Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przesyłka jest już od 2 h gotowa do odbioru, co z tego nie otrzymałem kodu odbioru bez tego mi nie wydadzą przesyłki, chciałbym jeszcze dziś odebrać paczkę , to są jakieś żarty
@Agent555 O które zamówienie chodzi?
Exaited (płyta CD)
Najlepszym przewoźnikiem jest InPost , oni nigdy nie zawodzą
@Agent555 Jeśli nie otrzymałeś kodu odbioru SMS-em lub nie masz aplikacji mobilnej skontaktuj się z Centrum Obsługi klienta, tel.: 22 33 33 999, e-mail: usluga@orlenpaczka.pl.
@nat_not Mam aplikacje, niestety nie otrzymałem kodu , skontaktuje się z przewoźnikiem
Bardzo dziękuję za odpowiedź
Po kontakcie telefonicznym z centrum obsługi ,kilka minut temu itrzymalem kod