anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
711 ODPOWIEDZI 711
Client:133617429
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
Client:133617429
#7 Wielbiciel#

Witam ja także nie otrzymałem proszę o sprawdzenie

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:133617429 możesz odebrać kupon samodzielnie na stronie głównej lub w centrum kuponowym w aplikacji mobilnej.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:50779701
#7 Wielbiciel#

Ja nie mam kuponu. Mozna prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
Tygrrynio
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, u mnie również brak kuponu. Proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Tygrrynio konsultuję temat kuponu dla Ciebie, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Tygrrynio widzę dzisiaj, że otrzymałeś kupony. Sprawdź proszę, czy po zalogowaniu do aplikacji na głównej stronie wyświetla się opcja "odbierz kupon".

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:50779701 konsultuję temat kuponu dla Ciebie, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:50779701 otrzymałeś kupon 2. marca. Kupon był ważny przez 7 dni.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:133851445
#7 Wielbiciel#

Tylko problem jest taki, że jest to nowo założone konto i nie odbierałem tego kuponu na tym koncie.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:133851445 konieczne jest zalogowanie się na konto, na którym odebrałeś kupon. Nie możemy go przenieść na inne konto.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:133851445
#7 Wielbiciel#

Mógłby pan zobaczyć czy to błąd, czy to jest wina urządzenia?

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133851445 doprecyzuj proszę jaki błąd masz na myśli. Kupon był dostępny na innym Twoim koncie, powinieneś mieć dostęp do kuponu po zalogowaniu się na właściwe konto. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
r_jelin
#7 Wielbiciel#

Pobrałam aplikacje, nie mam kuponu, proszę o pomoc

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@r_jelin kupon trzeba odebrać. Otwórz proszę aplikację i kliknij [odbierz kupon] na głównej stronie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
r_jelin
#7 Wielbiciel#

Pobrałam właśnie aplikacje i chciałabym wykorzystać kupon o wartości 15zł o którym czytałam w reklamie. Niestety nigdzie nie mogę go znaleźć 

oznacz moderatorów
Client:133851445
#7 Wielbiciel#

Witam, mam jeden problem, gdzie pokazuje mi że mam odebrany kupon na 15 zł, kiedy jeszcze nigdy go nie odbierałem.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133851445 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:133851445
#7 Wielbiciel#

Dobrze, czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów
rewmalop
#7 Wielbiciel#

Witam wczoraj założyłem aplikację mobilną allegro w telefonie , powinienem otrzymać 15zł jako kupon rabatowy ,

ale nigdzie kuponu rabatowego nie widzę . Proszę o pomoc w tej sprawie .

oznacz moderatorów