anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
544 ODPOWIEDZI 544
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅

oznacz moderatorów
jedrejj
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)

Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116042197
#7 Wielbiciel#

A to ja też mogę prosić 😅

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

No tak, ale po zainstalowaniu pierwszy raz waszej aplikacji mobilnej nie otrzymałem żadnego kuponu dlatego to zgłosiłem i moja "reklamacja" została uznana - w takim razie w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon? 😅 (nie dostałem żadnego komunikatu z przyciskiem "odbierz" w appce)

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

@MiMary @Sa_nova Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł 😔

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Uprzejmie przypominam o tym nierozwiązanym wątku 😇

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, przepraszam, że oczekiwałeś na odpowiedź.
Jeśli pierwszy kupon nie został przyznany automatycznie tylko ręcznie, to drugi kupon również nie zostanie przypisany do Twojego konta automatycznie. Te dwie akcje są ze sobą technicznie powiązane i dlatego w przypadku drugiego kuponu system nie zadziałał - zinterpretował to w taki sposób, jakby warunki nie zostały spełnione. 
Poprosiłam o ponowne ręczne przyznanie kuponu. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, kupon został już przyznany. Daj znać, czy wszystko gra 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Teraz wszystko gra - warto było tyle czekać 😂 Dzięki za pomoc! 🙂

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, super, dziękuję za potwierdzenie i życzę udanych zakupów 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@plomyk55  Kupon należy odebrać po zalogowaniu się do aplikacji. Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

A kiedyś to monety były za to... Nie wiem po co, ale skusiłem się wtedy. Oferowali 10 monet za zainstalowanie aplikacji. Zainstalowałem... I.....? **piiip** a nie monety, znów mnie oszukali, więc odinstalowałem i nigdy ponownie nie zainstalowałem.

Nie upominałem się, mam między butami ich monety, jak i aplikację 🙂

Patrząc po ilości tematów jest mi dobrze, bo wiem, że nie tylko mnie oszukali, a tysiące innych też. Typowe korpo....

oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel#

Chciałbym zgłosić że zainstalowałem niedawno aplikację mobilną Allegro i nie kupiłem jeszcze niczego. Nie otrzymałem kuponu za 15 zł. za zainstalowanie aplikacji (następny za pierwszy zakup). Proszę napisać w czym jest problem. A może ta promocja już się skończyła? W jakim czasie obowiązuje ta promocja?Proszę o odpowiedź. 

P.S.                                                  Nadmieniam że konto mam założone od dawna i cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:104132971 pisali, że do 12 mają była promocja. Tutaj masz podobny wątek 

oznacz moderatorów