Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Witam, mam jeden problem, gdzie pokazuje mi że mam odebrany kupon na 15 zł, kiedy jeszcze nigdy go nie odbierałem.
@Client:133851445 Konsultuję to z odpowiednim zespołem.
Dobrze, czekam na odpowiedź.
Witam wczoraj założyłem aplikację mobilną allegro w telefonie , powinienem otrzymać 15zł jako kupon rabatowy ,
ale nigdzie kuponu rabatowego nie widzę . Proszę o pomoc w tej sprawie .
@rewmalop Czy po zalogowaniu do aplikacji, nie widzisz na stronie głównej zielonego banera z informacją o kuponie?
dzień dobry
niestety nie widzę zielonego banera z informacją o kuponie . Nadal proszę o pomoc w tej sprawie.
pozdrawiam: rewmalop
@rewmalop konsultuję to, proszę o chwilę cierpliwości.
Witam mam podobny problem. Nie widzę kuponu 15 zł na pierwsze zakupy w aplikacji.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
@becks_73 sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z informacjami.
@becks_73 dodaliśmy już kupon do Twojego konta.
Witam mam problem. Nie widzę kuponu 15 zł na pierwsze zakupy w aplikacji.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
@Client:55098312 już to sprawdzam, wrócę do Ciebie z informacją.
Chcę otrzymać kupon na 15 zł jako nowy klient, ale nie mogę tego zrobić
@Client:134412403 posiadasz dwa kupony, możesz z nich skorzystać podczas składania zamówienia na Allegro przy zakupach o wartości powyżej 59 zł odpowiednio do 17 i 18 maja.
Aby to zrobić na formularzu dostawy i płatności, wybierz proszę metodę płatności, w części Twoje zniżki zobaczysz kupon.
Złożyłem zamówienie godzinę temu i nie widziałem kuponu
Cześć, @Client:134412403. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z informacjami.
będzie czekać
@Client:134412403, zamówienie realizowałeś w walucie euro, natomiast kupon obowiązuje tylko przy zakupach z płatnością w złotych (PLN).
Witam mam problem. Nie widzę kuponu 15 zł na pierwsze zakupy w aplikacji.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
Cześć, @Client:55098312. Już to sprawdzam, niedługo wrócę z odpowiedzią.