Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Również nie dostałem kuponu na 15zł po pobraniu aplikacji. Proszę o wyjaśnienie
@Client:126496924 dostałeś go dzisiaj, jest ważny do 13.10. Możesz z niego skorzystać przy zamówieniach powyżej 59 zł, w których wybierasz płatność z góry.
Dzień dobry, mam podobną sytuację, ściągnęłam aplikację i nie mam kupony 15zl.
Witam
U mnie w zakładce kupony tez nic nie ma. Aplikacja Allegro zainstalowana kilkanascie minut temu.
@WMMR czy zalogowałeś się do aplikacji mobilnej i kliknąłeś “odbierz kupon 10 zł na start”?
Kupon promocyjny będzie wtedy dostępny podczas wypełniania formularza "Dostawy i płatności", w trakcie dokonywania zakupu.
Jestem zalogowany. Wchodze w Kupony i karty podarunkowe? I tam nic nie ma
Bo nigdzie indziej nie widze nic o kuponach
PS: Podobno 15zl mialo byc nie 10 ^^
@WMMR Kupon należy odebrać aplikacji, a nie w przeglądarce. Po zalogowaniu do apki powinien Ci się pokazać komunikat, o którym pisała wyżej Basia. Czy zaakceptowałeś kupon zgodnie z jej instrukcją?
Screen jest akurat z przegladarki. Ale tak jak pisalem po wejsciu w apke na telefonie nic nie wyskakuje. Nie ma zadnego kuponu ani na glownej stronie apki ani w tej zakladce ''kupony karty podarunkowe''
No teraz rzeczywiscie jest. ;]
Dzień dobry,
proszę o skontrolowanie również u mnie sytuacji z kuponem za instalację aplikacji mobilnej.
Zainstalowałam aplikację wczoraj (niedziela). Kliknęłam w link do odbioru kuponu, ale nie otrzymałam go. Widzę tylko kupon na zakup za minimum 59 złotych.
Dzień dobry @Client:39934030! To jest właśnie kupon za zainstalowanie aplikacji 🙂
Mój kupon nazywa się „Kupon za zakup”. = 15 zł. Zgodnie z Regulaminem powinien się wyświetlić drugi kupon o nazwie „Kupon za Instalację” = 15 zł. W sumie 30 zł. Tego za instalację na moim koncie nie ma. Proszę o ponowne sprawdzenie czy on się należy? Jeżeli nie - proszę o wyjaśnienie.
@Client:39934030 to nie jest kupon za zakup, tylko kupon za instalację, dokładnie z tej promocji.
Nie mogłabyś otrzymć kuponu za zakup, ponieważ nie spełniłaś warunków promocji, nie zrobiłaś zakupu za pomocą aplikacji.
Ok, czyli na raz mogę wykorzystać jedno 15 zł Tak? A dopiero jak zrobię pierwszy zakup w aplikacji, to pojawi się drugi kupon? Czy teraz dobrze rozumiem?
@Client:39934030 obecnie masz tylko jeden kupon na 15 zł, więc tak, możesz wykorzystać tylko jedno 15 zł. Drugi kupon - za zakup, otrzymasz jeśli w aplikacji zrobisz zakupy za minimum 59 zł (bez kosztów dostawy). Dodam tylko, że czas na wykorzystanie tego pierwszego kuponu upływa 10.11 🙂