Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Client:87066042 Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi w Twojej sprawie.
Dziękuję Wiktoria,
będę cierpliwie czekała .
Zofia
Cześć. Mam ten sam problem. Pobrałem i zainstalowałem apkę 3 września a kuponu brak 🙃
Dzień Dobry ,
od Niedzieli (dziś 4-ty Dzień ) oczekuje wsparcia w mojej sprawie - kupon na 15zl za zainstalowanie Waszej Apki i zakupy na niej. Chce złożyć kolejne zamówienie o chętnie użyć kupon. Jak długo może potrwać ogarnięcie tęgi problemu po Waszej stronie ? brak kuponu na moim koncie
Zofia
Witam. 5-ty dzień mija od mojego kontakty w sprawie braku kuponu 15zl za zainstalowanie Allegro Apki na pierwsze zakupy. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi ?? Chce dokonać następnych zakupów.
Zofia
Hallo, Ziemia do Allegro! Doczekamy się informacji w sprawie kuponów?!
@Client:87066042 kupon został przez nas wygenerowany dla Ciebie 5 września.
Dzien Dobry Paula,
Dziekuej za wiadomość zwrotna! Właśnie weszłam na moje konto przez Aplikacje i nadal nie widzę kuponu ? Załączyłam screen shots . Gdzie mam szukać ?
Zofia
@Client:87066042 proszę dać mi chwilę. Będę to dalej wyjaśniać. Jest mi również przykro, że taka sytuacja ma miejsce 😞
Dziękuję Paula za szybka odpowiedź i zrozumienie niekończącego się problemu …
Zofia
@Client:87066042 Z przyjemnością informuję, że kupon został dodany. 🙂
Tak widzę, że kupon jest dodany.
Dziekuej za Pomoc!
Zofia
Czy możesz mi pomóc dalej nie widze kupony na swoim koncie: [edycja]
@Net-Track dodaliśmy kupon na Twoim koncie, możesz go wykorzystać do 16.09.2024.
Mógłbym prosić o pomoc? Kuponu ni widu, ni słychu 🙃
@CzarnyWodz Przepraszam Cię za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Już wyjaśniam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@CzarnyWodz zgodnie z regulaminem promki "Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto w Aplikacji Mobilnej Allegro i kliknąć przycisk “Odbierz kupon”. 3.09 pobrałeś aplikację, ale nie zalogowałeś się w niej i nie odebrałeś kuponu.
Zrobiłeś już pierwszy zakup, dlatego kupon już nie dostępny.
Tam żadnego kuponu do odbioru nie było! A przy wejściu w apke, ani w sekcji kupony.
@CzarnyWodz Należało się zalogować do aplikacji. W systemie widzimy, że nie było logowania w okresie trwania promocji.