Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem reklamację najpierw związaną z uszkodzoną przesyłką - cała korespondencja szła poprzez maile, nigdzie w aplikacji ani na stronie nie mam informacji o moich reklamacjach 😞
W mailu napisaliście, że reklamacja odrzucona wraz z argumentacją - ok.
Złożyłem więc 2 reklamację tym razem dotyczącą produktu, który dostałem zniszczony - i znowu ta sama historia, zero informacji!!
Dzisiaj wchodzę na stronę alegro - a tam u góry taki alercik maleńki "reklamacja odrzucona" - kliknąłem w to i się system zgubił -> przeniósł mnie do mojego zakupu, gdzie zero informacji o jakichkolwiek reklamacjach.
Teraz nie wiem czy to info o poprzednim odrzuceniu, czy info o obecnym? aż żałuję, że wznowiłem smarta a obiecywałem sobie, że tego nie zrobię...
@Chri$$ reklamacje zgłaszasz w czacie reklamacyjnym, gdy tak się stanie informacje o statusie i link do rozmowy ze sprzedającym jest widoczny w szczegółach zakupu. Czy w części "Wymaga Twojej uwagi" w zakładce Moje zakupy, widzisz przycisk "przejdź do czatu"?
Napisz proszę jakiego zamówienia to dotyczy.