Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Cześć, czy mógłbym prosić o wyjaśnienie tej sytuacji? Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł
Sprawa dotyczy tego wątku, w którym do dzisiaj nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi z Waszej strony > https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/kupon-15-z%C5%82-za-pobranie-aplikacji/m-...
Cześć, @Zibi_36. Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Kontynuujmy tamten wątek, aby nie rozbijać go na dwa miejsca. Odpiszę w podlinkowanym wątku.
Dzisiaj zainstalowałem aplikację ale nie mam kuponu rabatowego 15zł.
Proszę o dodanie.
Cześć, @Felrand. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂
Mam kod.
Dziękuję za szybkie załatwienie sprawy.
Dzień dobry,
mam taki sam problem. Nie widzę kuponu 15 zł. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
Kazimierzw52
Wczoraj zainstalowałem aplikację allegro, ale niestety nie otrzymałem kuponu na 15 zł. Proszę o wyjaśnienie sprawy.
Cześć, @capricorns. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Cześć, @capricorns. Do weryfikacji potrzebuję jeszcze od Ciebie kilku informacji. Czy masz zapisany zrzut ekranu tej promocji? Gdzie dokładnie widziałeś komunikat o takiej akcji?
Witam, o ile dobrze pamiętam to otrzymałem w tej sprawie komunikat PUSH. Promocja dotyczyła kuponu 15 złotych za instalację apki allegro oraz 15 złotych za pierwszy zakup w aplikacji.
@capricorns kupon powinien być widoczny na Twoim koncie - zweryfikuj proszę.
Tak, kupon jest widoczny, dziękuję.
Witam, 19 listopada b.r. dokonałem zakupu na za kwotę 61,00 zł, wykorzystując otrzymany kupon w wysokości 15 zł. Spełniłem warunek zakupu powyżej 59 zł, ale niestety na moim koncie nie pojawił się kupon za ten zakup na kwotę 15 zł. Proszę o wyjaśnienie zaistniałego stanu. Pozdrawiam
@capricorns Poprosiłam o sprawdzenie Twojego przypadku.
@capricorns Kupon powinien już być dostępny na Twoim koncie. Jest ważny do 30 listopada.
Kupon jest już widoczny, dziękuję. Pozdrawiam.
@Kazimierzw52 Kupon należy odebrać samodzielnie. Czy po zalogowaniu się do aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?
Nie widzę opcji „Odbierz kupon”. W zakładce „Kupony i karty podarunkowe” również nic takiego nie ma.
Już wszystko jest ok. Udało mi się pobrać kupon. Pozdrawiam 🙂
Czy mógłbym także prosić o dodanie kuponu 15 zł? Zainstalowałem appkę po raz pierwszy, ale kuponu nigdzie nie widzę. Dziękuję.