anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Deklaracja czasu wysyłki towaru przez sprzedającego

Tu-dices
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, 

W jaki sposób, już po zakupie produktu można się dowiedzieć do ilu dni sprzedawca od momentu zakupu produktu zadeklarował jego wysyłkę?

Wiem o tym, że taką informację można znaleźć w z zakładce dostawa i płatność, ale tylko przed kupnem produktu. Po zakupieniu produktu przechodząc do zakupionej przez nas oferty z zakładki Szczegóły Zakupu, nie znajdziemy tam tej informacji.

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43

xyz96
#21 Demiurg#

@Tu-dices  Faktycznie, nie ma, jest tylko czas dostawy, ale też określony w inny sposób niż przed zakupem. To chyba dlatego, abyś nie mógł sprawdzić czasu wysyłki i ewentualnie odpowiednio tego skomentować w ocenie wystawionej sprzedawcy, jeśli nie zapamiętałeś tego czasu z oferty przed zakupem, a sprzedawca ten czas przekroczył. Pewnym rozwiązaniem jest kliknięcie "pokaż aktualną ofertę" - widzisz wtedy czas wysyłki, który najprawdopodobniej się nie zmienił. Trzeba robić sobie zrzuty ekranu 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Tu-dices Oho, widać kolejną rzecz allegro usunęło po cichu z zakończonych wygranych/sprzedanych ofert.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dodam, że to niezgodne z prawem. Treść oferty, czyli umowy pomiędzy sprzedającym a kupującym, w wyniku działań Allegro jest inna przed zakupem, a inna po zakupie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 co ty znowu wymyślasz , kupujący widzi kiedy otrzyma przesyłkę i to jest wiążące . Pomyśl trochę zanim napiszesz undecided

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria W momencie zakupu, tak, czas wysyłki określony przez sprzedającego jest widoczny, niestety po zakupie (przy sprzedaży również) jeżeli kliknie się w ofertę z zakładki Zakupy (lub z maila, który sprzedający dostaje), Allegro przeniesie do ostatniego zrzutu wykonanego przed zakupem, w którym czas deklarowany przez sprzedającego jest usunięty.

Poniżej wygląd oferty przed i po zakupie (z lewej przed zakupem):

Dostawa przed zakupem:

Dostawa po zakupie:

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Bo ostatnio to usunęli, tradycyjnie po cichu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere nie wiem po jaką cholerę to usunęli. Dla mnie, jako sprzedawcy, był to zawsze dowód na to, że wysłałem w terminie (bo klienci czasami twierdzili, że było inaczej). Fajne było to, że z zakładki "zamówienia" można było zobaczyć ofertę jakby "zamrożoną" z chwili dokonania przez klienta zakupu. Teraz mało, że tego nie ma, to klient zamiast widzieć czas wysyłki wyrażony w dniach to widzi konkretne daty, wyliczane na podstawie statystyk przewoźnika. Wszystkie te zmiany są o kant d...y zarówno dla klienta jak i sprzedawcy!!!!!!!!!

@msniezek, może byś w końcu przestał chować głowę w piasek i napisał dlaczego tak jest?????????? Pytałem już o to w innym wątku, kilka dni temu i nie uzyskałem do chwili obecnej odpowiedzi.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Nadal w zamówieniach są dostępne snapshoty ofert z momentu zakupu, tyle że nie ma już w nich zawartej informacji o deklarowanym przez sprzedającego podczas tworzenia oferty czasie wysyłki.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere u mnie nie ma. Sprawdziłem to zanim napisałem powyższego posta. U mnie wszystkie oferty są widoczne na bieżąco. Nawet w zamówieniach sprzed kilku dni. Nie ma już tej informacji "widzisz stan oferty z ....".

Z tego co teraz sprawdziłem jeszcze w starych zamówieniach to jest tak, że w tych sierpniowych jeszcze widać zamrożony moment oferty. Natomiast w tych gdzie zakup był od 1 września, już nie ma tego 😕 **piiip**, to była jedna z lepszych rzeczy na Allegro.

@msniezek, dlaczego zostało to usunięte??? Wiecie, że sprzedawcy mają czasami sporne sytuacje z klientami. To był doskonały dowód na to w jaki sposób była przedstawiona oferta i jakie dane były w niej zawarte. To było zresztą z korzyścią zarówno dla klientów jak i sprzedawców, zależy kto był poszkodowany i kto komuś próbował wmówić, że było inaczej.

Czy na tym portalu każda zmiana musi być na gorsze i muszą rozwalać nawet to co dobrze funkcjonowało?

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte W powiadomieniu mailowym o sprzedaży również masz snapshot, we wszystkich mailach "sprzedałeś przedmiot", "kupujący wybrał sposób dostawy" i "nowa wpłata od kupującego". Na szczęście te powiadomienia jeszcze je mają, więc trzeba korzystać, bo pewnie i to po cichu usuną.

Z drugiej strony trochę dziwne, u mnie w zakładce Zamówienia widzę linki ze snapshotem. Chyba, że to kolejny test na wybranej grupie użytkowników...

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@DarkStoorM niestety nie mam tak dobrze jak Ty. U mnie z żadnego poziomu nie ma tych snapshotów. Ani z poziomu zamówienia, ani powiadomień mailowych typu "sprzedałeś przedmiot" czy formularza dostawy. Generalnie, od 1.09 wszystko co widzę jest tylko na bieżąco 😕

@cloudcloud @nat_not @msniezek możecie zabrać głos w tej sprawie? To jakieś testy czy ostateczna decyzja, która już objęła niektórych userów, a reszta wkrótce dołączy?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte co do zasady najskuteczniej jest wywoływać dziewczyny - ja nie zawsze mogę terminowo brać udział w rozmowach. W weekendy jest nas mniej, ale zawsze co najmniej jeden dzień weekendowy jest obsadzony.

Jeżeli chodzi o snapshoty, nie znam tematu, trudno mi zatem odnieść się do kwestii, czy (a jeśli tak, to dlaczego) zostały usunięte. Widzę jednak, że kupujący cały czas mają do nich dostęp - link do oferty w zakładce Kupione standardowo jest ze snapshotem. Jeżeli występuje jakikolwiek spór z kupującym, który wymagałby dostępu do stanu oferty z momentu zakupu (wydaje mi się, że stosunkowo niewiele sporów dotyczy takich kwestii) - o link można poprosić samego kupującego lub Allegro. Mówiąc ogólnie (bo jak już wspomniałem, tej konkretnej kwestii nie znam), funkcje, które wymagają niezerowych zasobów, a są potrzebne sporadycznie i dające się obejść - często usuwamy.

Dlatego potrzebna nam zawsze informacja, jaka potrzeba stoi za postulatem przywrócenia danej funkcji.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Ja ostatnie sprzedane/kupione mam jeszcze z lipca, ale i tak w snapshotach nie widać deklarowanego przeze mnie czasu wysyłki (czy też przez sprzedającego).
A przydawało się to przy wystawianiu komentarza, bo widząc kiedy zapłaciłem oraz mogąc sprawdzić deklarowany czas wysyłki, wiedziałem czy ma zostać komplet gwiazdek za "obsługę kupującego", czy też może uszczknąć z jedną jako pogrożenie paluszkiem za zbyt duży poślizg z wysyłką.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria Widzi przed zakupem, a gdy chce ten czas sprawdzić w tej samej umowie po zakupie, już nie widzi. Umowa przed zakupem jest inna niż po zakupie. Sam pomyśl, a jeśli czegoś nie rozumiesz, zapytaj.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Bezsens - nikt nie może zagwarantować, kiedy kupujący otrzyma przesyłkę.

Sprzedawca w żaden sposób nie określa, kiedy kupujący otrzyma towar, może jedynie określić czas wysyłki.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

piimaa
#13 Ambasador#

Powinno pojawić się w dodatkowych opcjach coś takiego jak:

Wysyłam paczkę w czasie do: xxxx godzin od otrzymania wpłaty.

Każdy mógłby wstawić za xxx odpowiednią wartość i byłoby uczciwie...

O podobnym trąbię w moim temacie dot.nue wysyłania paczek w piątki, dostaje kasę w piątek o 13 i laba do poniedziałku, dla mnie ktos taki to xxxyyyzzz dlatego powinno pojawić się przy aukcjach to co wyżej zaproponowałam.

Wysyłka niezgodnie z opisem, jeb negatyw, niech się uczą uczciwych opisów bo w Polsce NATYCHMIAST zaczyna znaczyć PÓŹNIEJ a później znaczy często KIEDY BEDZIE MI SIE CHCIAOOO

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@piimaa, masz rację, sprzedawca z każdą przesyłką powinien gnać do paczkomatu😁, a przesyłka powinna wtedy kosztować jakieś 50 pln😁

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

..a o godzinie 12 TEGO SAMEGO DNIA  kurier przynosi paczkę w zębach... a jak nie to DYSKUSJA !

KUPUJĄCY - opamiętajcie się, czy Wy w pracy wszystko robicie NATYCHMIAST  i na WCZORAJ?

Jak byś kupiła o 10-11 to rozumiem że ma być wysłane jeżeli jest podane "natychmiast" ale godzina 13 to już po taką paczkę kurier się nie zjawi, a wrzucenie do paczkomatu czy zaniesienie na pocztę tez nie gwarantuje że będzie w poniedziałek...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wam się miesza z dostawa pizzy, kupujecie np buty i chcecie je mieć za godzinę. Ludzie ogarnijcie się.

oznacz moderatorów