Dzień dobry, po uznanej reklamacji otrzymałem tylko częściowy zwrot, a nie gwarantowany cały.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarantowanego zwrotu poniesionych kosztów związanych z zakupem gwintowników. Po odesłaniu towaru i uznaniu reklamacji /niezgodność towaru z opisem/ otrzymałem zwrot na konto 62,26 zł zamiast 93,24 zł. Czekam na zwrot pozostałej kwoty. Sprzedawca dyskusji nie podejmuje i na e-maile nie odpowiada.
Pozdrawiam Witold [edycja]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dyskusja jest toczona przez Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wjwycinka jeśli chodzi o zamówienie nr8ae2ae60-3dc4-11ee-b2d3-dbd838c84698 to sprzedający zwrócił 63,26 czyli kwotę za sam zakup, bez kosztów dostawy (z kosztami byłoby to 73,25 zł).
Czy to o ten zakup chodzi?
W tej sytuacji możesz założyć dyskusję. Gdyby sprzedający nie odpowiedział, po 24h od rozpoczęcia dyskusji będziesz mógł poprosić o naszą pomoc.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika sprawdz co @wjwycinka tam zaznaczy w formularzu zwrotu bo pewnie chodzi o koszt odesłania reklamacji plus cena towaru plus cena wysyłki, a wasz formularz jest dwa w jednym i kupujący głupieją i pewnie zgłoszony jest tylko zwrot a nie reklamacja lub sprzedawca zwrocil tylko za towar bo nie zna przepisow a powinien zwrócić wszystkie koszty uznanej reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael właśnie nie mam w ogóle formularza zwrotu przy tym zamówieniu, więc wydaje mi się, że kupujący i sprzedający porozumieli się e-mailowo lub w inny sposób i nie wiem, czy to była reklamacja, czy zwrot.
Tutaj też @wjwycinka pisze o wyższej kwocie, niż koszt z przesyłką, więc musimy poczekać na informacje od zainteresowanego 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika a czyżby to zakup od prywatnego a nie od firmy był? Może była zgoda na zwrot do prywatnej osoby wtedy nie byłoby kosztów nadania i odesłania do zwrotu, pozostaje kwestia że kupujący uważa to za reklamację na niezgodność z opisem a sprzedawca za nie podoba się to zwróć przyjmę i odam kasę...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael w zamówieniu, którego numer podałam, sprzedający był przedsiębiorcą 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
|
|
|
|
|
W dniu 04.09.2023 o 18:13, wjwycinka (Allegro) pisze:
Dzień dobry,
ponad tydzień temu do Państwa pisałem i oczekiwałem na odpowiedź. Wygląda na to, że trochę o mnie zapomniano. Ja dalej czekam na rozwikłanie "zagadki".
Pozdrawiam
Witold [edycja]
Od: PW_GALAZKA (Allegro) [edycja]
Wysłane: wtorek, 5 września 2023 09:04
Do: [edycja]
Temat: Re: Masz nową wiadomość od użytkownika PW_GALAZKA w Centrum Wiadomości
Dzień dobry, proszę odesłać towar na nasz adres nadawczy oraz dołączyć adnotację "reklamacja".
Pozdrawiam Marcin [edycja] |
Temat: |
ODP: Masz nową wiadomość od użytkownika PW_GALAZKA w Centrum Wiadomości |
Data: |
05 Sep 2023 18:29:24 +0200 |
Nadawca: |
wjwycinka (Allegro) |
Odpowiedź-Do: |
wjwycinka (Allegro) |
Adresat: |
|
Dzień dobry,
to nie mój koszt, proszę zamówić kuriera i podesłać etykietę listu przewozowego.
Pozdrawiam
Witold [edycja]
W dniu 06.09.2023 o 08:09, Marcin [edycja] pisze:
wysyłać kuriera czy inaczej?
Od: PW_GALAZKA (Allegro)
Wysłane: środa, 6 września 2023 09:06
Do:
Temat: Re: Fwd: Masz nową wiadomość od użytkownika PW_GALAZKA w Centrum Wiadomości
Dzień dobry.
Reklamację proszę wysłać na własny koszt.
Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie zwrócimy należność za wysyłkę.
Pozdrawiam Aneta [edycja] |

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cd.
W dniu 06.09.2023 o 16:51, wjwycinka (Allegro) pisze:
Dzień dobry,
gwintowniki wysłane przez in post. Podsyłam nr paczki.
Pozdrawiam
Witold [edycja]
InPost <info@paczkomaty.pl>
Do:
- Ty
Śr, 06.09.2023 13:01
etykietaInPostSzybkieNadania.pdf
22 KB
|
||||||
|
||||||
|
Od: PW_GALAZKA (Allegro)
Wysłane: czwartek, 7 września 2023 08:04
Do:
Temat: Re: Fwd: Masz nową wiadomość od użytkownika PW_GALAZKA w Centrum Wiadomości
Dzień dobry.
Dziękuję za info, czekam na paczkę.
Pozdrawiam Aneta [edycja] |
Cz, 14.09.2023 15:54
KFS 479_STO_09_2023.pdf
59 KB
Dzień dobry.
Zgodnie z ustaleniami, przesyłam fakturę korygującą.
Proszę o akceptację dokumentu, może być mailowo (wystarczy adnotacja: akceptuję warunki korekty).
Brak odpowiedzi co do przesłanej faktury korygującej w ciągu 3 dni będzie uważany za jej akceptację.
--
Pozdrawiam Aneta [edycja] |
W dniu 14.09.2023 o 18:01, wjwycinka (Allegro) pisze:
KFS 479/STO/09/2023
Dzień dobry,
Po pierwsze: nie tak się umawialiśmy. Miałem otrzymać prawidłowy kpl. gwintowników /zgrubny +wykańczak/, i nie potrzebna jest korekta.
Po drugie: nie rozumiem tej korekty. Jeżeli ona ma coś wspólnego ze zwrotem gotówki, to zgodnie z naszą umową powinienem otrzymać zwrot gotówki 73,25 + 19,99 = 93,24 zł.
Po trzecie: nie mając wyjaśnień dotyczących wystawionej korekty - nie akceptuję warunków korekty.
PozdrawiamWitold [edycja]
Od: PW_GALAZKA (Allegro)
Wysłane: piątek, 15 września 2023 08:08
Do:
Temat: Re: Fwd: Masz nową wiadomość od użytkownika PW_GALAZKA w Centrum Wiadomości
Jeżeli zwrot gotówki w kwocie 63,26zł (wartość towaru) Panu nie odpowiada, to przybliżony termin oczekiwania na nowy towar wynosi ok 3 miesięcy.
Prosimy o decyzję w tej sprawie.
Pozdrawiam Aneta [edycja] W dniu 15.09.2023 o 14:12, wjwycinka (Allegro) pisze:
Dzień dobry, czas 3 miesięczny jest nie do przyjęcia. Kwota do zwrotu jest sumą kwoty transakcji plus kwoty odesłania towaru, zgodnie z Pani życzeniem, i wynosi 93,24 zł.
Od: PW_GALAZKA (Allegro)
Dzień dobry. Reklamację proszę wysłać na własny koszt. Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie zwrócimy należność za wysyłkę.
Tak więc proszę o przesłanie tej kwoty na rachunek z którego była dokonywana płatność: [edycja] Brak wpływu kwoty 93,24 zł będę odbierał jako nieuczciwą praktykę firmy Gałązka S.J. i sprawę skieruję do arbitrażu. Pozdrawiam Witold [edycja] Od: PW_GALAZKA (Allegro)
Nie chcieliśmy, żeby Pan czekał tak długi czas, dlatego ten zwrot należności. Zwracamy należność za towar oraz możemy zwrócić koszt dostawy towaru na reklamacje, tylko prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty za ten transport.
|

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cd. 2
W dniu 15.09.2023 o 15:07, wjwycinka (Allegro) pisze:
W całej historii naszego e-mailowania jest to widoczne:
|
||||
|

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wjwycinka dziękuję za przekazanie tych wszystkich informacji. Widzę, że sprzedający wypowiedział się w dyskusji, ale faktycznie długo czekasz na decyzję, która powinna być dosyć prosta, dlatego w prowadzonej dyskusji napisz proszę, że czekasz od 15 września na zwrot kosztów dostawy i że sprzedający zaakceptował reklamację i zwrócił koszty samego przedmiotu następnie poproś o pomoc pracownika Allegro w dyskusji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Monika, dziękuję za podpowiedź. Już to zrobiłem. Witold
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przecież to jest proste jak konstrukcja cepa. To co wyslaleś jako potwierdzenie zapłaty za wysyłkę reklamacji tym potwierdzeniem nie jest. Potwierdzenie przelewu wyslij albo fakturę za usługę / paragon bo nie wiem czym płaciłeś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
wysłałem potwierdzenie przelewu z banku, poniżej:
Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski SA
www.pkobp.pl tel. 800 302 302 lub +48 (81) 535 60 60*/**
* informacje sa dostepne po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym
** opłata zgodna z taryfa operatora
własciciele: WITOLD
MAŁGORZATA EWA
data wydruku: 2023-09-15 g.15:06
Przelew z rachunku Szczegóły transakcji
Numer rachunku [edycja]
Data waluty 2023-09-06
Data operacji 2023-09-06
Opis Rachunek odbiorcy :
[edycja]
Odbiorca :
PAYPRO S.A.
Tytuł : P24-E2G-Z1A-Y9T 198499000A51732094
Typ transakcji Przelew z rachunku
Kwota -19,99 PLN
Dokument elektroniczny sporzadzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe
(Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z pózniejszymi zmianami).
Nie wymaga pieczatki ani podpisu.
strona 1/1
pko_trans_details_20230915_150607.pdf
Pzdr. Witold [edycja]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tzn nie na forum wyślij tylko temu co u niego kupowaleś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ma to od ponad trzech tygodni ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prześlij Sprzedawcy fakturę od przewoźnika. Potwierdzenie przelewu nie jest żadnym dowodem, zwłaszcza u przewoźnika, który umożliwia trzymanie środków na koncie klienta. Zapewne wysłali Ci ją na maila już po doręczeniu przesyłki, ewentualnie po zakończeniu miesiąca (nie wiem jak jest w InPost, bo nigdy nic nie wysyłałem tym przewoźnikiem - dla mnie stanowczo za drogo).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość