anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
632 ODPOWIEDZI 632
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Uprzejmie przypominam o tym nierozwiązanym wątku 😇

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, przepraszam, że oczekiwałeś na odpowiedź.
Jeśli pierwszy kupon nie został przyznany automatycznie tylko ręcznie, to drugi kupon również nie zostanie przypisany do Twojego konta automatycznie. Te dwie akcje są ze sobą technicznie powiązane i dlatego w przypadku drugiego kuponu system nie zadziałał - zinterpretował to w taki sposób, jakby warunki nie zostały spełnione. 
Poprosiłam o ponowne ręczne przyznanie kuponu. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, kupon został już przyznany. Daj znać, czy wszystko gra 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Teraz wszystko gra - warto było tyle czekać 😂 Dzięki za pomoc! 🙂

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, super, dziękuję za potwierdzenie i życzę udanych zakupów 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@plomyk55  Kupon należy odebrać po zalogowaniu się do aplikacji. Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

A kiedyś to monety były za to... Nie wiem po co, ale skusiłem się wtedy. Oferowali 10 monet za zainstalowanie aplikacji. Zainstalowałem... I.....? **piiip** a nie monety, znów mnie oszukali, więc odinstalowałem i nigdy ponownie nie zainstalowałem.

Nie upominałem się, mam między butami ich monety, jak i aplikację 🙂

Patrząc po ilości tematów jest mi dobrze, bo wiem, że nie tylko mnie oszukali, a tysiące innych też. Typowe korpo....

oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel#

Chciałbym zgłosić że zainstalowałem niedawno aplikację mobilną Allegro i nie kupiłem jeszcze niczego. Nie otrzymałem kuponu za 15 zł. za zainstalowanie aplikacji (następny za pierwszy zakup). Proszę napisać w czym jest problem. A może ta promocja już się skończyła? W jakim czasie obowiązuje ta promocja?Proszę o odpowiedź. 

P.S.                                                  Nadmieniam że konto mam założone od dawna i cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:104132971 pisali, że do 12 mają była promocja. Tutaj masz podobny wątek 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

12maja ta promocja się skończyła, kiedy zainstalowałeś i spełniłeś warunki?

oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel#

Dokładnego dnia nie pamiętam ale gdzieś dwa tygodnie temu na pewno przed 12 maja. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A zakupy?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:104132971  "...cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów."

Obawiam się że to właśnie stanowi problem, też tak kiedyś miałem.  Zakup powinien być dokonany z aplikacji Allegro ale nie z domowego wifi lecz z internetu mobilnego operatora gsm.  Po prostu Allegro widzi numer IP urządzenia i nie akceptuje numerów stacjonarnych.

Sprawdź  aplikację z wyłączeniem domowego internetu.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

I jeszcze jedno, o ile dobrze pamiętam to te 15z  widać tylko w aplikacji, na normalnej stronie Allegro jest one niewidoczne bo 15 zł do zakupów ze zwykłej strony nie dokładają.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104132971 Wskaż proszę numer zamówienia, które złożyłeś po zainstalowaniu aplikacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel#

Od zainstalowania aplikacji nic jeszcze z niej nie kupiłem. Proszę napisać mi czy mam szanse otrzymać kupon czy już nie. 

 

 

 

oznacz moderatorów
marcin66
#1 Nowicjusz#

Mogę również prosić o sprawdzenie? nick marcin66

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@marcin66 Tak, weryfikuję dlaczego kupon nie pojawił się na Twoim koncie  wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@marcin66 Gotowe. Kupon jest już na Twoim koncie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów