Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją.
@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊
Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅
Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać
Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)
Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)
Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
A to ja też mogę prosić 😅
Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem.
No tak, ale po zainstalowaniu pierwszy raz waszej aplikacji mobilnej nie otrzymałem żadnego kuponu dlatego to zgłosiłem i moja "reklamacja" została uznana - w takim razie w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon? 😅 (nie dostałem żadnego komunikatu z przyciskiem "odbierz" w appce)
@MiMary @Sa_nova Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł 😔
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Uprzejmie przypominam o tym nierozwiązanym wątku 😇
@Zibi_36, przepraszam, że oczekiwałeś na odpowiedź.
Jeśli pierwszy kupon nie został przyznany automatycznie tylko ręcznie, to drugi kupon również nie zostanie przypisany do Twojego konta automatycznie. Te dwie akcje są ze sobą technicznie powiązane i dlatego w przypadku drugiego kuponu system nie zadziałał - zinterpretował to w taki sposób, jakby warunki nie zostały spełnione.
Poprosiłam o ponowne ręczne przyznanie kuponu. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂
@Zibi_36, kupon został już przyznany. Daj znać, czy wszystko gra 🙂
Teraz wszystko gra - warto było tyle czekać 😂 Dzięki za pomoc! 🙂
@Zibi_36, super, dziękuję za potwierdzenie i życzę udanych zakupów 🙂
@plomyk55 Kupon należy odebrać po zalogowaniu się do aplikacji. Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?
A kiedyś to monety były za to... Nie wiem po co, ale skusiłem się wtedy. Oferowali 10 monet za zainstalowanie aplikacji. Zainstalowałem... I.....? **piiip** a nie monety, znów mnie oszukali, więc odinstalowałem i nigdy ponownie nie zainstalowałem.
Nie upominałem się, mam między butami ich monety, jak i aplikację 🙂
Patrząc po ilości tematów jest mi dobrze, bo wiem, że nie tylko mnie oszukali, a tysiące innych też. Typowe korpo....
Chciałbym zgłosić że zainstalowałem niedawno aplikację mobilną Allegro i nie kupiłem jeszcze niczego. Nie otrzymałem kuponu za 15 zł. za zainstalowanie aplikacji (następny za pierwszy zakup). Proszę napisać w czym jest problem. A może ta promocja już się skończyła? W jakim czasie obowiązuje ta promocja?Proszę o odpowiedź.
P.S. Nadmieniam że konto mam założone od dawna i cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów.
@Client:104132971 pisali, że do 12 mają była promocja. Tutaj masz podobny wątek