anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
357 ODPOWIEDZI 357
CzarnyWodz
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przez apke 2 produkty, przynajmniej 1 był opłacony allegro pay i niby do aplikacji się nie zalogowałem? Ciekawe rzeczy opowiadają Państwo 🤡 Bez zalogowania jak bym skorzystał z tej metody płatności? Powiem tak - nie chodzi o 15 zł ale o fakt. Dla mnie to cyrk i tyle. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@CzarnyWodz przykro mi, ale Twój kupon był aktywny po pobraniu aplikacji. Po dokonaniu jakiekolwiek zakupu nie będzie już widoczny do odebrania. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, po pobraniu aplikacji allegro, nie otrzymałam promocyjnego kuponu 15 zł. Proszę moderatorów o weryfikację. Próbowałam wysłać zapytanie na support ale nie ma takiej możliwości

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
  • Promocja dedykowana jest Użytkownikom, którzy w Okresie Trwania Promocji łącznie spełnią następujące warunki:
    a) posiadają aktywne Konto na Allegro i Konto nie jest zawieszone, b) nie dokonywali zakupów w Aplikacji Mobilnej Allegro na 12 miesięcy przed Okresem Trwania Promocji.
  • Uczestnik spełniający łącznie warunki wskazane w ust. 1 powyżej, może otrzymać kupon o wartości 15 złotych za zainstalowanie Aplikacji Mobilnej Allegro (“Kupon za instalacje”). W celu odebrania Kuponu za instalacje, Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto w Aplikacji Mobilnej Allegro i kliknąć przycisk “Odbierz kupon”.
  • a odbiera się tu: https://allegro.pl/zobacz/kupony#twoje-kupony
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Spełniam po wyższe warunki a we wskazanej zakładce - "brak aktywnych kuponów"

oznacz moderatorów
Client:50171110
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie tą samą sytuacje i chyba jest to dość częste na Allegro...

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50171110 @Client:101755739 Weryfikuję wasze zgłoszenia z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50171110 @Client:101755739 Otrzymałam informację, że powinniście mieć możliwość odebrania kuponu po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się w niej. To jedyna możliwa droga odbioru kuponu. Po pierwszym zakupie nie będzie już to możliwe. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, tak jak pisałam wcześniej - pobrałam aplikacje, zalogowałam się w niej i nie otrzymałam żadnych kuponów. Oczywiście że później dokonałam zakupu, gdyby kupony były dostępne skorzystałabym z nich, nie jestem nowicjuszem w zakupach na allegro. Gdzie mogę złożyć reklamację w tej sprawie? Z powyższych zgłoszeń wynika że jest to bardzo częsta sytuacja lub błąd systemu. Proszę o rozwiązanie tego problemu 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:101755739. Reklamację możesz zgłosić jedynie poprzez formularz kontaktowy. Wskaż powód reklamacji i roszczenia. 
W jakiej kategorii znajdował się produkt, który chciałaś kupić z kuponem? Niektóre kategorie są wyłączone z promocji. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:101755739
#8 Zapaleniec#

Ok, zgłoszę przez formularz, dziękuję. Kupiony przedmiot to zwykły plecak turystyczny

oznacz moderatorów
Kamil_KGK
#7 Wielbiciel#

Moja sytuacja jest analogiczna. Dotyczy zamówień z dzisiaj dokonanych przez aplikację. Proszę o przypięcie kuponu do mojego konta.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kamil_KGK wyjaśniam, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.

Przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że nie spełniłeś warunków promocji. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. U mnie zdaje się analogiczna sytuacja, więc również bardzo proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Konsultuję to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MajsterujAlboGxn. Sprawdziliśmy to - przyznaliśmy Ci 2 kupony 3 sierpnia 2024 roku, które wykorzystałeś 3 i 10 sierpnia 2024 roku.
 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MajsterujAlboGxn
#7 Wielbiciel#

Sytuacja wyjaśniona, przepraszam za zamieszanie i dziękuję za informację 🙂

oznacz moderatorów
Client:103568271
#7 Wielbiciel#

Mam tak samo, pobrałam dziś aplikację i nie dostałam kuponu, da radę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103568271 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałaś kuponu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103568271 kupon jest już dostępny na Twoim koncie. Możesz z niego skorzystać do 1 października. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów