Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Witam, ja też dziś ściągnęłam aplikację i nie otrzymałam kuponu
Dzień dobry, dostałam SMSa by zainstalować apkę allegro i odebrać kupon na 15zl, niestety w kuponach nie moge odebrać kuponu na 15zl 😞 Nigdy nie robiłam zakupów z aplikacji. Proszę eo rozwiązanie problemu
@Client:101699963 Doprecyzuj proszę czy kupon jest widoczny do odebrania w zakładce czy w ogóle go tam nie znajdujesz?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ czy moglibyście dodać mi kupon 15 zł - warunki zostały spełnione.
@Client:44807118 chodzi o tę promocję? Napisz prosze kiedy zainstalowałaś aplikację.
Czy po zalogowaniu się na konto w aplikacji nie widzisz przycisku "odbierz kupon"?
Wczoraj. Nie nie było przycisku
@Client:44807118 Dostałam informację, że 27.04.2024 roku robiłaś zakupu przez aplikację. Jednym z warunków działu jest brak zakupów w aplikacji na 12 miesięcy przed okresem trwania promocji. Ten warunek nie został spełniony, dlatego nie otrzymałaś kuponu.
właśnie założyłam Aplikacje Allegro , aby zgodnie z podpowiedzią zgarnąć 15zl za pierwszy zakup przez Aplikacje. Niestety nie ma nigdzie kuponu do odebrania ? Proszę Moderatorów o Pomoc!
zofia
Witam mam ten sam problem.
@Client:87066042 oraz @Net-Track w celu odebrania Kuponu za instalacje proszę Was o zalogowanie się na swoje konto w Aplikacji Mobilnej Allegro i kliknijcie w przycisk “Odbierz kupon”. Następnie sprawdźcie zakładkę Kupony .
Paula, wchodzilam
w zakładkę Kupony przed napisaniem tuta tak prosząc o pomoc. Nie ma nic w zakłada w - jest pusta. A ja już zamówienie zrobiłam (pierwsze przez aplikacje po zainstalowaniu), gdyż towar potrzebuje …
Zofia
@Client:87066042 ok, w takim razie muszę to skonsultować z odpowiednim zespołem. Jak tylko czegoś więcej się dowiem - wrócę tutaj do Ciebie.
Dziękuję Paula, będę czekała
Witaj Paula,
czy masz dla mnie już odpowiedź może ? Chce złożyć kolejne zamówienie i tak trochę oczekuje obiecanego kuponu, który chętnie bym uzyla
@Client:87066042 Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi w Twojej sprawie.
Dziękuję Wiktoria,
będę cierpliwie czekała .
Zofia
Cześć. Mam ten sam problem. Pobrałem i zainstalowałem apkę 3 września a kuponu brak 🙃
Dzień Dobry ,
od Niedzieli (dziś 4-ty Dzień ) oczekuje wsparcia w mojej sprawie - kupon na 15zl za zainstalowanie Waszej Apki i zakupy na niej. Chce złożyć kolejne zamówienie o chętnie użyć kupon. Jak długo może potrwać ogarnięcie tęgi problemu po Waszej stronie ? brak kuponu na moim koncie
Zofia