Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej
Mowa o aukcji numer 9923855920
Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa
Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja
Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących
Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym
a dlaczego musimy czekać 14 dni na zwrot? skoro sprzedający chce nam zrobić zwroty odrazu to nie możecie wyciągnąć należności z zablokowanego rachunku (wy lub PayU) i oddać nam błyskawicznie tj w przypadku zwrotu od sprzedającego?
To są te tak zwane procedury w PL biurokratyzacja sięga ponad everest Wszystko jest przesiąknięte tym syfem W Polsce składasz wniosek do wniosku w sprawie wniosku
Czas to najważniejsze co człowiek ma w życiu a tutaj zabiera się nam go bo jest termin i on musi minąć choćby nie wiem co - chore
a czy w przypadku gdy zakupiłem ten produkt na raty mogę jakos ubiegać się o odnowienie tych rat błyskawicznie bym mógł przeznaczyć je na nową konsole? jakos nie widzi mi się czekać znów miesiąc a limit na Raty Od Nowa to 3 tysiące wiec w tym przypadku zostaje mi lekko ponad 500 zł..
Podpinam się pod to pytanie bo też jedna konsole kupiłam na raty od nowa A jedna za gotówkę...
@mollyswallaz z tego co rozmawiałem z infolinią allegro (mam identyczna sytuację jak Ty).
Otrzymamy zwrot gotówki na nasze konto, po złożeniu reklacji na portalu.
Raty będziemy spłacać normalnie, a z gotówką zrobisz co uważasz za słuszne ( spłacisz raty, kupisz konsole za gotówkę lub od innego sprzedawcy przelewem).
@Sandman_84 i dopiero 28 będziemy mogli złożyć reklamacje o zwrot, tak?
korzystal ktoś już ze zwrotów Allegro i wie czy po tych 14 dniach jak odrazu złoże wniosek o zwrot to dostaje na następny dzień pieniądze czy czekam kolejne dni?
@mollyswallaz Tak to wygląda. Możesz już odpalić zwrot allegro i wybrać transakcję, ale wyświetla się informacja, że nie minęło jeszcze 14 dni.
Co do zwrotów allegro to będzie mój pierwszy raz również.
Choć cały czas mam małą nadzieję, że otrzyma sprzęt...
Zwrot 7 dni roboczych od złożenia wniosku chyba że masz allegro Smart wtedy dwa dni
A jak zrobić ta reklamację? Chodzi tutaj o zwykły zwrot towaru czy coś innego?
@olus1812 otwierasz zakładkę zwroty z allegro pok.
Tam wybierasz transakcję z tych które dokonałeś, więc o pomyłce nie ma mowy.
Następnie nie wiem, bo robił to będę pierwszy raz, a jak już pisałem by przejść dalej musi minąć min 14 dni ale nie więcej niż 180.
@Sandman_84 i my mamy tam wpisać swój numer konta do zwrotu a nie rachunek banku Rat Od Nowa?
@mollyswallaz Tak naprawdę sam nie wiem. Jak pisałem będę to robił pierwszy raz.
Może tak być, że zweryfikują twoje płatności i przeleją na powiązane konto, lub poproszą o podanie numeru konta.
Nie mam naprawdę zielonego pojęcia. W mojej 13 letniej karierze z allegro to pierwsze takie zdarzenie.
Wniosek składasz przez program ochrony kupujących ,ale musi minąć 14 dni
Ok A gdzie jest ta zakładka zwroty allegro pok?
@olus1812 Wpisz w Google program ochrony kupujących allegro i dostaniesz adres strony z opisem jak to zrobić.
Ja tak zrobiłem 😀.
Ktoś ma jakieś newsy? Czy dalej robienie nas w balona?
Gadałem na czacie z alegro nie chcą udzielić info w tej sprawie .babka mi napisała ze jak w ciągu 14 dni nie dostane sprzętu to wniosek wypełnić o zwrot kasy i czekanie max 7 dni od wniosku na pieniadze
Jednym słowem mówiąc jesteśmy w czarnej a o tym ze pan szanowny senior nam wysle konsole to możemy zapomnieć. Nie dopilnował sprawy jak się należy i tyle jakos coraz bardziej trudno mi w to uwierzyć ze wina leży po stronie alegro
to się mylisz kolego bo wina właśnie leży po stronie supportu a nie sprzedającego
gdyby ktoś nie zgłosił aukcji to teraz każdy by miał konsole i byłby zadowolony
On nie dopilnował sprawy? Chłop robił co mógł żeby allegro odblokowało mu konto.. kasy naszej nie dostał, więc nawet nie miał za co sfinalizować tych konsol..