia paczki i taka procedura istnieje i jest wmagana przy ubieganiu się o odszkodowanie? Nie wiem czy to ta sytuacja, bo mało szczegółów, ale mimo że coś Tobie brzmi nielogicznie to może okazać się poprawne 😄
On nie grozi - informuje zawczasu o powziętch krokach.
Sprzedawca ma prawo iść do sądu, żyjemy w kraju demokratycznym, ja rozumiem że handlarze są po to by ich opluwać i nienawidzić, ale jednak jeszcze zaliczają się do ludzi i mają takie same prawa jak pozostała część społeczeństwa.
Zamiast wystawiać negatywną ocenę, lepiej było otworzyć dyskusje i tą drogą złożyć reklamację, nie prawdą jest że masz obowiązek spisywania protokołu, zwłaszcza gdy uszkodzenia są wewnątrz paczki.
Ocena wystawiona była po dyskusji ze sprzedającym. Protokół był spisany internetowo po otwarciu paczki. O czym poinformowałam sprzedawce
Rozumiem że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?, jeśli tak to czemu chcesz zaszkodzić sprzedającemu? On też ma swoje prawa, w tym może pójść do sądu.
Niestety zero odzewu. O czym informowałam sprzedającego. Produkt był źle zapakowany. Wystarczyło słowo przepraszam. Nic nie chciałam uzyskać. Dopiero po dyskusji trwającej tydzień oceniłam obsługę klienta na 3*,nie zostawiłam komentarza i nie oczerniłam sklepu. Nie jest to tylko mój komentarz. Tego samego dnia inni kupujący też się skarżyli na tego sprzedawcę. To moja opinia na temat obsługi klienta i mam prawo do niej. W dyskusji ze sprzedającym to ja zostałam oczerniona.
No i masz prawo wystawić opinię a sprzedający ma prawo do swoich kroków.
jeśli na reklamacje nie było odzewu to skąd wiadomo czy paczka byla dobrze spakowana?
Informacje dostałaś. Włóż ad acta i żyj dalej. Mały procent firm faktycznie idzie do sądów
a jak pójdzie to przestawię swoje argumenty i dokumenty i tyle
@Client:76698138 No że grozi, obawiać nie masz się raczej czego, opakowanie cale zawartość uszkodzona a więc reklamacje składasz do sprzedającego a nie do firmy przewozowej. Niech sobie sprzedający sam składa, otwórz z nim dyskusję(a warto) i opisz problem, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Ale przecież dyskusja była przeprowadzona…
@LEW433 nadal musi wywiązać się z obowiązku udostęnienia wszelkiej dokumentacji odnośnie złożenia reklamacji przez sprzedawcę inaczej odrzuci pisząc że uszkodziło się w transporcie a kupujący nie wniósł zastrzeżeń do odbioru paczki ania nie upoważnił do tego sprzedawcy
Nie wniósł ależ wniósł, zgłosił sprzedającemu! Protokół powinien spisać ale reklamację u przewoźnika składa sprzedający, kupujący nie ma takiego obowiązku.
@LEW433 protokół i pełnomocnictwo od allegro że zrzeka się roszczeń reklamacyjnych w terminie 7 dni od odbioru paczki ma udostępnić sprzedawcy by ten złożył sam reklamację
Złożył, zgłosił a co mu odpisał sprzedający? Widzisz tu jakąś pomoc sprzedającego albo jakąś radę? nie ma żadnej!
Żadnej pomocy że strony sprzedającego. Miałam tylko spisać protokół szkody. Co zrobiłam. Nawet nie zapytał czego oczekuje.
@Client:76698138 Dyskusja jest, była czy...?
Dyskusja nadal trwa. Pomóc uzyskałam tylko od allegro gdyż nie mogłam dogadać się ze sprzedającym.
@Client:76698138 To dobrze, jak minie 14dni i będzie rozwiązana to odznacz ją jako nierozwiązana, ważne.
@LEW433 "jak minie 14dni i będzie rozwiązana to odznacz ją jako nierozwiązana, ważne."
Dyskusji rozwiązanej nie da się oznaczyć jako nierozwiązana.
@Client:76698138 sama musisz sprecyzować czego oczekujesz sprzedawca nie wróżka domyślnie powinien wysłać nową rzecz jeśli jest firmą. Według kc ma 30 dni na wydanie towaru potem możesz odstąpic od umowy i domagać się zwrotu kasy. Reklamacja u przewoźnika biegnie osobno
Sprzedający zna prawa, towar w środku uszkodzony więc najlepiej dogadać się.