Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej
Mowa o aukcji numer 9923855920
Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa
Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja
Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących
Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym
Nie ukrywam, że bardziej zależy mi na konsoli niż na zwrocie.
Sytuacja z dostępnością i cena jaka jest każdy widzi.
Mogło zarobić allegro i sprzedawca, a my mogliśmy być posiadaczami sprzetu w dość rozsądnej cenie i czasie dostępności.
Czy zatem istnieje możliwość otrzymania towaru, lub jego zamówienia?
@Client:44029150 Standardowo to ok 3 dni roboczych
Ze strony Allegro mogę również potwierdzić, że możliwość zlecenia zwrotu środków przez Sprzedającego @SeniorDeLaVega została odblokowana przez operatorów płatności. Realizacja samego zwrotu może potrwać maksymalnie kilka dni, ale w chwili wydania dyspozycji przez Sprzedającego, każdy Kupujący otrzyma powiadomienie mailowe w tej sprawie.
Tak jak już wcześniej wspominałam nie mogę tutaj udzielić bardziej szczegółowych informacji, ale dla wyjaśnienia wszystkich wątpliwości, które się tutaj pojawiły, być może @SeniorDeLaVega chciałby sam wytłumaczyć, z jakiego powodu zlecenia zwrotów środków zostały zablokowane przez PayU?
@_HolaOla_ w sumie fajnie by było się dowiedziec dlaczego blisko 70 osób zostało uziemione ze środkami, I brakiem mozliwosci zakupu towaru. Jak można mniemać po wiadomości Pani moderator wina jednak nie leży po stronie Allegro tylko sprzedającego @SeniorDeLaVega jakieś wytłumaczenie chyba się nam należy?!
Widzę że dużo osób obawiało się zakupy u tego sprzedawcy
fajnie że znalazłam te Forum i udało mi się założyć ten wątek
po czasie muszę przyznać że sprzedający jest dla mnie wiarygodny i chciałbym aby odblokowano mu nie tylko możliwość zwrotu środków ale i możliwość sprzedaży Konsol, narazie jeszcze nie dostałem żadnego info zwrotu środków za alLegro
więc @SeniorDeLaVega proszę powiedzieć czy byłby pan w stanie zrealizować zamówienia dajmy na to przez Serwis O L X lub jakikolwiek Serwis zabezpieczający transakcje? bo z dostępnością jest tak krucho że byłbym zdecydowany na transakcję u pana
Na 99% procent nie dostalibysmy konsol. Ludzie obudźcie sie....
Zaryzykować przez allegro. Czyli aukcje lub zakup teraz mógłbym.
Widać, że sprzedaż jest weryfikowana przez odpowiednie działy. Jest też zabezpieczenie w postaci zwrotu środków.
Stricte my prócz straty czasu raczej nic byśmy nie stracili.
Teraz tylko rodzi się pytanie, czy sprzedawca i allegro na to by przystali.
Chyba, że tak jak pisała moderator jest tam jakiś głębszy sens i problem, o którym jej wypowiadać się nie wolno.
Dlatego sprzedawca może nie chcieć powtórzyć sprzedaży, lub nie ma już dostępu do towaru....
@Sandman_84 To nie kwestia tego ze sprzedawca juz nie ma dostepu, on tak naprawde nigdy go nie mial tylko zapewnienie od hurtowni ze bedzie. Jak nie wyskoczyl by ten caly cyrk dzis pewnie dostalibysmy maila ze z powodu globalnego problemu z dostepnoscia zamowienie nie bedzie zrealizowane. Wiem co mowie bo juz 3 takie wiadomosci dostalem. Wiem ze nic nie trace, pieniadze zostana zwrocone ale niesmak pozostal...
A sprzedawca nie wysyłał zdjęć wszystkich konsol? Gdzieś w tym wątku coś takiego czytałam
@olus1812 cos tam bylo, chodzilo chyba o to jesli dobrze pamietam ze sprzedajacy deklarowal ze wysle zdjecie towaru w chwili odbioru do allegro, czyli dzis, jesli wczesniej odblokuja mu konto i pozwola na realizacje. Chodzi mi o to ze duzo ludzi tutaj nakreca sie ze przez ta cala akcjie mozliwosc zakupu upragnionej kosoli przeszla im kolo nosa a ja mysle ze nawet jesli konto i srodki nie zostalyby zablokowane to i tak nie dostalibysmy sprzetu bo go poprostu nie ma na rynku....
Całkiem możliwe że masz rację. W takim razie czekam na maila z informacją, że został zrobiony zwrot.
Oczywiście, że chętnie podam powód droga pani moderator. Robi pani wrażenie, jak bym to ja zawinił w całej tej transakcji, bo przecież " nie może pani zdradzać szczegółów" a jedyna strona, która tutaj zawiniła to jest Allegro. Środki zostały zablokowane ze względu na wasze rzekome paragrafy, i środki nie tylko z payu zostały zablokowane, ale również z przelewy24. A może wytłumaczy pani wszystkim, czemu nie wpłynęły jeszcze do mnie środki za sprzedane kody 180zł , które Klienci otrzymali. A może odpowie pani, skoro wy jesteście tacy super, czemu zablokowaliście wszystkie moje aukcje tj ps4, xbox i dodatki do konsoli? Oczywiście pani powie : co on mowi? co on gada? przecież nie mogę udostepniać jak było naprawdę, natomiast ja mam wiadomości z dzisiaj od waszego szanownego serwisu z ultimatum, że mam odblokowaną funkcję zwrotu i że zwracam konsole a później będziemy rozmawiać o odblokowaniu konta. Przesyłam jak zwykle potwierdzenie bo przecież pani prawdy powiedzieć nie może :
[edycja]
I proszę głupot ludziom nie opowiadać, bo każdy widzi co chcieliście zrobić. W obawie o dostępność ( bezpodstawną, bo dostaliście fakturę na zabukowany sprzęt na dzień premiery i zadatkowaną ) zablokowaliście możliwość wystawiania i zarabiania pieniędzy przeze mnie, zablokowaliście środki, ale z drugiej strony mieliście mieć prowizję dla serwisu ponad 16 tysięcy złotych, dlatego czekaliście aż wyślę ludziom towar, każdy go dostanie, wy sobie zabierzecie prowizję a mi konto odblokujecie jak wam sie spodoba. Wiec pani moderator jeszcze raz proszę nie wprowadzać ludzi w błąd, bo to po prostu słabe. Bez odbioru
Zatem sprawa zakończona.
Przynajmniej dla mnie.
Zgodnie z informacją od allegro sprzedający dokonał zwrotu środków na konto.
Szkoda, że cała ta sytuacja kończy się właśnie w ten sposób. Dalej twierdzę że wolałbym otrzymać sprzęt.
16 koła prowizji za sprzedaż 70 konsol ? toż to lichwa jakaś.. już taniej w providencie wziąć pożyczkę... 😛
Kasa na koncie, udajmy, że ta sytuacja nie miała miejsca, dobrze, że kolejna konsola za 8 lat. Trzeba wyciągnąć lekcje i czekać na konsole z innego źródła. Miłego weekendu.
Od czego zależy szybkość zwrotu? Ja jeszcze nie dostałem, maila też nie a widzę że niektórzy już mają.
@Joruss w zasadzie od sprzedającego, on daje polecenie zwrotu środków.
Następnie dostajesz @i sśrodki ładują u ciebie.
Ja juz kase mam spowrotam na koncie
@Client:35817246 napisał: "Trzeba wyciągnąć lekcje i czekać na konsole z innego źródła. "
Racja. Może odrobinę drożej, ale za to sprzedawca pewniak:
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!