Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 20.07.2023 roku nabyłem na Allegro telefon Samsung S23 Ultra. Telefon przyszedł dnia 24.07.2023 rano, odebrała go moja mama, ponieważ ja sam byłem w pracy. Po powrocie z pracy zacząłem używać telefonu, sprawdziłem czy wszystko działa, zresetowałem do ustawień fabrycznych i zgrałem na niego dane z starego telefonu. Zaraz po tym jak zgrałem dane zobaczyłem informacje, że telefon jest zablokowany przez firmę Pomkomtel Sp. z o. o. Spanikowany natychmiast skorzystałem z zwrotu allegro jako przyczynę podając "Inna wada bądź niezgodność towaru z umową" i odesłałem telefon tego samego dnia. Zapominając przy tym wykasować dane. Wylogowałem się tylko zdalnie z kont google i chwile wcześniej założonego konta samsung. Telefon doszedł do sprzedającego w dniu 26.07.2023 o godzinie 15:30, od tamtego czasu do dziś status zwrotu był "U sprzedającego - w trakcie weryfikacji", dziś zmieniło się to z powrotem w "Zwrot zgłoszony - Odeślij do 7 się 23:59". Czy to błąd systemu allegro? Co zrobić w takiej sytuacji? Bardzo się stresuje ponieważ są to dość duże pieniądze i jest to mój pierwszy taki przypadek. Z góry dziękuję za pomoc.
Te dane systemu często wprowadzają w błąd, minęło 14dni od chwili odstąpienia od umowy zakupu-zwrot>reklamacja?
Minął dopiero tydzień od zgłoszenia zwrotu.
To zaczniesz działać jakby nie zwrócił, jak minie 14dni.
@Client:103464624 z danych z naszego systemu wynika, że zgłosiłeś zwrot 24.07, a dwa dni później, czyli 26.07 przesyłka została odebrana przez sprzedającego, więc na tę chwilę nie masz żadnych powodów do zmartwień.
Dziękuję za szybką odpowiedź