Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak edytować lub usunąć ocenę/komentarz dotyczący produktu? Oceniłem produkt i jako zaletę wpisałem stosunkowo niską cenę. Teraz po tygodniu cena wzrosła o ponad 60% i teraz nie jest już zaletą. Mój obecny komentarz dotyczący produktu może wprowadzić potencjalnych kupujących w błąd. Jak zmienić komentarz dot. produktu lub go usunąć?
Dzień dobry! @beatsein Proszę, opinia nie jest już widoczna.
Dzien dobry,
Uprzejmie proszę o usunięcie niesłusznej oceny produktu z zamowienia o numerze
Dzień dobry @Delosk8! Opinia do tego zamówienie nie jest już widoczna.
@centurion0 ta opinia o produkcie jest już usunięta.
Dzień dobry. Również chciałabym edytować opinię produktu z zamówienia 3543d460-2bfe-11ef-b0d0-9de2469e4953 🙂
Dzień dobry @kkamilaa2! Mogę usunąć wystawioną opinię, wtedy jutro ok. 13 otrzymasz linka z e-mailem umożliwiającym ponowne jej wystawienie (można to zrobić tylko jeden raz).
Napisz tylko proszę czy dotyczy to obu ofert kupionych w tym zamówieniu?
Chodzi o przedmiot "155x220cm ZASŁONA OGRODOWA DO ALTANY TARASU NA BALKON TARAS ANTRACYT"
@kkamilaa2 gotowe 🙂 Opinia nie jest już widoczna.
Proszę o usunięcie wystawionej przeze mnie oceny produktu - numer zamówienia: f1f888d0-f1ac-11ee-985f-49385ae3bcd5 (SZAFKA Z UMYWALKĄ 120 x 48 połysk samodomyk). Doszedłem do porozumienia ze sprzedającym.
@Mat2000 ta opinia jest już usunięta.
Proszę o usuniecie mojej opinii z zamowienia e1c3e24b-72ab-38d4-ad4f-9cd392e8af4f (LCD WYŚWIETLACZ EKRAN DO HUAWEI P30 PRO OLED RAMKA AURORA) .
Omyłkowo edytowałam zamiast usunąć. Pozdrawiam
@nefilimowa-x Bardzo proszę 🙂 Opinia produktowa została usunięta
Dlaczego nie mogę dodawać nowych postów z zapytaniem. Wyskakują komunikaty:
"Skoryguj podświetlone błędy i spróbuj ponownie. "
- NIE MA PODŚWIETLONYCH BŁĘDÓW!
Twój post został zmieniony, ponieważ w treści wiadomości znaleziono nieprawidłowy HTML. Usunięto nieprawidłowy HTML. Sprawdź wiadomość i wyślij ją, gdy uznasz, że jest ona prawidłowa.
@meteser Prześlij zrzuty ekranu tego komunikatu. Gdzie on dokładnie się pokazuje, na Gadane?
O tak
@meteser Dzieje się tak, ponieważ swoją wiadomość wklejasz z jakiegoś źródła (i najwidoczniej są tam nieprawidłowe znaki). W takiej sytuacji przeklej wiadomość z translatora najpierw do najprostszego notatnika i dopiero stamtąd ją wytnij i wklej na Gadane. Notatnik może usunąć ewentualne znaki specjalne, kodowania etc.
Widzę, że przeklejasz wiadomości z tłumacza — napisz wiadomość w swoim języku, my już ją sobie przetłumaczymy. 🙂
Ta odpowiedź to bzdury, kompletnie wyssane palca. Opiera się Pani na błędach wynikających z Allegro. To nie moje błędy. Tekst piszę i w notatniku i w oknie tekstowym, nie ma to znaczenia, bo w obu przypadkach wciąż wyskakują błędy, i może to być zdanie z 3 prostych słów i wciąż to samo. Słowo "translator" też wyskakuje samoczynnie. Nie robię nic z translatora. Tak właśnie wygląda ten błąd. Słowo "translator" samoczynnie pojawia się przed moim tekstem po wciśnięciu "publikuj" posta. Kiedy dostanę odpowiedz na ten problem??? To ma miejsce od kilku miesięcy, ale nie chciało mi się tu pisać o tym. Ale czasem potrzebuje pomocy i nie mogę zadać pytania!!!!!!
@meteser Jeśli słowo "translator" nie zostaje wprowadzone przez Ciebie, to oznacza, że korzystasz z jakiejś wtyczki, która robi to za Ciebie. Nie jest to nasz błąd. Na Gadane nie mamy opcji translatora. Spróbuj dodać post z innej przeglądarki lub w trybie incognito.
Dzień dobry Pani Olu,
Czy mogę prosić o usunięcie krzywdzących ocen produktów, które wystawiłem sprzedającemu Leathermed?
Poniżej numery zamówienia, są to w sumie 3 produkty z których nie byłem zadowolony, a okazało się, że przeoczyłem jeden krok procesu o którym była mowa w instrukcji sprzedającego: