anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sprawdzić zwrot pieniędzy w Allegro poprzez Payu

Idź do rozwiązania
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

Gdzie w allegro mogę sprawdzić zwrócone środki poprzez Payu od sprzedających do mnie ?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
kostas11
#21 Demiurg#

Zwrot dostaniesz na konto - kartę zależy czym płaciłeś 

Kupujący otrzyma od nas powiadomienie e-mailowe o wykonanym przez Ciebie zwrocie wraz ze wszystkimi jego szczegółami. Kupujący otrzyma środki w ciągu około 2-3 dni roboczych.

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

nie widzę ani w historii ani na koncie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Sylwek44 a dostałeś informację na maila ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

nie

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

To sprzedawca nie dokonał jeszcze zwrotu, a od otrzymania maila kasę dostaniesz w ciągu około 2-3 dni roboczych.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

zwr.JPG

oznacz moderatorów
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

to otrzymałem od sprzedawcy i twierdzi iż zrobił zwrot

a kasy nie widzę

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Nie widzę załącznika 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

A konto z którego robiłeś przelew sprawdzałeś ?  A to co jest w załaczniku to żadne potwierdzenie, to jest formularz o zwrot, może sprzedawca nie potwierdził zwrotu i nie poszło tylko wisi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Potrzebna pomoc @cloudcloud  😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@Sylwek44 widzę, że chodzi zakup na gsm (wnioskuje po kwocie), zwrot jest widoczny w systemie z dnia 13 marca, koło godziny 12:00 - powód to brak produktu. 

Na pewno nie otrzymałeś zwrotu wprost na konto? Może Ci się, gdzieś zawieruszył wśród historii? 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
Sylwek44
#8 Zapaleniec#

na jaki adres email allergo mogę się zwrócić o wyjaśnienie sprawy ?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@Sylwek44 Możesz napisać przez ten formularz.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
jagien
#1 Nowicjusz#

dzień dobry,

po otrzymaniu pieniędzy od kupującego okazało się, że nie mogę jej wysłać towaru więc oddałam pieniądze przez PAYU. Niestety kupująca cały czas twierdzi, ze pieniędzy nie dostała i grozi mi konsekwencjami prawnymi -co mam zrobić

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@jagien Kupująca ma pieniądze albo tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji lub na koncie bankowym (jeśli ma zweryfikowany rachunek i ustawione automatyczne wypłaty) albo na rachunku karty (jeśli nią płaciła).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
MacioKTW
#7 Wielbiciel#

Cześć.
A jak kupujący płacił poprzez Apple Pay to w tym wypadku również zwrot pieniędzy trafi bez problemu na konto? 07.12 dostałem informację mailową o zwrocie środków i do teraz ich na koncie nie mam. Na konto w Allegro trafić one nie mogły, bo nie mam aktywowanych opcji finansowych. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@MacioKTW "Na konto w Allegro trafić one nie mogły, bo nie mam aktywowanych opcji finansowych." - a sprawdziłeś to tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji? Bo to czy masz aktywowane wypłaty czy nie, nie ma znaczenia.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
MacioKTW
#7 Wielbiciel#

Sprawdzałem, pusto ☹️
Nie wiem właśnie jak to jest z płatnościami przez Apple Pay...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@MacioKTW Środki wrócą na Twój rachunek w ciągu kilku dni roboczych. Sprzedający zgłosił zwrot w poniedziałek po południu, dlatego proszę, żebyś jeszcze poczekał. 

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów