anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca może grozić mi kancelarią prawną za złą ocene Obsługi Klienta?

Client:76698138
#2 Obserwator#

Hejka. Wystawiłam 3* sprzedawcy za obsługę klienta.  Otrzymałam paczkę z uszkodzoną zawartością.  Opakowanie produktu nie było uszkodzone.  Prosiłam o jakieś rozwiązanie.  Sprzedający zrzucił na mnie wszystko ( że to ja musze dokonać protokołu uszkodzenia paczki) a sam umywa ręce. Nie mogę też być pewna, iż paczka nie wyszła uszkodzona z magazynu gdyż opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone. Za obsługę klienta wystawiłam ocenę 3* po czym sprzedawca grozi mi kancelarią prawną i złożeniem wniosku do sądu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Monika__L
#16 Inspirator#

a wiesz o tym, że w pewnych sytuacjach to TY dokonujesz protokołu uszkodzenia paczki i taka procedura istnieje i jest wmagana przy ubieganiu się o odszkodowanie? Nie wiem czy to ta sytuacja, bo mało szczegółów, ale mimo że coś Tobie brzmi nielogicznie to może okazać się poprawne 😄

On nie grozi - informuje zawczasu o powziętch krokach.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Sprzedawca ma prawo iść do sądu, żyjemy w kraju demokratycznym, ja rozumiem że handlarze są po to by ich opluwać i nienawidzić, ale jednak jeszcze zaliczają się do ludzi i mają takie same prawa jak pozostała część społeczeństwa.

Zamiast wystawiać negatywną ocenę, lepiej było otworzyć dyskusje i tą drogą złożyć reklamację, nie prawdą jest że masz obowiązek spisywania protokołu, zwłaszcza gdy uszkodzenia są wewnątrz paczki. 

oznacz moderatorów

Client:76698138
#2 Obserwator#

Ocena wystawiona była po dyskusji ze sprzedającym. Protokół był spisany internetowo po otwarciu paczki. O czym poinformowałam sprzedawce

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Rozumiem że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?, jeśli tak to czemu chcesz zaszkodzić sprzedającemu? On też ma swoje prawa, w tym może pójść do sądu. 

oznacz moderatorów

Client:76698138
#2 Obserwator#

Niestety zero odzewu. O czym informowałam sprzedającego. Produkt był źle zapakowany.  Wystarczyło słowo przepraszam. Nic nie chciałam uzyskać. Dopiero po dyskusji trwającej tydzień oceniłam obsługę klienta na 3*,nie zostawiłam komentarza i nie oczerniłam sklepu. Nie jest to tylko mój komentarz. Tego samego dnia inni kupujący też się skarżyli na tego sprzedawcę. To moja opinia na temat obsługi klienta i mam prawo do niej. W dyskusji ze sprzedającym to ja zostałam oczerniona. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

No i masz prawo wystawić opinię a sprzedający ma prawo do swoich kroków. 
jeśli na reklamacje nie było odzewu to skąd wiadomo czy paczka byla dobrze spakowana?

Informacje dostałaś. Włóż ad acta i żyj dalej. Mały procent firm faktycznie idzie do sądów 

a jak pójdzie to przestawię swoje argumenty i dokumenty i tyle 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:76698138 No że grozi, obawiać nie masz się raczej czego, opakowanie cale zawartość uszkodzona a więc reklamacje składasz do sprzedającego a nie do firmy przewozowej. Niech sobie sprzedający sam składa, otwórz z nim dyskusję(a warto) i opisz problem, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ale przecież dyskusja była przeprowadzona…

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 nadal musi wywiązać się z obowiązku udostęnienia wszelkiej dokumentacji odnośnie złożenia reklamacji przez sprzedawcę inaczej odrzuci pisząc że uszkodziło się w transporcie a kupujący nie wniósł zastrzeżeń do odbioru paczki ania nie upoważnił do tego sprzedawcy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wniósł ależ wniósł, zgłosił sprzedającemu! Protokół powinien spisać ale reklamację u przewoźnika składa sprzedający, kupujący nie ma takiego obowiązku.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 protokół i pełnomocnictwo od allegro że zrzeka się roszczeń reklamacyjnych w terminie 7 dni od odbioru paczki ma udostępnić sprzedawcy by ten złożył sam reklamację

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Złożył, zgłosił a co mu odpisał sprzedający? Widzisz tu jakąś pomoc sprzedającego albo jakąś radę? nie ma żadnej!

oznacz moderatorów

Client:76698138
#2 Obserwator#

Żadnej pomocy że strony sprzedającego.  Miałam tylko spisać protokół szkody. Co zrobiłam. Nawet nie zapytał czego oczekuje. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:76698138  Dyskusja jest, była czy...?

oznacz moderatorów

Client:76698138
#2 Obserwator#

Dyskusja nadal trwa. Pomóc uzyskałam tylko od allegro gdyż nie mogłam dogadać się ze sprzedającym.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:76698138 To dobrze, jak minie 14dni i będzie rozwiązana to odznacz ją jako nierozwiązana, ważne.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@LEW433 "jak minie 14dni i będzie rozwiązana to odznacz ją jako nierozwiązana, ważne."

Dyskusji rozwiązanej nie da się oznaczyć jako nierozwiązana.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:76698138 sama musisz sprecyzować czego oczekujesz sprzedawca nie wróżka domyślnie powinien wysłać nową rzecz jeśli jest firmą. Według kc ma 30 dni na wydanie towaru potem możesz odstąpic od umowy i domagać się zwrotu kasy. Reklamacja u przewoźnika biegnie osobno

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

 Sprzedający zna prawa, towar w środku uszkodzony więc najlepiej dogadać się.

oznacz moderatorów