Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem ekspres do kawy uszkodzony i technicznie i wizualnie
Mianowicie, ekspres posiada pęknięcie widoczne na zdjęciu, które dołączyłem do dyskusji, posiada także ubytki plastikowe, które znajdowały się na dnie kartonu oraz posiada wadę techniczną, przy włączeniu wyskakuje komunikat "Zamknij drzwi serwisowe" - oczywiście drzwiczki są zamknięte, przez ten komunikat nie można korzystać z ekspresu.
Nadmienię, że paczką została włożona tylko w sam karton. Był to karton niewymiarowy, na górze posiadał także kawałek kartonu, który zakrywał cześć produkt. W środku nie znajdowały się żadne zabezpieczenia, żadna folia bąbelkowa, żadne inne wypełnienie aby mogło zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Nie wspomnę także o stanie wizualnym ekspresu, który był zapleśniały i zakamieniały.
Pierw skontaktowałem się ze sprzedającym opisałem całą sytuację. Sprzedający umywa ręce - dostałem produkt więc mam sobie sam już radzić.
Zaproponowałem odesłanie produktu bądź oddanie do serwisu na diagnostykę.
Dodam także, że zależy mi najbardziej żeby ekspres działał aby ten komunikat się nie wyświetlał.
Sprzedający nie zgodził się i po prostu zlekceważył ten temat.
Na zdjęciu dołączyłem zdjęcie pojemnika na które jest pleśń
PRODUKT ZOSTAŁ W NIEPRAWIDŁOWY SPOSÓB ZABEZPIECOZNY !
Został wsadzony w samo pudełko bez żadnego zabezpieczenia ! FIrma kurierska nie uzna mi reklamacji ponieważ produkt w niewłaściwy sposób został nadany
Tak też zrobiłem, reklamacje złożyłem, reklamacja została odrzucona przez kuriera.
Przy dyskusji osoba z Allegro poinformowała mnie, ze jeżeli reklamacja u kuriera zostanie odrzucona wtedy dostanę zwrot z Allegro Protect.
@pepek_14 nie ma czegoś takiego jak reklamacja u kuriera bo kurierzy nie przyjmują reklamacji nawet nie mają już ze sobą protokołów szkody do złożenia. Mogłeś złożyć reklamację u przewoźnika na stronie internetowej i czas na odpowiedź mają 30dni a sprawa raczej nowa więc wątpię byś miał odpowiedź pt odrzucona przez kuriera
Przepraszam, źle sprecyzowałem, zgłosiłem reklamacje u przewoźnika Inpost na stronie internetowej, czas na odpowiedź to 30 dni, dostałem po około 5 dniach. Reklamacja została odrzucona co dołączyłem do zgłoszenia w Allegro
Tak
@pepek_14 U przewoźnika złożyłeś reklamację jak i kiedy?
Reklamacje złożyłem na stronie:
https://inpost.pl/reklamacja
Reklamacje dokładnie złożyłem dnia 25.06.2024
Odpowiedź dostałem 02.07.2024
Zgłoszono Prośbę do Allegro
Poniżej podaję nr
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "43184204" ref:!00D240aE05.!500Ti0CVEJ8:ref