Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@WMMR Super, cieszę się, że już wszystko się zgadza. 🙂
Dzień dobry,
proszę o skontrolowanie również u mnie sytuacji z kuponem za instalację aplikacji mobilnej.
Zainstalowałam aplikację wczoraj (niedziela). Kliknęłam w link do odbioru kuponu, ale nie otrzymałam go. Widzę tylko kupon na zakup za minimum 59 złotych.
Dzień dobry @Client:39934030! To jest właśnie kupon za zainstalowanie aplikacji 🙂
Mój kupon nazywa się „Kupon za zakup”. = 15 zł. Zgodnie z Regulaminem powinien się wyświetlić drugi kupon o nazwie „Kupon za Instalację” = 15 zł. W sumie 30 zł. Tego za instalację na moim koncie nie ma. Proszę o ponowne sprawdzenie czy on się należy? Jeżeli nie - proszę o wyjaśnienie.
@Client:39934030 to nie jest kupon za zakup, tylko kupon za instalację, dokładnie z tej promocji.
Nie mogłabyś otrzymć kuponu za zakup, ponieważ nie spełniłaś warunków promocji, nie zrobiłaś zakupu za pomocą aplikacji.
Ok, czyli na raz mogę wykorzystać jedno 15 zł Tak? A dopiero jak zrobię pierwszy zakup w aplikacji, to pojawi się drugi kupon? Czy teraz dobrze rozumiem?
@Client:39934030 obecnie masz tylko jeden kupon na 15 zł, więc tak, możesz wykorzystać tylko jedno 15 zł. Drugi kupon - za zakup, otrzymasz jeśli w aplikacji zrobisz zakupy za minimum 59 zł (bez kosztów dostawy). Dodam tylko, że czas na wykorzystanie tego pierwszego kuponu upływa 10.11 🙂
Dziś zrobilem zakup za 105zł przez aplikacje i wykorzystalem ten kupon za instalacje -15zł
Ale nie dostałem zadnego nowego kuponu za zakup.
 
@WMMR konsultuję, dlaczego tak się stało, dam znać!
Ok to czekam.
Jak tam kierowniczko wiadomo już co z tym kuponem?
@WMMR Przykro mi, jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi. Wysłałam ponaglenie w sprawie kuponu i wrócę z informacją. 😊
Ok
@WMMR kupon jest już na Twoim koncie, dziękuję za cierpliwość!
No rzeczywiście jest👍
Nie wiem czy to ta zakladka jest? Ani na telefonie ani w przegladarce nic nie widac
Mam ten sam problem @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:43229483 Weryfikuję dlaczego kupon nie wyświelta się do odbioru. Wrócę z informacją.
U mnie też brak kuponu a warunki spełnione
@gwiazdeczka_012 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.