Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, błędnie - źle oceniłem produkt.
Chciałbym usunąć tę opinię - pomyliłem produkty.
@omldar Masz możliwość samodzielnej edycji opinii o produkcie. Daj znać, gdyby to jednak się nie udało. 🙂
Dzień dobry, czeski klient ocenił nasz produkt słowami "Nieprzetestowany". Dotyczy to maści. Taki komentarz , pomimo że ocena jest pozytywna ewidentnie wprowadza klientów w błąd, mogą myśleć że sama maść jest nietestowana. Wiemy, że na głupotę nie ma mocnych, ale takie opinie powinny być z automatu usuwane, tym bardziej że klient sam przyznał się że nie testował produktu. W jaki sposób usunąć taką ocenę, nawet gdy jest pozytywna?
@ONLYMED-PL Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Odpowiedni zespół sprawdzi czy możemy interweniować w tym przypadku.
Próbowaliśmy, na co otrzymaliśmy odpowiedź że kupujący nie złamał regulaminu. Absurd, teraz nasi kupujący nie kupią produktu, bo mogą uznać że jest ogólnie nieprzetestowany, a nie nieprzetestowany przez kupującego. Być może to tłumaczenie z czeskiego na polski jest złe.