anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze?

Client:110693297
#1 Nowicjusz

Zakupiłam przedmiot przez pomyłkę. Odesłałam z powrotem. Przesyłka zwrotna nie dotarła do tej pory do sprzedającego. Najpierw po 10 dniach po odebrania przez kuriera pojawiła się informacja, że kurier zagubił paczkę. Obecnie przesyłka ma status, że jest w drodze, tj. od 22 sierpnia 2025. Nie udało mi się nawiązać kontaktu z kurierem, a sprzedający nie otrzymał przesyłki. Co dalej?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:110693297 W takich przypadkach trzeba reklamację składać u firmy dostawczej . Ty jesteś nadawcą zwrotu i za niego odpowiadasz a w razie problemu (tak jak tu) reklamujesz.

oznacz moderatorów