Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot przez pomyłkę. Odesłałam z powrotem. Przesyłka zwrotna nie dotarła do tej pory do sprzedającego. Najpierw po 10 dniach po odebrania przez kuriera pojawiła się informacja, że kurier zagubił paczkę. Obecnie przesyłka ma status, że jest w drodze, tj. od 22 sierpnia 2025. Nie udało mi się nawiązać kontaktu z kurierem, a sprzedający nie otrzymał przesyłki. Co dalej?
@Client:110693297 podaj numer przesyłki
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @gdvorek @matt_rose
@Client:110693297 W takich przypadkach trzeba reklamację składać u firmy dostawczej . Ty jesteś nadawcą zwrotu i za niego odpowiadasz a w razie problemu (tak jak tu) reklamujesz.