Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy jako kupujący mogę na stałe wyłączyć czatbot Alina ? jestem zawsze kupującym, ale cholery można dostać jak to za każdym razem pyta czy aby na pewno chcę wysłać wiadomość... Jestem w pełni władz umysłowych i wiem kiedy chcę wysłać wiadomość a kiedy nie i nie potrzebuję do tego podpowiedzi żadnego bota.
i nie jest tak jak niektórzy tłumaczą ze to odpowiada na często zadawane pytania.
w moim przypadku mam to cholerstwo przy każdej wiadomości.. Z tego co czytam nie tylko ja uważam że jest to bardziej uciążliwe niż pomocne. Nie chcę tego, jak to wyłączyć ???
Tak, rzeczywiście... trafiliśmy w dyskusji na wyjątkowego wizjonera 😄
Jesli chodzi o "pomocną" Alinę, to kiedyś działało odhaczenie tej opcji tutaj -> https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/ustawienia-komunikacji
Edit: I widzę, że nadal działa (16.09.2024, godz 9:52).
@Barzy_TPI Tak taka opcja istnieje ale dotyczy tylko sprzedających, jesli nie chcą wkurzać swoich klientów to mogą wyłączyć.
Kupujący nie mają żadnego wyboru, mogą najwyżej omijać Alino - sprzedawców.
Jak dla mnie ta dyskusja toczy się jak opinie o Allegro na trust pilot. Skoro jest ponad 2000 nie zadowolonych użytkowników, a średnia Allegro to 1,3 na 5 możliwych gwiazdek, to znaczy że Allegro to bardzo zły i słaby portal. Ale jak większość widzi, nie jest to prawdą. Tam jest ponad 2000 niezadowolonych użytkowników, ale nie oznacza to że z Allegro nie są zadowolone miliony użytkowników.
Ostatecznie nie chodzi o to, aby zadowolić 1000 osób, tylko o to, aby zadowolić milion osób.
Lepiej żeby było zadowolonych milion, niż tysiąc.
Zobaczysz co będzie po 1 października. Nie ostanie się nawet milion zadowolonych. Bo do tej pory jeszcze nikt, komu wmusili nową "wyszukiwarkę" nie był z niej realnie zadowolony i trzeba używać okna prywatnego w przeglądarce internetowej itp. sztuczek.
Wszyscy moi znajomi i członkowie rodziny, jak również ich znajomi i członkowie rodziny, zaczynają robić zakupy w innych miejscach niż Allegro, a używali oni do tej pory wyłącznie Allegro.
Także jak widać - zmiana portalu zakupowego to nic strasznego i dość szybko można się przyzwyczaić.
Będzie to gorzka lekcja dla Allegro, że zmiany dotyczące podstawej funkcji na Allegro (czyli kupowania), z której korzystają najważniejsi użytkownicy portalu (czyli kupujący), nie mogą być wprowadzane w oparciu o analizy słupków i liczb, tylko powinny opierać się na opiniach ww. najważniejszych użytkowników - klientów.
A CAŁEGO PROBLEMU MOŻNA JESZCZE UNIKNĄĆ POPRZEZ POZOSTAWIENIE PRZYCISKU "ROZŁĄCZ TE SAME OFERTY" (OFERTY MOGĄ BYĆ NAWET DOMYŚLNIE POŁĄCZONE).
@Barzy_TPI serdecznie dziękuję za pomoc. Przed chwilą wysłałem 5 wiadomości i przy żadnej nie odezwał się ten bot wiec Twój sposób chyba działa - również dla kupujących. @msniezek Wstyd administratorze. Nie wiesz czym administrujesz, a jeden z użytkowników zna ustawienia portalu lepiej niż admin. do tego admin wprowadza w błąd ze nie da się tego wyłączyć. Do tego admin jest głuchy na uwagi użytkoowników. ktoś poniżej wspomina o 2 tys osób sygnalizujących problem i pisze że allegro ma ocenę 1,3 na 5 możliwych. @msniezek Obudź się. Normą zawsze był ogół, a nie margines 🙂
@grzegorz1116 masz rację - ta opcja wyłączenia Alliny nam uciekła. Wstydzę się bardzo. Ale Gadane właśnie po to istnieje, to społeczność jest najlepszym źródłem wiedzy.
Oczywiście w żaden sposób nie unieważnia to moich argumentów z tej dyskusji na temat bota. Tak, umożliwiamy najwyraźniej jego wyłączenie, ale ta możliwość jest dość dobrze schowana, bo wcale nam nie zależy, żebyście ją wyłączali - świetnie odciąża zarówno nas, jak i sprzedawców. Także w tej sprawie pozostaję człowiekiem-ścianą 😁
2000 użytkowników napisało że jest nie zadowolonych, ale żaden z miliona zadowolonych nie napisał, że jest zadowolony 😁
Bo nie da się być zadowolonym z Allegro, jeśli od kilku lat Allegro stopniowo psuje robienie zakupów, poprzez różne dur*e pomysły (katalog produktów, niefunkcjonalna "wyszukiwarka" od 1.09 itd. itd.).
Można co nawyżej uważać obecny stan za akceptowalny, ale cienka czerwona linia pęknie 1 października i wtedy wyleje się morze opinii niezadowolonych klientów.
No i do tego morze zgłoszeń do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji, bo ukrywanie prawie wszystkich ofert danego produktu poza jednym, jest działaniem wybitnie antykonkurencyjnym.
@Barzy_TPI "Będzie to gorzka lekcja dla Allegro"
No nie, nie będzie 😁
A wiesz dlaczego? Bo Allegro samo zmierza w tym kierunku świadomie 👍
No ja tam nie wiem. Ale na pewno nie będzie zadowolenia klientów 🤠
ty naprawdę myślisz że jak wywali mi się pytanie " czy na pewno wysłać wiadomość " to ja zrezygnuję i nie wyślę a przez to zostaniesz odciążony??? Jezu, ty naprawdę nie masz do nas szacunku i masz nas za kretynów 😄
Polecam ci odpowiedź @Barzy_TPI choć założę się że i tak do ciebie nie trafi... ale zarydzykuję 🙂 łap
"Zobaczysz co będzie po 1 października. Nie ostanie się nawet milion zadowolonych. Bo do tej pory jeszcze nikt, komu wmusili nową "wyszukiwarkę" nie był z niej realnie zadowolony i trzeba używać okna prywatnego w przeglądarce internetowej itp. sztuczek." - koniec cytatu.
to jest kwintesencja skutków waszego pomysłu,całej tej sytuacji...
@grzegorz1116 "ty naprawdę myślisz że jak wywali mi się pytanie " czy na pewno wysłać wiadomość " to ja zrezygnuję i nie wyślę a przez to zostaniesz odciążony???"
Tu nie o to chodzi, że masz nie zadawać pytań tylko o to, abyś się upewnił że już nie ma na nie odpowiedzi w systemie.
@seeyougamety nie rozumiesz że ja to rozumiem. Ale należy się zastanowić co jest wygodniejsze z punktu widzenia konsumenta: szukać przez godzinę czy taka odpowiedź w ogóle istnieje czy po prostu zadać pytanie. Ja zgadzam się że z punktu widzenia sprzedawcy najwygodniej jest postawić sprawę następująco: kupujący ma kupić i nie zadawać zbędnych pytań. Może świat poszedł naprzód i dziś takie podejście jest w dobrym tonie, ale ja jestem wychowany za komuny, kiedy ludzie ze sobą rozmawiali... Sorry 🙂
PS. do powyższego dodać należy , że jest pewna częśc sprzedawców (albo cwaniackich albo nie do końca uczciwych) którzy konstruują swe aukcje nieco dwuznacznie aby kupujący dał złapać się w offside. to też generuje czasem konieczność zadania pytania. Fakt, proceder został znacznie ograniczony z chwilą wprowadzenia pawa umożliwiającego zwrot w ciągu 14 dni...
@grzegorz1116 tu nie chodzi o to kto w jakich czasach został wychowany, tylko tu chodzi o zdrowy rozum i zdrowy rozsądek. Myślący czlowiek, jeśli ma jakieś wątpliwości lub chce uzupełnić informacje, to zadaje pytania i powinien otrzymać odpowiedzi od żywego człowieka. Wplatanie w interakcję między dwojgiem ludzi bota, prowadzi do niszczenia tej interakcji.
Oczywiście próby wyeliminowania tego niszczacego elementu (bota) przez myślących kupujących, są nie w smak Allegro, bo Allegro od kilku lat usiłuje uczynić z przeciętnego kupującego bezmyślną amebę, która będzie kupowała jak najwięcej i nie zadawała żadnych pytań. W dodatku ta wymarzona przez nich ameba, ma kupować to co podsuwa jej Allegro, w dodatku na aukcjach, które nie są najtańsze, ani nawet tanie, w porównaniu to tych najtańszych - to tak propos nowej "wyszukiwarki", która wydłuża kilkukrotnie wyszukanie konkretnego, interesującego nas przedmiotu w dobrej cenie.
Ja wiem, oczywiście zażartowałem 🙂 choć z drugiej strony trochę prawdy w tym jest że najlepiej abyśmy kupowali bez zbędnych pytan.Kup, zapłać a potem sam się z tym bujaj. @msniezek mam jeszcze jedno dość ważne pytanie. @Barzy_TPI poruszył temat kretyńskiej wyszukiwarki. Kolejny wasz bubel utrudniający zakupy. Dla sprzedawców , tak... ok. Ale z punktu widzenia kupującego bubel nad buble. Co mi po tym że wyszukiwarka pokaże mi ile osób kupiło, w sytuacji gdy po wejściu w aukcję i wynik osób które kupiły jest już zupełnie inny? Czemu? Bo przed wejściem pokazuje ile osob łącznie kupiło ten przedmiot od różnych kupujących w całkiem różnych cenach... A to powoduje że narzędzie "wybierz najbardziej popularne " jest kompletnie bezużyteczne dla kupującego. Brawo, tylko geniusz marketingu mógł wpaść na taki pomysł 🙂
Dla mnie to co tutaj piszecie to TOTALNE GŁUPOTY.
Alina nie zabiera Wam kontaktu ze sprzedającym. Pyta jedynie o co chodzi i jeśli zna odpowiedź na zadane pytanie, to jej udziela. Jeśli nie to nadal macie możliwość kontaktu z żywym człowiekiem.
Te kilka sekund więcej naprawdę wam tak przeszkadza?
@seeyougame czytaj dokładnie co ktoś pisze a nie co drugie słowo w pośpiechu to unikniemy nieporozumień. Nie pisałem, że Alina uniemożliwia kontaktu ze sprzedającym, tylko że wprowadzono ją aby kupujący nie zawracali doopy sprzedającemu. Jak by nie patrzeć sprowadza się to do tego co powiedziałem: kupiec ma kupić i nie zawracać doopy a później niech się buja.
Odpowiadając na twoje pytanie: tak, bardzo mi przeszkadza te kilka sekund. Wiesz czemu? Bo gdyby to było raz, czy nawet 5 razy to bym uwagi nie zwrócił. Ale to się dzieje pięćsedny enty raz. Zupełnie bez potrzeby ZA KAŻDYM RAZEM. ZA KAŻDYM. I NIE ODCZUWAM Z TEGO POWODU ŻADNEJ, ALE TO ŻADNEJ POMOCY , ŻADNEGO POŻYTKU. Celowo napisałem ci drukowanymi może łatwiej będzie ci zauważyć sedno wypowiedzi i cudzy punkt widzenia.. Podobnie czuje się człowiek któremu ktoś delikatnie trąca biurko. Niby nic... lekkie puknięcie. A teraz usiądź przy tym biurku i wyobraź sobie że piszesz pracę a ktoś ci w nie puknął trzydziesty raz...
BTW. Kolejny cudowny twór to "
za każdym razem, jak tu wchodzę aby coś odczytać czy przeczytać co wy napisaliście to mi wywala to cudowne okno. Odpowiedzi jest już ok 60, więc tyle razy to wywaliło. Naprawdę taki problem napisać skrypt z uwzględnieniem IP, zapytać raz a jak koleś nie chce to mu doopy więcej nie truć? To jest właśnie podejście Allegro, jak u KIlkujadka z Kingsajzu: " my ich tak długo będziemy"kochać" aż oni nas też pokochają 😄