anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
576 ODPOWIEDZI 576
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@CzarnyWodz Należało się zalogować do aplikacji. W systemie widzimy, że nie było logowania w okresie trwania promocji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
CzarnyWodz
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przez apke 2 produkty, przynajmniej 1 był opłacony allegro pay i niby do aplikacji się nie zalogowałem? Ciekawe rzeczy opowiadają Państwo 🤡 Bez zalogowania jak bym skorzystał z tej metody płatności? Powiem tak - nie chodzi o 15 zł ale o fakt. Dla mnie to cyrk i tyle. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@CzarnyWodz przykro mi, ale Twój kupon był aktywny po pobraniu aplikacji. Po dokonaniu jakiekolwiek zakupu nie będzie już widoczny do odebrania. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, po pobraniu aplikacji allegro, nie otrzymałam promocyjnego kuponu 15 zł. Proszę moderatorów o weryfikację. Próbowałam wysłać zapytanie na support ale nie ma takiej możliwości

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
  • Promocja dedykowana jest Użytkownikom, którzy w Okresie Trwania Promocji łącznie spełnią następujące warunki:
    a) posiadają aktywne Konto na Allegro i Konto nie jest zawieszone, b) nie dokonywali zakupów w Aplikacji Mobilnej Allegro na 12 miesięcy przed Okresem Trwania Promocji.
  • Uczestnik spełniający łącznie warunki wskazane w ust. 1 powyżej, może otrzymać kupon o wartości 15 złotych za zainstalowanie Aplikacji Mobilnej Allegro (“Kupon za instalacje”). W celu odebrania Kuponu za instalacje, Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto w Aplikacji Mobilnej Allegro i kliknąć przycisk “Odbierz kupon”.
  • a odbiera się tu: https://allegro.pl/zobacz/kupony#twoje-kupony
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Spełniam po wyższe warunki a we wskazanej zakładce - "brak aktywnych kuponów"

oznacz moderatorów
Client:50171110
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie tą samą sytuacje i chyba jest to dość częste na Allegro...

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50171110 @Client:101755739 Weryfikuję wasze zgłoszenia z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50171110 @Client:101755739 Otrzymałam informację, że powinniście mieć możliwość odebrania kuponu po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się w niej. To jedyna możliwa droga odbioru kuponu. Po pierwszym zakupie nie będzie już to możliwe. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, tak jak pisałam wcześniej - pobrałam aplikacje, zalogowałam się w niej i nie otrzymałam żadnych kuponów. Oczywiście że później dokonałam zakupu, gdyby kupony były dostępne skorzystałabym z nich, nie jestem nowicjuszem w zakupach na allegro. Gdzie mogę złożyć reklamację w tej sprawie? Z powyższych zgłoszeń wynika że jest to bardzo częsta sytuacja lub błąd systemu. Proszę o rozwiązanie tego problemu 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:101755739. Reklamację możesz zgłosić jedynie poprzez formularz kontaktowy. Wskaż powód reklamacji i roszczenia. 
W jakiej kategorii znajdował się produkt, który chciałaś kupić z kuponem? Niektóre kategorie są wyłączone z promocji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Ok, zgłoszę przez formularz, dziękuję. Kupiony przedmiot to zwykły plecak turystyczny

oznacz moderatorów
Kamil_KGK
#7 Wielbiciel#

Moja sytuacja jest analogiczna. Dotyczy zamówień z dzisiaj dokonanych przez aplikację. Proszę o przypięcie kuponu do mojego konta.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kamil_KGK wyjaśniam, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.

Przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że nie spełniłeś warunków promocji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. U mnie zdaje się analogiczna sytuacja, więc również bardzo proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Konsultuję to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Sprawdziliśmy to - przyznaliśmy Ci 2 kupony 3 sierpnia 2024 roku, które wykorzystałeś 3 i 10 sierpnia 2024 roku.
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Sytuacja wyjaśniona, przepraszam za zamieszanie i dziękuję za informację 🙂

oznacz moderatorów
Client:103568271
#7 Wielbiciel#

Mam tak samo, pobrałam dziś aplikację i nie dostałam kuponu, da radę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103568271 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałaś kuponu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów