anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
721 ODPOWIEDZI 721
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:104132971  "...cały czas korzystam ze strony internetowej Allegro żeby dokonywać zakupów."

Obawiam się że to właśnie stanowi problem, też tak kiedyś miałem.  Zakup powinien być dokonany z aplikacji Allegro ale nie z domowego wifi lecz z internetu mobilnego operatora gsm.  Po prostu Allegro widzi numer IP urządzenia i nie akceptuje numerów stacjonarnych.

Sprawdź  aplikację z wyłączeniem domowego internetu.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

I jeszcze jedno, o ile dobrze pamiętam to te 15z  widać tylko w aplikacji, na normalnej stronie Allegro jest one niewidoczne bo 15 zł do zakupów ze zwykłej strony nie dokładają.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104132971 Wskaż proszę numer zamówienia, które złożyłeś po zainstalowaniu aplikacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel

Od zainstalowania aplikacji nic jeszcze z niej nie kupiłem. Proszę napisać mi czy mam szanse otrzymać kupon czy już nie. 

 

 

 

oznacz moderatorów
marcin66
#1 Nowicjusz

Mogę również prosić o sprawdzenie? nick marcin66

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@marcin66 Tak, weryfikuję dlaczego kupon nie pojawił się na Twoim koncie  wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@marcin66 Gotowe. Kupon jest już na Twoim koncie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104132971 regulamin tej promocji jest dostępny tutaj
Trwała ona od  7 maja 2024 roku do dnia 12 maja 2024 roku, a warunkiem otrzymania kuponu za instalacje było posiadanie aktywnego Konto na Allegro i Konto nie jest zawieszone, b) brak  zakupów w Aplikacji Mobilnej Allegro na 12 miesięcy przed Okresem Trwania Promocji.
Natomiast Ty robiłeś zakupy w aplikacji np. 20 kwietnia, więc ten warunek nie został spełniony. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:104132971
#7 Wielbiciel

Fakty są takie że:                                  a) konto aktywne na Allegro posiadam ponad dwa lata,               b) zakupy przez aplikację jeszcze nie robiłem. Wszystkie zakupy robiłem i robię przez stronę internetową Allegro.                           c) 20 kwietnia kupiłem toster również przez stronę internetową i przed zarówno jak i po tej dacie kupowałem przez  stronę internetową Allegro.     Uważam że warunki spełniłem ale jeśli Allegro uważa inaczej to trudno nie ma sprawy. Przeżyję i to...🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104132971 przepraszam, że czekałeś. Rzeczywiście spełniłeś warunki tej promocji, mój błąd! Przyznaliśmy kupon na Twoje konto, możesz z niego skorzystać do 4 czerwca 2024 roku 🙂  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kama_1990
#1 Nowicjusz

Hej! Zainstalowałam wczoraj aplikacje Allegro, nie otrzymałam jednak kuponu na 15 zł. Czy można prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@kama_1990 Konsultuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
natalka2258
#7 Wielbiciel

Witam, również nie otrzymałam kuponu 15 zł za zainstalowanie aplikacji, proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
dacian666
#2 Obserwator

Hej, mam ten sam problem, pobrałem aplikacje i nie mam kuponu w zakładce z kuponami, możecie sprawdzić? 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @dacian666 i @natalka2258. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Was z informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dacian666@natalka2258. Kupony już są na Waszych kontach. Możecie je wykorzystać w ciągu 2 tygodni. 
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
golymbiorz0120
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @golymbiorz0120. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
golymbiorz0120
#7 Wielbiciel

Okej dziękuję 

oznacz moderatorów
Client:89956675
#7 Wielbiciel

W zakladce kupony ani w konto nie mam kuponu. 

oznacz moderatorów