anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
357 ODPOWIEDZI 357
Client:39934030
#7 Wielbiciel#

Mój kupon nazywa się „Kupon za zakup”. = 15 zł. Zgodnie z Regulaminem powinien się wyświetlić drugi kupon o nazwie „Kupon za Instalację” = 15 zł. W sumie 30 zł. Tego za instalację na moim koncie nie ma. Proszę o ponowne sprawdzenie czy on się należy? Jeżeli nie - proszę o wyjaśnienie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39934030 to nie jest kupon za zakup, tylko kupon za instalację, dokładnie z tej promocji
Nie mogłabyś otrzymć kuponu za zakup, ponieważ nie spełniłaś warunków promocji, nie zrobiłaś zakupu za pomocą aplikacji.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:39934030
#7 Wielbiciel#

Ok, czyli na raz mogę wykorzystać jedno 15 zł Tak? A dopiero jak zrobię pierwszy zakup w aplikacji, to pojawi się drugi kupon? Czy teraz dobrze rozumiem?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39934030 obecnie masz tylko jeden kupon na 15 zł, więc tak, możesz wykorzystać tylko jedno 15 zł. Drugi kupon - za zakup, otrzymasz jeśli w aplikacji zrobisz zakupy za minimum 59 zł (bez kosztów dostawy). Dodam tylko, że czas na wykorzystanie tego pierwszego kuponu upływa 10.11 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Dziś zrobilem zakup za 105zł przez aplikacje i wykorzystalem ten kupon za instalacje -15zł

Ale nie dostałem zadnego nowego kuponu za zakup.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WMMR konsultuję, dlaczego tak się stało, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Ok to czekam.

oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Jak tam kierowniczko wiadomo już co z tym kuponem?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@WMMR Przykro mi, jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi. Wysłałam ponaglenie w sprawie kuponu i wrócę z informacją. 😊

oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Ok

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WMMR kupon jest już na Twoim koncie, dziękuję za cierpliwość! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

No rzeczywiście jest👍

oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Nie wiem czy to ta zakladka jest? Ani na telefonie ani w przegladarce nic nie widac

oznacz moderatorów
Client:43229483
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43229483 Weryfikuję dlaczego kupon nie wyświelta się do odbioru. Wrócę z informacją. 

oznacz moderatorów
gwiazdeczka_012
#7 Wielbiciel#

U mnie też brak kuponu a warunki spełnione 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@gwiazdeczka_012 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
PatrycjaM0604
#7 Wielbiciel#

Zainstalowałam aplikację. Nigdy nie korzystałam z zakupów przez aplikację, a jednak kuponu o wartości 15 zł nie mam. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PatrycjaM0604 Już sprawdzam sytuację z działem zajmującym się tą promocją. Wrócę z informacją. 

oznacz moderatorów
Client:56811492
#7 Wielbiciel#

Ja również

oznacz moderatorów