Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam się z pilnym zgłoszeniem dotyczącym przejęcia mojego konta Allegro przez osobę nieuprawnioną. Aby móc napisać tę wiadomość, zmuszony byłem założyć nowe konto, ponieważ dostęp do mojego pierwotnego konta został mi odebrany.
Sprawę zgłaszałem już kilkukrotnie za pośrednictwem formularza kontaktowego, jednak do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi ani pomocy.
Do przejęcia konta doszło dziś, tj. 4 listopada 2025, o godzinie 03:23. W tym czasie osoba nieuprawniona najpierw zmieniła numer telefonu przypisany do konta, a następnie adres e-mail. Nowy adres e-mail, który został przypisany do mojego konta, to: (edycja)
Z informacji, które udało mi się ustalić, osoba posługująca się następującymi danymi: (edycja)
uzyskała dostęp do mojego konta bez mojej zgody, co stanowi poważne naruszenie bezpieczeństwa i prywatności.
Login skradzionego konta: rastuszkowy
Proszę o natychmiastowe podjęcie działań w celu zabezpieczenia konta, przywrócenia mi dostępu oraz wszczęcia procedury wyjaśniającej. W razie potrzeby jestem gotów przekazać dodatkowe informacje lub dokumenty potwierdzające zdarzenie. Tomasz Skorupski
Zwracam się z ogromną prośbą o natychmiastowe zajęcie się sprawą przejęcia mojego konta Allegro. Od godziny 03:23 próbuję skontaktować się z Państwem na różne sposoby: poprzez e-mail, WhatsApp, a teraz również za pośrednictwem tego kanału. Niestety, do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Tymczasem otrzymuję liczne wiadomości SMS, informujące o tym, że osoba, która przejęła moje konto, próbuje dokonywać płatności za pomocą karty Allegro Pay. To budzi poważne obawy o bezpieczeństwo moich danych oraz potencjalne straty finansowe.
Proszę o natychmiastowe zablokowanie wszelkich transakcji oraz przywrócenie mi dostępu do konta. Sprawa jest pilna i wymaga szybkiej reakcji.
@Client:139359434 ale w jaki sposób zmieniła imię i nazwisko i to jeszcze z męskiego na damskie🤔
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @gdvorek @matt_rose @msniezek
Dodano kolejny adres dostawy, zmieniono adres e-mail i numer telefonu. To żaden problem. Login pozostał ten sam. Przecież nie udaje i nie wymyśliłem sobie tego:

@Client:139359434 zablokowaliśmy już to konto, a w sprawie kolejnych kroków, zgłoś się proszę do nas bezpośrednio przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.