Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Wygenerowalam kupon przy zakupie.anulowalam zakup.che kupić ponownie , ale kupon nie podpina się ponownie.poprzednia transakcja trzyma kupon
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@andrzej360 sprzedający dopiero dziś zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc jest on jeszcze w trakcie realizacji. Jedyne co możesz zrobić w tej sytuacji to jeszcze cierpliwie poczekać. Tak jak pisała Monika wyżej, kupon powinien się odnowić automatycznie, ale dopiero po rozliczeniu zwrotu.
 
					
				
		
@_HolaOla_ minęło już kilka tygodni, a kody kuponów są nadal nieaktywne...
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@andrzej360 Po zwrocie otrzymujesz nowe kupony, które są przypisane do Twojego konta. Jeśli próbujesz wpisywać wykorzystane kody, zniżka nie zadziała, co nie jest błędem. Sprawdź czy widzisz kupony tutaj lub w koszyku, podczas wybierania formy płatności.
 
					
				
		
Czy mogę prosić o pomoc w podobnej sprawie? Anulowałam zakup ale kupony nie wróciły do mnie
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:42741913 Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja?
 
					
				
		
Czy mogę prosić o pomoc w podobnym problemie? Nr zamówienia: 2da26a30-d1e8-11ed-9cf8-b1fb621a5051
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:92498126 Sprawdziliśmy status tego zwrotu od sprzedającego dla Ciebie, ale jest on anulowany, więc aby wyjaśnić tę sytuację poproś sprzedającego o kontakt z nami przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.
 
					
				
		
Witam , mam taki sam problem , mogę prosic o pomoc ? Zamówienie nr 23313600-2f79-11ee-baba-0ddda74e84da
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@dawidSYSEK to zamówienie ma płatność przy odbiorze, więc nie mogłeś wykorzystać przy nim kuponu.
 
					
				
		
chodzi o monety tylko o kupon do sprzedającego
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@dawidSYSEK rozumiem, ale to zamówienie jest anulowane, więc nie otrzymasz za nie monet (bo nie było płatności z góry), ani kuponu od sprzedającego, ponieważ zamówienie nie zostało zrealizowane.
 
					
				
		
Witam
Anulowałam zakup ale kupon nie powrócił, status płatność "nieudana"
Bardzo proszę o szybką pomoc
 
					
				
		
Witam mam ten sam problem. Zrobiłam zamówienia i wpisałam do niego kupon rabatowy po czym je anulowałam, ale jeszcze nie dostałam zwrotu kuponu. Numer zamówienia 07ee8e20-8fae-11ee-96ab-49d667337659 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Monikam2102 anulowałaś zamówienie, ale płatność zdążyła przejść, więc kupon odnowi się dopiero gdy sprzedający zwróci Ci wpłatę. Muszę poprosić Cię o cierpliwość zgodnie z naszą polityką ma na to dwa dni robocze.
 
					
				
		
Czy mogę prosić o pomoc? Dostałem już zwrot pieniędzy, a kupon jest dalej nieaktywny do ponownego użycia. Tu numer zamówienia: 4a08bdc0-8de8-11ee-bae9-7d4027702703
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@pi_sz sprawdziłam to i kupon jest gotowy do ponownego wykorzystania. Zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki" 🙂
 
					
				
		
Dzień dobry!
Mam ten sam problem z zamówieniem
81981c90-b543-11ee-9785-e1318688de4d
Proszę o pomoc. Dziękuję!