anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokonać zakupu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
yaro1576
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?

oznacz moderatorów
106 ODPOWIEDZI 106
Iwoneczka-h
#7 Wielbiciel#

OK. SPRÓBUJĘ.

oznacz moderatorów
kochanieee
#7 Wielbiciel#

Przy płatności wyskakuje mi takie powiadomienie, nie bardzo wiem co z tym zrobić...

oznacz moderatorów
kochanieee
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20220715-124208.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kochanieee jest to związane z najnowszą aktualizacją aplikacji, która wymaga wersji systemu Android 8.0 lub wyżej. Jeśli nie masz możliwości aktualizacji systemu, skorzystaj proszę z przeglądarki. Aby automatycznie nie otworzyła się aplikacja, wejdź proszę wcześniej w Ustawienia aplikacji na telefonie > Ustawienie jako domyślnej > i odznacz proszę "otwórz obsługiwane łącza". 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:51334044
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Gdy chce dokonać zakupu przedmiotów w koszyku, idę Do kasy. Tam wyskakuje mi komunikat: UPS mamy problem. Wygląda że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę 

oznacz moderatorów
nataliama4
#1 Nowicjusz#
  • Screenshot_2022-07-08-16-55-19.png

     Czemu przy kazdym zakupie wyskakuje mi to juz od tygodnia 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@nataliama4  😆 pewnie aplikacja mobilna allegro jest niezaktualizowana

oznacz moderatorów