Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy jako kupujący mogę na stałe wyłączyć czatbot Alina ? jestem zawsze kupującym, ale cholery można dostać jak to za każdym razem pyta czy aby na pewno chcę wysłać wiadomość... Jestem w pełni władz umysłowych i wiem kiedy chcę wysłać wiadomość a kiedy nie i nie potrzebuję do tego podpowiedzi żadnego bota.
i nie jest tak jak niektórzy tłumaczą ze to odpowiada na często zadawane pytania.
w moim przypadku mam to cholerstwo przy każdej wiadomości.. Z tego co czytam nie tylko ja uważam że jest to bardziej uciążliwe niż pomocne. Nie chcę tego, jak to wyłączyć ???
Nie możesz wyłączyć.
@grzegorz1116 dziękuję za Twoją opinię. Wyłączenie czatbota nie jest możliwe. Zapewniam, że ta usługa jest wciąż rozwijana, a kontakt Alliny z Wami wpływa na jej udoskonalanie. Z czasem odpowiedzi czatbota staną się bardziej precyzyjnie i odpowiadające Waszym potrzebom.
Fatalne jest zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek... Wielka szkoda że Allegro nie bierze pod uwagę sugestii użytkowników. z tego co widzę, już w lutym 2022 roku ludzie pisali wam że jest z tym problem i że tego nie chcą... Nie wierzę że przez dwa i pół roku nie dało się z tym nic zrobić... Odpowiedź na zasadzie: walniemy grzecznościową formułkę kopiuj wklej że pracujemy , staramy się itd a gość niech się wypcha i dalej niech się irytuje, jego problem. Powinniście dać ludziom wybór czy tego chcą czy niechcą. Każdy informatyk wie , że wprowadzenie takiej zmiany to mega prosta sprawa... Tylko Wy nie chcecie... takie są fakty..
Tu na Gadane powinna być emotka wielkiego LOLA dostępna, bo niektóre Wasze odpowiedzi zasługują na turlanie się ze śmiechu po całej długości A1.
Zerżnęli pomysł od chińskiego "allegro". Porażka na całej linii. Najgorsze jest to, że uważają ten tępy skrypt za pomocny.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Mam prośbę o przeczytanie tej dyskusji , oraz o proste wyguglowanie tematu, dotrzecie do innych takich skarg. Chyba jako moderatorzy macie możliwość osobom decyzyjnym wskazać ze to nie tylko nie jest pomocne ale na dobrą sprawę przeszkadza... Jak powiedział wyżej jeden kolega : najgorsze że ktoś uważa ten tępy skrypt za pomocne... Możecie też wśród użytkowników zrobić ankietę i wypowiedzą się ludzie czy tego chcą czy nie. Choć ja uważam że najprościej byloby dać każdemu wybór -kto chce niech zostawi a kto nie chce niech sobie wyłączy...
A w czym wam tak przeszkadza, żeby kliknąć jeden raz więcej?
Tutaj nie rozchodzi się o przeszkadzanie czy pomaganie. Po prostu zarządzający uważają że boty spełniają doskonale swoją rolę, zmniejszają ilość zapytań, reklamacji. Nie o to chodzi żeby pomagały, wystarczy że wkurzają piszących i to jest sukces.
Moderatorka Marysia nic na to nie pomoże, musi się liczyć z tym że ją też niebawem zwolnią lub przesuną gdzie indziej, a miejsce moderatorek zajmą boty o równie pięknych imionach.
I zaraz automatycznie zmniejszy się ilość zapytań, ilość problemów.
Czy to nie piękna perspektywa?
Cześć, @grzegorz1116. Jasne, mamy wgląd do Waszych opinii i mamy je na uwadze przy wprowadzaniu kolejnych zmian. Dziękuję za sugestię.
"miejsce moderatorek zajmą boty o równie pięknych imionach"
W to akurat naprawdę bardzo wątpię. Nawet Google pomimo walki ze SPAMEM nie daje tak naprawdę rady skutecznie i w pełni go zwalczyć. Jedyne co udało im się zrobić, to ładnie uporządkować wyniki, ale nadal jak ktoś ma wiedzę, jak "oszukać algorytm" jest w stanie to bez problemu zrobić.
Chodzi mi o to, że tam gdzie są potrzebni ludzie, zawsze będą potrzebni. Ostatecznie mam na myśli to, że boty łatwo jest oszukać jeśli ma się odpowiednią wiedzę i zaciekłość, więc raczej nie martwiłbym się o to, że miejsce moderatorek zajmą boty. Po prostu: to nie czat gpt że jest w stanie w miarę dobrze zrozumieć o co chodzi.
Bo jeśli z jednej strony jest prawdziwy człowiek i potrzeba a wręcz konieczność, aby z drugiej również potrzebny był człowiek, nic go nie zastąpi. To musiało by być od początku stworzone w koncepcji człowiek- bot-koniec, a tutaj przy Alinie występuje sekwencja: człowiek-Alina-człowiek albo zakończenie.
@seeyougame Tak, tak, nawet mógłbym przyznać ci rację gdyby nie pewne fakty.
Dlaczego użytkownicy nie narzekają na złą obsługę botów w dyskusjach Allegro a częściej narzekają na niekompetencję i niedbałość konsultantów Allegro. Na pewno czytasz to samo forum.
Sztuczna inteligencja jest w trakcie ciągłego rozwoju więc kierunek jest jednoznaczny, jeżeli nie dziś to za rok a może za kilka lat ludzie na wielu stanowiskach staną się raczej przeszkodą, utrapieniem niż pomocą. No chyba że to będą fachowcy znający doskonale zagadnienie. Ale które firmy będzie stać na zatrudnienie ekspertów do prostych informacji?
@grzegorz1116 Allina jest pomocna i spełnia swoje zadanie - "zdejmuje" z naszych doradców (ale także sprzedawców!) dużą część odpowiedzi na proste, powtarzalne, łatwe do weryfikacji pytania. Odpowiedzi obsługiwane przez Allinę są błyskawiczne, a dzięki nim również odpowiedzi na trudniejsze pytania, których muszą udzielić doradcy lub sprzedawcy, są szybsze - bo nie muszą oni odpowiadać na te, którymi zajął się bot. Jeden klik więcej, konieczny do wysłania niektórych pytań do człowieka, w żadnym razie nie przebija wymienionych korzyści.
Kolejny raz powtarzam: argument "poczytajcie opinie i zmieńcie to" jest nietrafiony. Naszym podstawowym źródłem wiedzy są dane - w tym wypadku dane na temat liczby pytań, na które Allina prawidłowo odpowiedziała, przeliczone na czas, jaki te pytania zajęłyby doradcom oraz sprzedawcom.
Genialna odpowiedź. Dane są zawsze najważniejsze 👍Pod warunkiem, że są odpowiednio uporządkowane. Ale w to, że Allegro wie co robi w tej kwestii, akurat nie wątpię. Super 😁
@seeyougame Nie podniecaj się, dane są zbierane w sposób automatyczny więc zawsze można założyć że odpowiedź Aliny jest bezbłędna. Przecież nikt tego nie weryfikuje bo po co?
Pożytek z Aliny jest taki że część użytkowników sie wkurzy i przestaje drążyć temat. To oczywiście sukces, oszczędność czasu konsultantów.
A to że Alina molestuje każdego pytającego to chyba fakt. Więc skuteczność można uznać 100%.
Więc z pozycji Allegro jest to działalność bardzo owocna. Opinia użytkowników jest nieco inna, ale kto by sie tym przejmował?
Ale to nie zmienia faktu że takich Alin będzie coraz więcej. Bo są tańsze niż zatrudnienie pracowników.
"Alina molestuje każdego"
I to ja się podniecam? Mnie Alina jakoś nie molestuje 🤣
Jeszcze zaprzecz temu, że Alina nie podaje wszystkich informacji, o które mógłby zapytać potencjalny zainteresowany, a są już znane w systemie, i chyba rzeczywiście się podniecę 😁
Nie wiem jak ty to robisz że tobie Alina nie spamuje... no chyba że nie zadajesz pytań sprzedawcom albo sam jesteś sprzedawcą....
@msniezek Był kiedyś taki portal Nasza Klasa... Póki aministratorzy słuchali społeczności a nie "wiedzieli lepiej czego społeczność potrzebuje" portal się kręcił. Później zmienił się właściciel, który zaczął "wiedzieć lepiej" Pojawiły się rozmaite "udoskonalenia" a admin był głuchy na prośby ludzi. Dziś już nie ma NK . Padło na pysk przy takim podejściu.
Allegro z pewnością taki los nie spotka aż w takim tempie jak NK ale zaczną wam ludzie odpływać do innych platform. Tak sie dzieje od ok roku na FB. Zuckenberg płacze że mu ludzie do tiktoka odpływają ale jest jednocześnie głuchy ze jego algorytmy działają tak głupio i uciążliwie że ludzie mają dosć całej platformy FB i wieją z niej gdzie indziej.
@msniezekPowodzenia w dalszym samouwielbieniu
@grzegorz1116 Jeśli chodzi o Naszą Klasę to raczej zniszczyła ją konkurencja Facebook'a. Udoskonalenia co najwyżej zniechęciły użytkowników. Problem polega na tym że takie platformy potrzebują pieniędzy, sponsorów lub innych dochodów.
Użytkownicy się nie liczą, no chyba że przynoszą pieniądze tak jak to ma miejsce na Allegro.
Natomiast masz rację, ja też jestem pełen podziwu dla samouwielbienia zarządzających. Chętnie powołują się na badania, jakby nie wiedzieli że wyniki badań są zawsze takie jakie przełożeni sobie życzą. Po prostu wystarczy pomylić się o jedno zero lub pominąć niewygodny wynik. Sam to robiłem, nikt tego nie sprawdza.
Nie przynosi się złych wyników badań przełożonym, nikt nie chce zostać bez premii. A wyniki dobre przełożeni łykają niczym pelikany....
noooo to może? dajmy takim Alinom się dalej uczyć. Nauczą się i zastąpią moderatorów będących w notorycznym samouwielbieniu i wybornym humorze, przyklaskującym coraz to bardziej dramatycznym udoskonaleniom serwisu i zachwalającym każdy swój pomysł jako wybitny i uzasadniony.
tylko cierpliwości nam trzeba i będzie pięknie. wytrzymajmy
Taakkkk... więc po kolei:
1. Zastanawiam się jak można gadać takie bzdury...żyjemy chyba w rzeczywistości równoległej albo nie chcesz słuchać co do ciebie mówią ludzie. Może z twojego punktu widzenia Alina jest pożyteczna ale z naszego punktu widzenia to spam. Piszesz bzdury o tych świetnych informacjach od Aliny . Ten bot za każdym razem pyta tylko czy aby na pewno wysłać wiadomość... [edycja] chcesz się naprawdę dowiedzieć co myślą ludzie o tym twoim bocie? zrób ankietę ale wśród kupujących.
2. Kiedyś zaproponowałem aby każdyna Allegro miał raz swoje konto i aby każde kolejne konto miało jego oceny i jego komentarze. Pozwoliłoby to uniknąć nieuczciwych sprzedawców którzy narobią wałów, znikną i zakładają kolejne konto które nie ma żadnych negatywów. Ale nie, wam to na rękę .
3. W czym jest problem dać ludziom wybór czy chcą tego bota czy nie? Ja ci powiem w czym... Dobrze wiecie że ludzie tego nie chcą i że ogromna część społeczności by to wyłączyła więc narzucacie to ludziom na łeb i już...