Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Kupiłem przez apke 2 produkty, przynajmniej 1 był opłacony allegro pay i niby do aplikacji się nie zalogowałem? Ciekawe rzeczy opowiadają Państwo 🤡 Bez zalogowania jak bym skorzystał z tej metody płatności? Powiem tak - nie chodzi o 15 zł ale o fakt. Dla mnie to cyrk i tyle.
@CzarnyWodz przykro mi, ale Twój kupon był aktywny po pobraniu aplikacji. Po dokonaniu jakiekolwiek zakupu nie będzie już widoczny do odebrania.
Dzień dobry, po pobraniu aplikacji allegro, nie otrzymałam promocyjnego kuponu 15 zł. Proszę moderatorów o weryfikację. Próbowałam wysłać zapytanie na support ale nie ma takiej możliwości
Dziękuję za odpowiedź. Spełniam po wyższe warunki a we wskazanej zakładce - "brak aktywnych kuponów"
Mam dokładnie tą samą sytuacje i chyba jest to dość częste na Allegro...
@Client:50171110 @Client:101755739 Weryfikuję wasze zgłoszenia z odpowiednim zespołem.
@Client:50171110 @Client:101755739 Otrzymałam informację, że powinniście mieć możliwość odebrania kuponu po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się w niej. To jedyna możliwa droga odbioru kuponu. Po pierwszym zakupie nie będzie już to możliwe.
Dzień dobry, tak jak pisałam wcześniej - pobrałam aplikacje, zalogowałam się w niej i nie otrzymałam żadnych kuponów. Oczywiście że później dokonałam zakupu, gdyby kupony były dostępne skorzystałabym z nich, nie jestem nowicjuszem w zakupach na allegro. Gdzie mogę złożyć reklamację w tej sprawie? Z powyższych zgłoszeń wynika że jest to bardzo częsta sytuacja lub błąd systemu. Proszę o rozwiązanie tego problemu
Cześć, @Client:101755739. Reklamację możesz zgłosić jedynie poprzez formularz kontaktowy. Wskaż powód reklamacji i roszczenia.
W jakiej kategorii znajdował się produkt, który chciałaś kupić z kuponem? Niektóre kategorie są wyłączone z promocji.
Ok, zgłoszę przez formularz, dziękuję. Kupiony przedmiot to zwykły plecak turystyczny
Moja sytuacja jest analogiczna. Dotyczy zamówień z dzisiaj dokonanych przez aplikację. Proszę o przypięcie kuponu do mojego konta.
@Kamil_KGK wyjaśniam, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.
Przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że nie spełniłeś warunków promocji.
Dzień dobry. U mnie zdaje się analogiczna sytuacja, więc również bardzo proszę o sprawdzenie.
Cześć, @MajsterujAlboGxn. Konsultuję to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Cześć, @MajsterujAlboGxn. Sprawdziliśmy to - przyznaliśmy Ci 2 kupony 3 sierpnia 2024 roku, które wykorzystałeś 3 i 10 sierpnia 2024 roku.
Sytuacja wyjaśniona, przepraszam za zamieszanie i dziękuję za informację 🙂
Mam tak samo, pobrałam dziś aplikację i nie dostałam kuponu, da radę coś z tym zrobić?
@Client:103568271 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałaś kuponu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Client:103568271 kupon jest już dostępny na Twoim koncie. Możesz z niego skorzystać do 1 października.