Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
W jaki sposób, już po zakupie produktu można się dowiedzieć do ilu dni sprzedawca od momentu zakupu produktu zadeklarował jego wysyłkę?
Wiem o tym, że taką informację można znaleźć w z zakładce dostawa i płatność, ale tylko przed kupnem produktu. Po zakupieniu produktu przechodząc do zakupionej przez nas oferty z zakładki Szczegóły Zakupu, nie znajdziemy tam tej informacji.
@Tu-dices Faktycznie, nie ma, jest tylko czas dostawy, ale też określony w inny sposób niż przed zakupem. To chyba dlatego, abyś nie mógł sprawdzić czasu wysyłki i ewentualnie odpowiednio tego skomentować w ocenie wystawionej sprzedawcy, jeśli nie zapamiętałeś tego czasu z oferty przed zakupem, a sprzedawca ten czas przekroczył. Pewnym rozwiązaniem jest kliknięcie "pokaż aktualną ofertę" - widzisz wtedy czas wysyłki, który najprawdopodobniej się nie zmienił. Trzeba robić sobie zrzuty ekranu 🙂
@Tu-dices Oho, widać kolejną rzecz allegro usunęło po cichu z zakończonych wygranych/sprzedanych ofert.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dodam, że to niezgodne z prawem. Treść oferty, czyli umowy pomiędzy sprzedającym a kupującym, w wyniku działań Allegro jest inna przed zakupem, a inna po zakupie.
xyz96 co ty znowu wymyślasz , kupujący widzi kiedy otrzyma przesyłkę i to jest wiążące . Pomyśl trochę zanim napiszesz
@mdrogeria W momencie zakupu, tak, czas wysyłki określony przez sprzedającego jest widoczny, niestety po zakupie (przy sprzedaży również) jeżeli kliknie się w ofertę z zakładki Zakupy (lub z maila, który sprzedający dostaje), Allegro przeniesie do ostatniego zrzutu wykonanego przed zakupem, w którym czas deklarowany przez sprzedającego jest usunięty.
Poniżej wygląd oferty przed i po zakupie (z lewej przed zakupem):
Dostawa przed zakupem:
Dostawa po zakupie:
@DarkStoorM Bo ostatnio to usunęli, tradycyjnie po cichu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere nie wiem po jaką cholerę to usunęli. Dla mnie, jako sprzedawcy, był to zawsze dowód na to, że wysłałem w terminie (bo klienci czasami twierdzili, że było inaczej). Fajne było to, że z zakładki "zamówienia" można było zobaczyć ofertę jakby "zamrożoną" z chwili dokonania przez klienta zakupu. Teraz mało, że tego nie ma, to klient zamiast widzieć czas wysyłki wyrażony w dniach to widzi konkretne daty, wyliczane na podstawie statystyk przewoźnika. Wszystkie te zmiany są o kant d...y zarówno dla klienta jak i sprzedawcy!!!!!!!!!
@msniezek, może byś w końcu przestał chować głowę w piasek i napisał dlaczego tak jest?????????? Pytałem już o to w innym wątku, kilka dni temu i nie uzyskałem do chwili obecnej odpowiedzi.
@konto zamknięte Nadal w zamówieniach są dostępne snapshoty ofert z momentu zakupu, tyle że nie ma już w nich zawartej informacji o deklarowanym przez sprzedającego podczas tworzenia oferty czasie wysyłki.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere u mnie nie ma. Sprawdziłem to zanim napisałem powyższego posta. U mnie wszystkie oferty są widoczne na bieżąco. Nawet w zamówieniach sprzed kilku dni. Nie ma już tej informacji "widzisz stan oferty z ....".
Z tego co teraz sprawdziłem jeszcze w starych zamówieniach to jest tak, że w tych sierpniowych jeszcze widać zamrożony moment oferty. Natomiast w tych gdzie zakup był od 1 września, już nie ma tego 😕 **piiip**, to była jedna z lepszych rzeczy na Allegro.
@msniezek, dlaczego zostało to usunięte??? Wiecie, że sprzedawcy mają czasami sporne sytuacje z klientami. To był doskonały dowód na to w jaki sposób była przedstawiona oferta i jakie dane były w niej zawarte. To było zresztą z korzyścią zarówno dla klientów jak i sprzedawców, zależy kto był poszkodowany i kto komuś próbował wmówić, że było inaczej.
Czy na tym portalu każda zmiana musi być na gorsze i muszą rozwalać nawet to co dobrze funkcjonowało?
@konto zamknięte W powiadomieniu mailowym o sprzedaży również masz snapshot, we wszystkich mailach "sprzedałeś przedmiot", "kupujący wybrał sposób dostawy" i "nowa wpłata od kupującego". Na szczęście te powiadomienia jeszcze je mają, więc trzeba korzystać, bo pewnie i to po cichu usuną.
Z drugiej strony trochę dziwne, u mnie w zakładce Zamówienia widzę linki ze snapshotem. Chyba, że to kolejny test na wybranej grupie użytkowników...
@DarkStoorM niestety nie mam tak dobrze jak Ty. U mnie z żadnego poziomu nie ma tych snapshotów. Ani z poziomu zamówienia, ani powiadomień mailowych typu "sprzedałeś przedmiot" czy formularza dostawy. Generalnie, od 1.09 wszystko co widzę jest tylko na bieżąco 😕
@cloudcloud @nat_not @msniezek możecie zabrać głos w tej sprawie? To jakieś testy czy ostateczna decyzja, która już objęła niektórych userów, a reszta wkrótce dołączy?
@konto zamknięte co do zasady najskuteczniej jest wywoływać dziewczyny - ja nie zawsze mogę terminowo brać udział w rozmowach. W weekendy jest nas mniej, ale zawsze co najmniej jeden dzień weekendowy jest obsadzony.
Jeżeli chodzi o snapshoty, nie znam tematu, trudno mi zatem odnieść się do kwestii, czy (a jeśli tak, to dlaczego) zostały usunięte. Widzę jednak, że kupujący cały czas mają do nich dostęp - link do oferty w zakładce Kupione standardowo jest ze snapshotem. Jeżeli występuje jakikolwiek spór z kupującym, który wymagałby dostępu do stanu oferty z momentu zakupu (wydaje mi się, że stosunkowo niewiele sporów dotyczy takich kwestii) - o link można poprosić samego kupującego lub Allegro. Mówiąc ogólnie (bo jak już wspomniałem, tej konkretnej kwestii nie znam), funkcje, które wymagają niezerowych zasobów, a są potrzebne sporadycznie i dające się obejść - często usuwamy.
Dlatego potrzebna nam zawsze informacja, jaka potrzeba stoi za postulatem przywrócenia danej funkcji.
@konto zamknięte Ja ostatnie sprzedane/kupione mam jeszcze z lipca, ale i tak w snapshotach nie widać deklarowanego przeze mnie czasu wysyłki (czy też przez sprzedającego).
A przydawało się to przy wystawianiu komentarza, bo widząc kiedy zapłaciłem oraz mogąc sprawdzić deklarowany czas wysyłki, wiedziałem czy ma zostać komplet gwiazdek za "obsługę kupującego", czy też może uszczknąć z jedną jako pogrożenie paluszkiem za zbyt duży poślizg z wysyłką.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@mdrogeria Widzi przed zakupem, a gdy chce ten czas sprawdzić w tej samej umowie po zakupie, już nie widzi. Umowa przed zakupem jest inna niż po zakupie. Sam pomyśl, a jeśli czegoś nie rozumiesz, zapytaj.
Bezsens - nikt nie może zagwarantować, kiedy kupujący otrzyma przesyłkę.
Sprzedawca w żaden sposób nie określa, kiedy kupujący otrzyma towar, może jedynie określić czas wysyłki.
Powinno pojawić się w dodatkowych opcjach coś takiego jak:
Wysyłam paczkę w czasie do: xxxx godzin od otrzymania wpłaty.
Każdy mógłby wstawić za xxx odpowiednią wartość i byłoby uczciwie...
O podobnym trąbię w moim temacie dot.nue wysyłania paczek w piątki, dostaje kasę w piątek o 13 i laba do poniedziałku, dla mnie ktos taki to xxxyyyzzz dlatego powinno pojawić się przy aukcjach to co wyżej zaproponowałam.
Wysyłka niezgodnie z opisem, jeb negatyw, niech się uczą uczciwych opisów bo w Polsce NATYCHMIAST zaczyna znaczyć PÓŹNIEJ a później znaczy często KIEDY BEDZIE MI SIE CHCIAOOO
@piimaa, masz rację, sprzedawca z każdą przesyłką powinien gnać do paczkomatu😁, a przesyłka powinna wtedy kosztować jakieś 50 pln😁
..a o godzinie 12 TEGO SAMEGO DNIA kurier przynosi paczkę w zębach... a jak nie to DYSKUSJA !
KUPUJĄCY - opamiętajcie się, czy Wy w pracy wszystko robicie NATYCHMIAST i na WCZORAJ?
Jak byś kupiła o 10-11 to rozumiem że ma być wysłane jeżeli jest podane "natychmiast" ale godzina 13 to już po taką paczkę kurier się nie zjawi, a wrzucenie do paczkomatu czy zaniesienie na pocztę tez nie gwarantuje że będzie w poniedziałek...
Wam się miesza z dostawa pizzy, kupujecie np buty i chcecie je mieć za godzinę. Ludzie ogarnijcie się.