Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam zwrócić zakupiony towar. Weszłam w funkcję zwrotu i wypełniłam początkowe dane. Następnie musiałam podać wymiary paczki, więc przerwałam w tym momencie proces zwrotu. Po godzinie zapakowałam towar i chciałam ponowić zwrot, gdyż znałam już wymiary paczki, lecz funkcja zwrotu jest już nieaktywna i pisze, że zwrócono wszystkie towary. Co mogę w tym przypadku zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:82374555 Cześć. 🙂 Chodzi o zamówienie ef3b8c10-97a1-11ee-88d2-b7b5af4d403f? W przypadku tego zamówienia musisz wygenerować płatną opcję zwrotu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-platnych-metod-... 🙂
Dziękuję 😊