anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
713 ODPOWIEDZI 713
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50171110 @Client:101755739 Otrzymałam informację, że powinniście mieć możliwość odebrania kuponu po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się w niej. To jedyna możliwa droga odbioru kuponu. Po pierwszym zakupie nie będzie już to możliwe. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, tak jak pisałam wcześniej - pobrałam aplikacje, zalogowałam się w niej i nie otrzymałam żadnych kuponów. Oczywiście że później dokonałam zakupu, gdyby kupony były dostępne skorzystałabym z nich, nie jestem nowicjuszem w zakupach na allegro. Gdzie mogę złożyć reklamację w tej sprawie? Z powyższych zgłoszeń wynika że jest to bardzo częsta sytuacja lub błąd systemu. Proszę o rozwiązanie tego problemu 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:101755739. Reklamację możesz zgłosić jedynie poprzez formularz kontaktowy. Wskaż powód reklamacji i roszczenia. 
W jakiej kategorii znajdował się produkt, który chciałaś kupić z kuponem? Niektóre kategorie są wyłączone z promocji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Ok, zgłoszę przez formularz, dziękuję. Kupiony przedmiot to zwykły plecak turystyczny

oznacz moderatorów
Kamil_KGK
#7 Wielbiciel#

Moja sytuacja jest analogiczna. Dotyczy zamówień z dzisiaj dokonanych przez aplikację. Proszę o przypięcie kuponu do mojego konta.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kamil_KGK wyjaśniam, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.

Przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że nie spełniłeś warunków promocji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. U mnie zdaje się analogiczna sytuacja, więc również bardzo proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Konsultuję to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Sprawdziliśmy to - przyznaliśmy Ci 2 kupony 3 sierpnia 2024 roku, które wykorzystałeś 3 i 10 sierpnia 2024 roku.
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Sytuacja wyjaśniona, przepraszam za zamieszanie i dziękuję za informację 🙂

oznacz moderatorów
Client:103568271
#7 Wielbiciel#

Mam tak samo, pobrałam dziś aplikację i nie dostałam kuponu, da radę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103568271 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałaś kuponu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103568271 kupon jest już dostępny na Twoim koncie. Możesz z niego skorzystać do 1 października. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Romeek75
#7 Wielbiciel#

Witam! Również nie otrzymałem kuponu za zainstalowanie apki i zalogowanie się. Proszę o pomoc 😉

oznacz moderatorów
Romeek75
#7 Wielbiciel#

Problem rozwiązany. Pozdrawiam! @la_nika  

oznacz moderatorów
fafura13
#7 Wielbiciel#

Czy przy zakupie z apki może za mnie zapłacić osoba dysponująca moimi pieniędzmi ? Czyli przelew, bliskich cokolwiek od innej osoby ?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fafura13 W aplikacji (tak jak przy zakupach przez stronę internetową) wybierasz konkretną metodę płatności np. BLIK. Kod może Ci podać bliska osoba. Nie ma tutaj ograniczeń.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:126496924
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Również nie dostałem kuponu na 15zł po pobraniu aplikacji. Proszę o wyjaśnienie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126496924 dostałeś go dzisiaj, jest ważny do 13.10. Możesz z niego skorzystać przy zamówieniach powyżej 59 zł, w których wybierasz płatność z góry. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:33262406
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam podobną sytuację, ściągnęłam aplikację i nie mam kupony 15zl.

oznacz moderatorów