Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Kupiłam produkt przez allegro smart. Sprzedawca wysłał go kurierem. 1 kwietnia postanowiłam odstąpić od umowy zwracając produkt. Poinformowałam o tym sprzedającego. Ten wysłał kod zwrotu i adres do zwrotu. Paczkę wysłałam na własny koszt kurierem. Po wielu zawiłościach paczka dotarła do sprzedającego dopiero 16 kwietnia. Sprzedający 18 kwietnia poinformował mnie, że z paczką jest wszystko ok i zleca zwrot. Ile dni sprzedający ma na zwrócenie pieniędzy? Od odstąpienia minęło 25 dni, od otrzymania paczki zwrotnej przez sprzedającego 9 dni, od sprawdzenia przez niego paczki 7 dni. Pięniędzy jak nie mam na koncie tak nie mam. Ps. Czy sprzedający ma obowiązek zwrócić pieniądze za opłaconego przeze mnie kuriera?
@Client:108754252 sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia, może się wstrzymać do otrzymania paczki, przy zwrocie kasy wraca metodą jaką było płacone, sprawdź Pay, konto itp.
Czy sprzedający ma obowiązek zwrócić pieniądze za opłaconego przeze mnie kuriera?
Koszt odesłania jest po Twojej stronie 😞
A nie jest tak, że jeśli kupuję mając allegro smart (niby zwroty za darmo) to sprzedawca powinien zwrócić poniesione przeze mnie koszty zwrotu (licząc najtańszy koszt jaki mógłby ponieść za zwrot przesyłki)?
@Client:108754252 Nie.
Koszt zwrotu jest kosztem kupującego.
@Client:108754252 podaj nr zamówienia bo niewykluczone że kasa się już zaksięgowała moderacja ci to sprawdzi @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ odnośnie twojego pytania to jest 14dni od zgloszenia zwrotu z możliwościa wstrzymania się sprzedawcy z zwrotem do chwili doręczenia mu paczki oraz koszt zwrotu to twój koszt skoro kupione w smart tzn że miałeś darmowy zwrot i trzeba było skorzystać. Koszt wysylki w smart = 0 więc brak zwrotu za najtańszą opcję wysyłki i sprzedawca zwraca za sam towar
Nr zamówienia: b506c0e0-082b-11f0-b6fb-a9fe8fb0abc7
Jeśli sprzedający wysłał tobie "Ten wysłał kod zwrotu i adres do zwrotu" to dlaczegóż płaciłeś za przesyłkę?
Sprzedawca wysłał paczkę kurierem. Nie było innej opcji. Pewnie dlatego, że kosztowała prawie 3 tysiące. Potem podał kod zwrotu i adres pod który mam odesłać paczkę. Kod zwrotu nie składał się z samych cyfr, ale też i liter. Nie byłoby opcji wysłania jej przez paczkomat. Musiałam to zrobić kurierem. Czy mogłam zamówić kuriera bezpłatnie?
Cześć, @Client:108754252. Sprzedający zlecił zwrot 25.04.2025. Zwrócone pieniądze trafią na ten sam rachunek, z którego został opłacony zakup przy pomocy BLIKA. Zwrot zaksięguje się w ciągu 3 dni roboczych.
Tak. Dziękuję. Już dostałam zwrot. Co jednak z kosztami zwrotu, które sama musiałam pokryć? Czy mając allegro smart nie mam zwrotów za darmo? Paczkę mogłam odesłać jedynie kurierem. Czy sprzedawca nie powinien zwrócić poniesionych kosztów zwrotu?
@Client:108754252 tak jak napisał @kostas11 koszt przesyłki przy zwrocie pokrywa kupujący, smart działa tylko 14 dni
@Client:108754252 allegro smart nie gwarantuje darmowych wysyłki i zwrotu każdej paczki. Muszą być spełnione warunki (znaczek przy ofercie i opcji transportu)
@Client:108754252 Samo posiadanie SMART nie gwarantuje bezpłatnych zwrotów.
Oferta i wybrana metoda dostawy musi być oznaczona SMART - wtedy masz bezpłatną dostawę i bezpłatny zwrot.
Bez tego koszt zwrotu jest zawsze kosztem kupującego i sprzedający nie musi niczego Ci zwracać ponad to co zapłaciłaś za towar + dostawę.