
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?
W jaki sposób mogę to przywrócić do listy???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Danielolborski Taki przelew nie doprowadzi do aktywacji rachunku do wypłat.
W przelewie weryfikacyjnym chodzi o dane, które bank przekazuje wraz z pieniędzmi (kwta 1,01 zł jest zwracana). Możesz zrobić przelew tradycyjny, ale ze swojego banku, a nie na poczcie. Jest to potwierdzenie, że jesteś właścicielem rachunku, na który mają trafiać pieniądze.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli konto nie będzie aktywowane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam tem sam problem. Jestem z Litwy. Zrobiłem przelew z mojego banku, ale pieniądze wróciły, a moje konto nie zostało aktywowane. Co mam zrobic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lenasminiland Wróciły ale nie zawsze konto jest aktywowane, musisz spełniać warunki i najważniejszym jest taki że dane konta Allegro i konta bankowego muszą być takie same, czyli musisz mieć konto w banku i być jego właścicielem albo współwłaścicielem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lenasminiland czy dobrze rozumiem, że chcesz aktywować zagraniczne konto firmowe? Czy aktywowałeś konto zgodnie z tym procesem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie jestem firmą, ele pracuję z zaświadczeniem o indywidualnej działalności. Tak, zrobiłem, jak napisano. Teraz widzę, że status mojego konto jest 'Nieaktywne - trwa weryfikacja Twoich danych.'
Ale tak przez długi czas. Dokumenty jeszcze nie wysłałem, bo nie ma jeszcze takich możliwości

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lenasminiland oki, dziękuję za informację. Wyjaśniam to, wrócę do Ciebie, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super, dziękuję Ci bardzo ♥

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lenasminiland wracam z odpowiedzią, przepraszam, że czekałeś. Otrzymałam odpowiedź, że musisz jeszcze zlecić przelew weryfikacyjny, możesz to zrobić tutaj. Jeżeli już go wykonałeś, to bardzo proszę prześlij potwierdzenie wpłaty za pomocą tego formularza.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Złożyłem wniosek o rejestrację 3 dni temu, cierpliwie czekałem, czas mijał, wymagana kwota została dwukrotnie pobrana z mojego konta, złożyłem polską kartę bankową, dlaczego się nie aktywowała? Czy ta usługa nie jest automatyczna? Dlaczego pieniądze nie wracają na moje konto? Jestem klientem banku od wielu lat, ale zmieniłem adres ze względu na zmianę pracy, teraz jestem w domu na Ukrainie i chcę sprzedawać. co jeszcze muszę zrobić? Wszystkie dane wpisałem poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie jest automatyczna, czasem nie wiadomo dlaczego trwa długo, zapytajmy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Złożyłem wniosek o rejestrację 3 dni temu, cierpliwie czekałem, czas mijał, wymagana kwota została dwukrotnie pobrana z mojego konta, złożyłem polską kartę bankową, dlaczego się nie aktywowała? Czy ta usługa nie jest automatyczna? Dlaczego pieniądze nie wracają na moje konto? Jestem klientem banku od wielu lat, ale zmieniłem adres ze względu na zmianę pracy, teraz jestem w domu na Ukrainie i chcę sprzedawać. co jeszcze muszę zrobić? Wszystkie dane wpisałem poprawnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112237137 W jaki sposób i z jakiego banku wykonałeś wpłatę weryfikacyjną? Pamiętaj, że to musi być przelew. Nie możesz płacić kartą. Tutaj znajdziesz informację co zrobić, jeśli Twojego banku nie ma na liście z możliwością szybkiej wpłaty online.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
**** W jaki sposób i z jakiego banku wykonałeś wpłatę weryfikacyjną? ****
opłacone przez aplikację Banku Millennium zgodnie z instrukcją na stronie 25/06/2023
bylo wykonano 2 razy. pieniądze nie zostały zwrócone

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112237137 Prześlij proszę potwierdzenie obu wpłat przez ten formularz. Sprawdzimy co się stało.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
wysłane natychmiast wraz ze wszystkimi informacjami, aby nie pytały ponownie. czekam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam ponownie.
Przykro mi, ale czekam 4 dni na rozwiązanie problemu, ale go nie ma.
wysłałem wczoraj o 14:00 dowód, że potwierdziłem moje konto bankowe (Bank Millennium, przez aplikację telefoniczną).
Stan konta sprawdzam co godzinę, czekając na rozwiązanie problemu.
czy problem zostanie rozwiązany?
prosze o rozwiazanie sytuacji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112237137 bardzo mi przykro, że musisz czekać na rozwiązanie problemu. Twoja wiadomość do nas dotarła, dlatego proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości oraz oczekiwanie na odpowiedź od doradcy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tosieczkin20 Przywróciłam tę transakcję do Twojej zakładki.
Moderatorka