Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Client:56811492 Konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją.
@Client:43229483 Kupon jest już na Twoim koncie i jest ważny do 22 listopada. 😊
Witam, czy mogłaby Pani również sprawdzić moje konto, bo też nie widzę kuponu...
Cześć, mam ten sam problem, po instalacji i zalogowaniu się do apki mobilnej nie otrzymałem kuponu, czy mogę prosić o sprawdzenie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją.
@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊
Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅
Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać
Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)
Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)
Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
A to ja też mogę prosić 😅
Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem.
No tak, ale po zainstalowaniu pierwszy raz waszej aplikacji mobilnej nie otrzymałem żadnego kuponu dlatego to zgłosiłem i moja "reklamacja" została uznana - w takim razie w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon? 😅 (nie dostałem żadnego komunikatu z przyciskiem "odbierz" w appce)
@MiMary @Sa_nova Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł 😔
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Uprzejmie przypominam o tym nierozwiązanym wątku 😇
@Zibi_36, przepraszam, że oczekiwałeś na odpowiedź.
Jeśli pierwszy kupon nie został przyznany automatycznie tylko ręcznie, to drugi kupon również nie zostanie przypisany do Twojego konta automatycznie. Te dwie akcje są ze sobą technicznie powiązane i dlatego w przypadku drugiego kuponu system nie zadziałał - zinterpretował to w taki sposób, jakby warunki nie zostały spełnione.
Poprosiłam o ponowne ręczne przyznanie kuponu. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂
@Zibi_36, kupon został już przyznany. Daj znać, czy wszystko gra 🙂
Teraz wszystko gra - warto było tyle czekać 😂 Dzięki za pomoc! 🙂
@Zibi_36, super, dziękuję za potwierdzenie i życzę udanych zakupów 🙂